Monitor home  |  365 home  |  « jučer  |  sutra »


116/365, četvrtak, 26. travnja 2001.

Brijanje – naputak za osobnu higijenu

Uvodne napomene: Brijanju brade, ako ste muškarac, pristupate ne češće od dva puta tjedno. Ukoliko to činite svaki dan, gubite na autoritativnosti svog macho izgleda, a sva je prilika i da ćete postati pičkica koja troši razne losione, pomade, gelove i slične kozmetičke igračke za curice. Muškarci, ne zaboravite, vaši su se djedovi brijali britvama još vrućim od kafanskih obračuna, samo uz malo vode, na suho. Lice se pralo rakijom.

Izbor glazbe i oruđa: Prije početka rituala, odaberite glazbu koja će ga ispratiti. Neka to bude nešto snažno i poticajno, gotovo ratnički. Što se tiče hladnog čelika, ne dajte se pomodnostima, žiletima s milijun oštrica, mahu jednom, drugom i trećem. Koristite klasična oruđa, ako već ne djedovu britvu (frka od tetanusa, a pičkice?), onda nepobjedivi držač za žilete. Zapamtite, ako si ne pustite krv, kao da se i niste brijali. Ova kozmetička ekspanzija na kraju će nas prisiliti da od žena krademo epy lady i čudotvorni vosak. Brijanje NIJE depilacija!

Tehnika: Nakon što nanesete kremu (korištenje pjene iz uporabe izbacuje legendarnu četku), nužno je provesti neko vrijeme samo buljeći u ogledalo. To ne služi ničemu, ali je fora. Kod tehnike je najvažnije gdje počinjete. Moje omiljeno mjesto je ispod lijevog zulufa. Brkove izbrijte posljednje, jer u svakom pravom muškarcu leži želja da ih jednog dana pusti. Izlazak brčina iz mode opasan je znak ženske hegemonije, braćo.

Dizajn: Iako načelno nepotrebna kategorija, gomila muškaraca njeguje određene oblike bradica, brčića, grmića koje prilikom brijanja valja sačuvati u izvornom obliku. Stari postulat – ako si pustio bradu, NE briješ se – ovdje ne vrijedi. Takav pristup oduzima puno vremena i živaca, a često u želji očuvanja oblika kreiraš nešto sasvim drugo. Zato pažljivo! Završetak rada: Brijanje završava kad na licu više nema neželjenih dlaka. Kosa, obrve, trepavice i dlake iz nosa tu se ne računaju. After shave se nanosi ako baš mora, a u skladu s našim macho stremljenjima, preferiramo one koji najviše podsjećaju na rakiju. Na reklami za Ralon iz 1986. pisalo je: "Samo za vatrene muškarce". Nije to bez vraga. Zaključna napomena: Braćo, ne dajte se. Bit ćemo slobodni tek kad svi pustimo brčine.

Monitor home  |  365 home  |  365 mail  |  « jučer  |  sutra »

Copyright © 1996-2001 Internet Monitor