• 15.05.2017. (22:00)

    Za taj osjećaj…

    Iako postoji pjesma “Samo za taj osjećaj”, ne mogu se ne složiti kako je “za taj osjećaj” izrazito snažna poruka i postavka koja pokreće nas ljude.

    Za osjećaj ugode, ljepote, priznanja, smirenosti pa čak i zaljubljenosti spremni smo sve i svašta poduzeti. U isto vrijeme, ako taj osjećaj ne možemo postići, tada je suvišno čuditi se što smo potišteni, frustrirani, nervozni, ljuti…

    No, ovdje postoji jedna izrazito (ne)zgodna zamka iz koje se teško iskobeljati ali isto tako je može iskoristiti u prodajnoj komunikaciji – žudnja koja blokira produktivnost i otežava put k ostvarenju toliko željenog osjećaja.

    Lijep je osjećaj velike brojke na poslovnom računu i na racionalnoj razini znamo kako se to postiže s puno klijenata, puno odrađenih poslova ili nekoliko pametnih i bistrih poslovnih poteza. Ali… ali to je tako DALEKO i za to treba tako PUNO vremena, a mi nemamo vremena i nismo previše voljni prolaziti taj put.

    Pojam koji dolazi sam od sabe i oko kojeg se sve to vrti je – INSTANT: Instant rješenje, instant tableta, instant vježba, instant kava, instant…

    Naime, ako možemo pokazati i demonstrirati kako se instant brzo dolazi do željenog osjećaja (ispunili smo žudnju) tada je to znak da smo napravili pola dobrog posla.

    Jer, instant rješenja stvaraju instant osjećaje koji znaju brzo ispariti. Što nas i dovodi do ključnog trenutka današnjeg teksta – demonstriraj brza rješenja koja daje željeni osjećaj ili dobru razinu željenog osjećaja, a onda kroz to dogovori i pruži kvalitetnije i dugoročnije rješenje.

    Možda zvuči komplicirano, no u praksi baš i nije tako.

    • računalni serviser koji brzo skida virus s računala, a onda u razgovoru navede kako može nadograditi računalo i/ili preuzeti održavanje svih ostalih sustava
    • servis roleta, a nakon toga se predaje izvještaj što bi sve trebalo napraviti na stolariji kako bi bio manji račun za režije
    • recept za brzo skidanje kilograma, a onda se lako pokaže i demonstrira program kako se manje kilograma može i održati

    Tajna današnje tehnike je u tom “osjećaju” i definiranju komunikacijske poruke oko njega. Nakon što ste svojem tržištu ispunili prvu instant želju / osjećaj, budite sigurni kako će vas rado saslušati i provjeriti što im sve još možete pružiti i/ili riješiti.

    A koji je ultimativni cilj? Stvoriti međusobno povjerenje i uvažavanje. Onda i samo onda moći ćete imati uspješan biznis… ispunjenje prvotnog osjećaja je tu da skrenete pažnju na sebe 🙂

    Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.

    Ime:

    Email:



    Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).

  • Slične vijesti

    22.05. (23:01)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Samo iskreno – još jedna tehnika manipulacije

    “‘Samo iskreno’ je okidač kojim se druga strana želi ‘malo povući’, pa onda krenuti u novi napad. Ovakva vrsta rečenice dobar je znak da je sve do sada izloženo / izgovoreno bilo ‘manje istinito’ i dobar manipulator očekuje da to primijetite, spustite svoj štit što majstori manipulacije vide kao par koraka unatrag radi uzimanja zaleta za novi napad” – piše business coach Goran Blagus o jednoj od tehnika manipulacije. Monitor.hr

    15.05. (13:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Zašto je mogućnost izbora loša strategija?

    “Mi ljudi volimo imati mogućnost odabira / izbora, jer ne želimo osjećaj da nas netko guši i ograničava. I onog trenutka kada to pravo dobijemo, velika većina nas ‘zatilta’ i ‘zablokira’ te ne znamo što bismo odabrali. Netko drugi nam treba reći što bismo trebali odabrati, tuđe mišljenje nam je bitno kako bismo mogli odlučiti, premišljamo kako bismo odabrali najbolje rješenje…”, piše Goran Blagus. Monitor.hr

    08.05. (14:44)

    Iz coacheve bilježnice

    Business coach: Što u neugodnim poslovnim situacijama

    Kod potencijalno neugodnih poslovnih situacija s “nisam razumio” i sličnim izvedenicama drugoj strani “vraćate” lopticu da promisli o svom inicijalnom zahtjevu / prigovoru te da ga drugačije formulira. Rezultat svega toga je da imate puno jasniju sliku oko čega se otvara ili otvorio potencijalni spor, što kasnije možete iskoristiti kroz formulu reklamacije ili uvidjeti da se radi samo o drugačijoj percepciji, što se opet vrlo lako da riješiti jer su vam “pozicije gledanja” jasnije – savjetuje business coach Goran Blagus.

    02.05. (10:09)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Kako prodavači iskorištavaju zavist

    Business coach Goran Blagus danas objašnjava jednostavnost formule izazivanja zavisti kod kupaca:
    – demonstriraj i pokaži što imaš
    – pokaži zadovoljstvo koje time ostvaruješ
    – ostavi im otvoreni prostor da nagađaju kako si do toga došao (sumnja)
    – reci im gdje mogu saznati prvi korak u otkrivanju “tajne”
    – polako i korak po korak neka uđu u grupu “uspješnih” (osjećaj pripadnosti). Monitor.hr

    17.04. (19:42)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Uvreda & manipulatori

    “Ako je uvreda ‘sočna’, ima ‘težinu’ i vrlo vjerojatno spuštena na osobnu razinu, prvi je korak da se složite s njihovim emocijama, a ne sa sadržajem uvrede. Nakon što im je ‘ego izmasiran’, obrambeni štit se spušta i majstor manipulacije nastavlja dalje sa svojim naumom”, savjetuje business coach Goran Blagus što i kako s uvredama u poslovanju. Monitor.hr

    20.03. (08:06)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Sram

    Osjećaj srama je jedno od onih nelagodnih stanja koje ljudi žele izbjeći što odlično legne na poznatu postavku kako jako dobro znamo što ne želimo naspram toga što želimo. I baš na toj spoznaji marketingaši i ekipa iz prodaje igraju igru kako bi postigli bolje poslovne rezultate, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    13.03. (07:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Razočaranje

    Tehnika ‘osvještavanja razočaranja’ ili narodski rečeno ‘trljanje soli u ranu’ bez obzira na osvještavanje, iskustva i ‘prozirnost’ i dan danas funkcionira. Uspješnost ove tehnike je u našoj ‘konfiguraciji’ da lako zaboravljamo što nas je dovelo do negativnog iskustva, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    19.02. (23:08)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Deal breaker

    “Osvijestite da kako klijenti biraju vas, tako i vi birate njih. Bilo ovo da radite na pultu ili blagajni ili taksiju ili projektantskom uredu ili kao odvjetnik ili kao liječnik ili kao poduzetnik. Vi ste taj koji definira pravila i ako ima nešto što vam se ne sviđa i nešto što je deal breaker, tada bolje da prekinete odnos ili da uopće ne ulazite u njega”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    05.02. (23:17)

    Iz coacheve bilježnice

    Kako najbrže skuriti* hrpu love

    “To što je nešto sexy i fora i da će vas zbog toga susjedi tapšati po ramenima ili frendovi hvaliti jer su vas vidjeli na TV-u, ne donosi lovu na poslovni račun ako to direktno ne pridonosi privlačenju potencijalnih klijenata ili povećava broj / iznos uplata”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr

  • Slične vijesti

    22.05. (23:01)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Samo iskreno – još jedna tehnika manipulacije

    “‘Samo iskreno’ je okidač kojim se druga strana želi ‘malo povući’, pa onda krenuti u novi napad. Ovakva vrsta rečenice dobar je znak da je sve do sada izloženo / izgovoreno bilo ‘manje istinito’ i dobar manipulator očekuje da to primijetite, spustite svoj štit što majstori manipulacije vide kao par koraka unatrag radi uzimanja zaleta za novi napad” – piše business coach Goran Blagus o jednoj od tehnika manipulacije. Monitor.hr

    15.05. (13:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Zašto je mogućnost izbora loša strategija?

    “Mi ljudi volimo imati mogućnost odabira / izbora, jer ne želimo osjećaj da nas netko guši i ograničava. I onog trenutka kada to pravo dobijemo, velika većina nas ‘zatilta’ i ‘zablokira’ te ne znamo što bismo odabrali. Netko drugi nam treba reći što bismo trebali odabrati, tuđe mišljenje nam je bitno kako bismo mogli odlučiti, premišljamo kako bismo odabrali najbolje rješenje…”, piše Goran Blagus. Monitor.hr

    08.05. (14:44)

    Iz coacheve bilježnice

    Business coach: Što u neugodnim poslovnim situacijama

    Kod potencijalno neugodnih poslovnih situacija s “nisam razumio” i sličnim izvedenicama drugoj strani “vraćate” lopticu da promisli o svom inicijalnom zahtjevu / prigovoru te da ga drugačije formulira. Rezultat svega toga je da imate puno jasniju sliku oko čega se otvara ili otvorio potencijalni spor, što kasnije možete iskoristiti kroz formulu reklamacije ili uvidjeti da se radi samo o drugačijoj percepciji, što se opet vrlo lako da riješiti jer su vam “pozicije gledanja” jasnije – savjetuje business coach Goran Blagus.

    02.05. (10:09)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Kako prodavači iskorištavaju zavist

    Business coach Goran Blagus danas objašnjava jednostavnost formule izazivanja zavisti kod kupaca:
    – demonstriraj i pokaži što imaš
    – pokaži zadovoljstvo koje time ostvaruješ
    – ostavi im otvoreni prostor da nagađaju kako si do toga došao (sumnja)
    – reci im gdje mogu saznati prvi korak u otkrivanju “tajne”
    – polako i korak po korak neka uđu u grupu “uspješnih” (osjećaj pripadnosti). Monitor.hr

    17.04. (19:42)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Uvreda & manipulatori

    “Ako je uvreda ‘sočna’, ima ‘težinu’ i vrlo vjerojatno spuštena na osobnu razinu, prvi je korak da se složite s njihovim emocijama, a ne sa sadržajem uvrede. Nakon što im je ‘ego izmasiran’, obrambeni štit se spušta i majstor manipulacije nastavlja dalje sa svojim naumom”, savjetuje business coach Goran Blagus što i kako s uvredama u poslovanju. Monitor.hr

    20.03. (08:06)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Sram

    Osjećaj srama je jedno od onih nelagodnih stanja koje ljudi žele izbjeći što odlično legne na poznatu postavku kako jako dobro znamo što ne želimo naspram toga što želimo. I baš na toj spoznaji marketingaši i ekipa iz prodaje igraju igru kako bi postigli bolje poslovne rezultate, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    13.03. (07:30)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Razočaranje

    Tehnika ‘osvještavanja razočaranja’ ili narodski rečeno ‘trljanje soli u ranu’ bez obzira na osvještavanje, iskustva i ‘prozirnost’ i dan danas funkcionira. Uspješnost ove tehnike je u našoj ‘konfiguraciji’ da lako zaboravljamo što nas je dovelo do negativnog iskustva, piše business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    19.02. (23:08)

    Iz coacheve bilježnice

    Savjeti business coacha: Deal breaker

    “Osvijestite da kako klijenti biraju vas, tako i vi birate njih. Bilo ovo da radite na pultu ili blagajni ili taksiju ili projektantskom uredu ili kao odvjetnik ili kao liječnik ili kao poduzetnik. Vi ste taj koji definira pravila i ako ima nešto što vam se ne sviđa i nešto što je deal breaker, tada bolje da prekinete odnos ili da uopće ne ulazite u njega”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr

    05.02. (23:17)

    Iz coacheve bilježnice

    Kako najbrže skuriti* hrpu love

    “To što je nešto sexy i fora i da će vas zbog toga susjedi tapšati po ramenima ili frendovi hvaliti jer su vas vidjeli na TV-u, ne donosi lovu na poslovni račun ako to direktno ne pridonosi privlačenju potencijalnih klijenata ili povećava broj / iznos uplata”, savjetuje business coach Goran Blagus. Monitor.hr