Za taj osjećaj…
Iako postoji pjesma “Samo za taj osjećaj”, ne mogu se ne složiti kako je “za taj osjećaj” izrazito snažna poruka i postavka koja pokreće nas ljude.
Za osjećaj ugode, ljepote, priznanja, smirenosti pa čak i zaljubljenosti spremni smo sve i svašta poduzeti. U isto vrijeme, ako taj osjećaj ne možemo postići, tada je suvišno čuditi se što smo potišteni, frustrirani, nervozni, ljuti…
No, ovdje postoji jedna izrazito (ne)zgodna zamka iz koje se teško iskobeljati ali isto tako je može iskoristiti u prodajnoj komunikaciji – žudnja koja blokira produktivnost i otežava put k ostvarenju toliko željenog osjećaja.
Lijep je osjećaj velike brojke na poslovnom računu i na racionalnoj razini znamo kako se to postiže s puno klijenata, puno odrađenih poslova ili nekoliko pametnih i bistrih poslovnih poteza. Ali… ali to je tako DALEKO i za to treba tako PUNO vremena, a mi nemamo vremena i nismo previše voljni prolaziti taj put.
Pojam koji dolazi sam od sabe i oko kojeg se sve to vrti je – INSTANT: Instant rješenje, instant tableta, instant vježba, instant kava, instant…
Naime, ako možemo pokazati i demonstrirati kako se instant brzo dolazi do željenog osjećaja (ispunili smo žudnju) tada je to znak da smo napravili pola dobrog posla.
Jer, instant rješenja stvaraju instant osjećaje koji znaju brzo ispariti. Što nas i dovodi do ključnog trenutka današnjeg teksta – demonstriraj brza rješenja koja daje željeni osjećaj ili dobru razinu željenog osjećaja, a onda kroz to dogovori i pruži kvalitetnije i dugoročnije rješenje.
Možda zvuči komplicirano, no u praksi baš i nije tako.
- računalni serviser koji brzo skida virus s računala, a onda u razgovoru navede kako može nadograditi računalo i/ili preuzeti održavanje svih ostalih sustava
- servis roleta, a nakon toga se predaje izvještaj što bi sve trebalo napraviti na stolariji kako bi bio manji račun za režije
- recept za brzo skidanje kilograma, a onda se lako pokaže i demonstrira program kako se manje kilograma može i održati
Tajna današnje tehnike je u tom “osjećaju” i definiranju komunikacijske poruke oko njega. Nakon što ste svojem tržištu ispunili prvu instant želju / osjećaj, budite sigurni kako će vas rado saslušati i provjeriti što im sve još možete pružiti i/ili riješiti.
A koji je ultimativni cilj? Stvoriti međusobno povjerenje i uvažavanje. Onda i samo onda moći ćete imati uspješan biznis… ispunjenje prvotnog osjećaja je tu da skrenete pažnju na sebe 🙂
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).