• 13.10.2017. (09:50)

    Poskupljenje?

    Zbog karte od 4 kune ZET-ovi prihodi pali za 20 milijuna kuna

    Uvođenje pojedinačnih prijevoznih karata u trajanju od pola sata po cijeni od četiri kune pokazalo se dobrim za budžete Zagrepčana, ali ne i za ZET. Naime polugodišnji nekonsolidirani financijski izvještaj Zagrebačkog holdinga otkriva da je uvođenje polusatne karte, pretvaranje triju zona u jednu i sniženje cijena karata ZET-HŽ dovelo do smanjenja prihoda u odnosu na isti period u 2016. godini za 19,6 milijuna kuna. T-Portal

  • Slične vijesti

    30.05. (10:00)

    Na zadnjem sjedištu

    Novosti u ZET-u: Karta u vozilu košta 15 kuna, ona od 4 samo na kioscima

    Nakon što je 1. svibnja ukinuo mogućnost oprosta za švercere koji su prvi puta uhvaćeni bez karte, ZET uvodi nove promjene. 1. srpnja bit će uvedena nova karta po cijeni od 15 kuna koja će vrijediti dva ili tri sata. Još je jedna novost da će se u tramvajima i autobusima moći kupiti samo ta karta, a karte od četiri ili deset kuna moći će se kupiti samo na kioscima i na prodajnim mjestima ZET-a. Jutarnji

    12.04. (13:25)

    Druga kuna

    Zagreb: Ne ukidamo ZET-ovu kartu od 4 kune, uvodimo još jednu od 6

    Cijena pojedinačne karte za vožnju javnim gradskim prijevozom u trajanju od pola sata i dalje će iznositi četiri kune, a od 1. svibnja uvodi se i karta za vožnju u trajanju od jednog sata za šest kuna. Cijena karte za vožnju od jednog i pol sata i dalje iznosi deset kuna – poručili su iz Grada Zagreba, a za izjave gradonačelnika da se karta od 4 kuna ukida rekli su kako se “šef malo zabunio”. Večernji

    11.04. (16:49)

    Opet

    Zagreb: Ukidaju se karte za 4 kune, nove će koštati 6, možda čak i 8 kuna

    Nakon nešto više od godine dana, predizborna gradonačelnikova ideja o polusatnoj ZET-ovoj karti za četiri kune, uskoro odlazi u povijest. Najavio je to Milan Bandić u emisiji Radio Sljemena ‘Zagrebi po Zagrebu’ priznavši da su četiri kune, unatoč povećanoj prodaji takvih karata, ZET-u smanjile prihode. Nove će cijene biti 6 ili 8 kuna. Kaže, s druge strane, da neće dopustiti poskupljenje parkiranja. Radio Rijeka

    15.03. (09:23)

    Prugave

    Nova tramvajska pruga u Zagrebu – po Sarajevskoj do Ranžirnog kolodvora

    Grad Zagreb traži tvrtku za izradu parcelacijskog elaborata za kupnju zemljišta na trasi buduće tramvajske pruge koja bi pratila današnju trasu Sarajevske ulice pored Travnog i Dugava. Tramvajska pruga, kojom bi vozio tramvaj broj 8, produžila bi od današnjeg kružnog toka kod Utrine još 1.800 metara do Ranžirnog kolodvora. Osim gradnje pruge, renoviralo bi se i samu Sarajevsku ulicu. Vrijednost pruge i obnove ceste je 145 milijuna kuna. Nakon toga ostaje gradnja nadvožnjaka iznad ranžirnog kolodvora kako bi se Sarajevsku spojilo s autocestom Zagreb-Sisak. Večernji

    24.11.2017. (08:56)

    Bez muljanja ovaj put

    Od iduće godine aplikacija za kupovinu ZET karata

    Polusatnu ZET-ovu kartu od četiri kune, onu od sat i pol za deset ili pak ‘međukartu’ od šest kuna, koja se tek treba uvesti, Zagrepčani će od iduće godine moći kupiti putem aplikacije na mobilnim telefonima. Za kupovinu će moći koristiti debitne i kreditne kartice. Za 1,8 milijuna kuna softver će razviti tvrtka King ICT, koja je aplikaciju za kupovanje karata već osmislila za Hrvatske željeznice. Kako ne bi bilo švercanja, kontrolori će moći onemogućiti kupovinu karte za vozilo koje kontroliraju. Večernji

    23.11.2017. (08:54)

    Razvod

    ZET i Zagrebački velesajam izlaze iz ZG holdinga već u siječnju?

    Zagrebački holding od siječnja sljedeće godine ostat će bez podružnica ZET i Zagrebački velesajam, a ta dva gubitaša na tržištu će nastupiti kao samostalni poduzetnici u vlasništvu Grada Zagreba. U tom slučaju bi im ostale sve interne obveze, odnosno dugovanja koja imaju prema Holdingu (2,4 milijarde kuna). Drugi model je da podružnice zadrže samo određene obveze prema Holdingu, dok treći model predviđa izdvajanje, ali bez prenošenja obveza. Jutarnji

    17.11.2017. (20:19)

    Druga smjena

    Vozači ZET-a dobili otkaz – radili za privatne prijevoznike

    “Petero vozača ZET-a dobilo je izvanredni otkaz, a brojka bi mogla i rasti. Naime, interna revizija Zagrebačkog holdinga otkrila je kako su neki od njih za vrijeme godišnjih odmora, slobodnih dana pa čak i bolovanja, radili za privatne prijevoznike. Vozači pak kažu kako nisu znali da rade protuzakonito i pripremaju privatnu tužbu. Oni koji su radili za vrijeme bolovanja prekršili su zakon, jasno ističu u sindikatu vozača – no stali su u zaštitu ZET-ovih vozača koji su radili za druge u vrijeme godišnjeg odmora. Smatraju da su vozači potplaćeni i prisiljeni raditi dva posla”, piše HRT.

    25.10.2017. (14:50)

    Milan za čuti

    Bandić: ZET-ova karta od 4 kune ostaje, parking se naplaćuje u cijelom gradu

    Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić najavio je kašnjenje izgradnje sljemenske žičare od šest mjeseci zbog izmjena Urbanističkog plana uređenja, napominjujući da je za njega svejedno „hoće li to biti 1. siječanj ili 1. rujan 2019.“, već da je važno da se radi o „najmodernijoj žičari u ovom dijelu Europe“. Bandić je najavio da neće biti ukidanja ZET-ove karte od 4 kune, ali da postoji šansa da se uvede jednosatna karta od „nešto manje od osam kuna“, te da se radi na uvođenju naplate parkiranja u cijelom gradu. Index

    18.10.2017. (11:18)

    Treća tuna

    ZET uvodi kartu od 6 kuna, vjerojatno ukida onu od 4

    ZET najavljuje uvođenje novih cijena karata, za sat vremena vožnje i po cijeni od šest kuna (uz postojećih 30 minuta za četiri i 90 minuta za 10 kuna), a čini se da bi karta od 4 kuna bila ukinuta, jer je ZET na njima izgubio 18 milijuna kuna. Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić najavio je uvođenje naplate parkiranja u cijelom gradu “sa simboličnim cijenama s popustima i popularnim kartama” za Zagrepčane. Media servis

    13.05.2017. (11:20)

    Peljali bumo se

    Zagreb: Nova tramvajska pruga spajat će Kvatrić i Zračnu luku

    Zagreb će dobiti novu tramvajsu prugu od Kvaternikovog trga do Velike Kosnice (vožnja će trajati 33 minute) i dalje do Zračne luke Franjo Tuđman. Radovi će početi na jesen, a projekt vrijedan 100 milijuna eura trebao bi biti dovršen kroz godinu i pol do dvije godine. Poslovni

  • Slične vijesti

    20.06. (16:58)

    Novosti iz ZET-a: od 1. srpnja uvodi kartu od sedam kuna, vozači će prodavati samo onu od 15 kuna

    Iscrpnije...
    30.05. (10:00)

    Na zadnjem sjedištu

    Novosti u ZET-u: Karta u vozilu košta 15 kuna, ona od 4 samo na kioscima

    Nakon što je 1. svibnja ukinuo mogućnost oprosta za švercere koji su prvi puta uhvaćeni bez karte, ZET uvodi nove promjene. 1. srpnja bit će uvedena nova karta po cijeni od 15 kuna koja će vrijediti dva ili tri sata. Još je jedna novost da će se u tramvajima i autobusima moći kupiti samo ta karta, a karte od četiri ili deset kuna moći će se kupiti samo na kioscima i na prodajnim mjestima ZET-a. Jutarnji

    15.05. (08:19)

    Mladi otac prebio ZET-ovca koji je 10 metra vozio bebu u kolicima na pola izvan autobusa; vozač ostao bez kazne, tati kazna i prekršaj

    Iscrpnije...
    12.04. (13:25)

    Druga kuna

    Zagreb: Ne ukidamo ZET-ovu kartu od 4 kune, uvodimo još jednu od 6

    Cijena pojedinačne karte za vožnju javnim gradskim prijevozom u trajanju od pola sata i dalje će iznositi četiri kune, a od 1. svibnja uvodi se i karta za vožnju u trajanju od jednog sata za šest kuna. Cijena karte za vožnju od jednog i pol sata i dalje iznosi deset kuna – poručili su iz Grada Zagreba, a za izjave gradonačelnika da se karta od 4 kuna ukida rekli su kako se “šef malo zabunio”. Večernji

    11.04. (16:49)

    Opet

    Zagreb: Ukidaju se karte za 4 kune, nove će koštati 6, možda čak i 8 kuna

    Nakon nešto više od godine dana, predizborna gradonačelnikova ideja o polusatnoj ZET-ovoj karti za četiri kune, uskoro odlazi u povijest. Najavio je to Milan Bandić u emisiji Radio Sljemena ‘Zagrebi po Zagrebu’ priznavši da su četiri kune, unatoč povećanoj prodaji takvih karata, ZET-u smanjile prihode. Nove će cijene biti 6 ili 8 kuna. Kaže, s druge strane, da neće dopustiti poskupljenje parkiranja. Radio Rijeka

    15.03. (09:23)

    Prugave

    Nova tramvajska pruga u Zagrebu – po Sarajevskoj do Ranžirnog kolodvora

    Grad Zagreb traži tvrtku za izradu parcelacijskog elaborata za kupnju zemljišta na trasi buduće tramvajske pruge koja bi pratila današnju trasu Sarajevske ulice pored Travnog i Dugava. Tramvajska pruga, kojom bi vozio tramvaj broj 8, produžila bi od današnjeg kružnog toka kod Utrine još 1.800 metara do Ranžirnog kolodvora. Osim gradnje pruge, renoviralo bi se i samu Sarajevsku ulicu. Vrijednost pruge i obnove ceste je 145 milijuna kuna. Nakon toga ostaje gradnja nadvožnjaka iznad ranžirnog kolodvora kako bi se Sarajevsku spojilo s autocestom Zagreb-Sisak. Večernji

    21.12.2017. (22:51)

    Izglasano: ZET i Velesajam izdvajaju se iz Holdinga – zastupnici zagrebačke Gradske skupštine u četvrtak navečer su većinom glasova dali prethodnu suglasnost Zagrebačkom holdingu za izdvajanje Zagrebačkog električnog tramvaja (ZET) i Zagrebačkog velesajma, a sva tri društva i dalje ostaju u direktnom vlasništvu Grada Zagreba

    Iscrpnije...
    12.12.2017. (12:40)

    ZET-ove karte od petka više neće biti dostupne na kioscima Tiska, nego samo na ZET-ovim prodajnim mjestima

    Iscrpnije...
    24.11.2017. (08:56)

    Bez muljanja ovaj put

    Od iduće godine aplikacija za kupovinu ZET karata

    Polusatnu ZET-ovu kartu od četiri kune, onu od sat i pol za deset ili pak ‘međukartu’ od šest kuna, koja se tek treba uvesti, Zagrepčani će od iduće godine moći kupiti putem aplikacije na mobilnim telefonima. Za kupovinu će moći koristiti debitne i kreditne kartice. Za 1,8 milijuna kuna softver će razviti tvrtka King ICT, koja je aplikaciju za kupovanje karata već osmislila za Hrvatske željeznice. Kako ne bi bilo švercanja, kontrolori će moći onemogućiti kupovinu karte za vozilo koje kontroliraju. Večernji

    23.11.2017. (08:54)

    Razvod

    ZET i Zagrebački velesajam izlaze iz ZG holdinga već u siječnju?

    Zagrebački holding od siječnja sljedeće godine ostat će bez podružnica ZET i Zagrebački velesajam, a ta dva gubitaša na tržištu će nastupiti kao samostalni poduzetnici u vlasništvu Grada Zagreba. U tom slučaju bi im ostale sve interne obveze, odnosno dugovanja koja imaju prema Holdingu (2,4 milijarde kuna). Drugi model je da podružnice zadrže samo određene obveze prema Holdingu, dok treći model predviđa izdvajanje, ali bez prenošenja obveza. Jutarnji