HR link tjedna indeks

Ukupna ocjena

Sadržaj

Dizajn

Ažurnost


Belle de Jour

Diode su ocjene


 
Monitor home | HR link tjedna indeks | Poslije
Moderna vremena
URL: www.moderna-vremena.hr
Kategorija: Kultura s dućanom
Urednik: Nenad Bartolčić
Dizajn, realizacija i webmastering: Igor Milat i Andrej Filetin
Presence provider: Iskon
Server: Windows NT, IIS s ASP i MS Access bazom
Datum: 04.07.1999

Klik na site Moderna vremena on-line su iznimno ambiciozan domaći site posvećen kulturi, a prije svega knjizi. Site ne tretira knjigu kao robu, već prije svega kao kulturno dobro na koje vam se želi skrenuti pažnja, pa ako ju stvarno i poželite imati, možete ju odmah kupiti. Svakodnevno svježi izbor "Knjige dana" iznova nas začuđuje koliko zanimljivih novih knjiških naslova ipak izlazi kod nas.

Strast s kojem se Moderna vremena posvećuju knjizi i kvaliteta sitea ubrzo je uočena i u službenim krugovima tako je site dobio godišnju nagradu Microsoft Hrvatska kao najbolji hrvatski site za 1999. godinu. Posvećenost detalju vidi se između ostalog i u nazivima stranica koje su dobile imena po knjigama - Prodavaonica tajni (dućan), Gutenbergova galaksija (popis linkova o knjigama), Tako je govorio Zaratustra (intervjui), Slike s izložbe (Web izložba)... Svako treba treba istaknuti izvanredno skladan i oku ugodan dizajn. Postavili smo par pitanja Nenadu Bartolčiću, uredniku Modernih vremena online i vlasniku kultne zemaljske knjižare u Teslinoj ulici u Zagrebu.

- Kad su Moderna vremena počela s objavljivanjem na Webu?

- U studenom 1998. smo počeli graditi site, ali on nikad nije bio "under construction". Dovršeni dijelovi su se dodavali u hodu. Site niti sada nije zaključen, niti će to ikada biti.

- Tko piše materijale za site?

- Uključujući mene na tome rade još tri suradnice koje uskaču po potrebi.

- Koliko vremena trošite na dnevno održavanje?

- U prosjeku dnevno posvetim 3 sata siteu. Često puta je to bitno više.

- Koliko posjetitelja i koliko kupaca imate?

- Posjeta varira od 300-600 dnevno, a dnevni rekord nam je bio 825 posjetitelja. Jedan do dva posto posjetitelja stvarno kupuje knjigu.


© 1997-1999 Internet Monitor