Brze i kratke - Monitor.hr
29.02.2020. (22:30)

Brze i kratke

  • Kovačev tim ljutito demantira Hinin tekst o fijasku u Slavonskom Brodu gdje je na predstavljanje predsjedničkog kandidata, navodno, došlo samo 10-ak HDZ-ovaca: To nije bio skup, već druženje (Telegram)
  • Zbog koronavirusa otkazan ITB Berlin, najvažniji svjetski sajam turizma (N1)
  • Stvari i u Hrvatskoj funkcioniraju: Stožer za koronavirus se pokazao kao sjajno uigran orkestar (Jutarnji)
  • Ministar Horvat: Brodogradilište 3. maj će graditi šest novih luksuznih jahti (Jutarnji)
  • Jedan od najvećih svjetskih produkcijsko-distribucijskih sustava, Beta film kupio 51% u hrvatskoj producentskoj kući Drugi film (Poslovni.fm)

Slične vijesti

17.05.2020. (08:30)

Predizborne ekspedicije

“Najveći hrvatski izvozni proizvod” – u Splitu porinut brod za polarne ekspedicije

Novogradnja 487 putničkog broda za polarne ekspedicije Ultramarine, vrijedan 106 milijuna eura, porinut je jučer u Splitu. Dug je 128 metara i širok 21,5 metara, a moći će primiti do 200 putnika o kojima će se brinuti 140 članova posade u 103 luksuzno uređene kabine i javnim prostorima​.​ Nije još gotov pa izvana zasad baš i ne izgleda luksuzno.

07.03.2020. (09:30)

Podmazuj dizalice!

3. maju posao od 860 milijuna eura – za mjesec dana gradnja kruzera

Dogovor o gradnji pet kruzera u 3. maju za australsku grupaciju Scenic vrijednih ukupno 860 milijuna eura je postignut, čelik za gradnju brodskog trupa za prvi kruzer već je naručen i valja se u ljevaonici u Makedoniji, za mjesec dana u riječkom brodogradilištu krenut će prvo rezanje limova, dok bi kobilica za sister-ship Scenic Eclipseu na trećemajski navoz trebala biti položena koncem svibnja. Država prati posao jamstvima od 48 posto od ukupne vrijednosti broda u izgradnji. Novi list

07.08.2019. (09:30)

Vari i šuti

Horvat: Spašavamo 3. maj, a ne Uljanik – zbog sindikata

Na pitanje zašto Vlada spašava 3. maj, a ne i Uljanik, ministar Horvat HRT-u je izjavio “da su lani u listopadu nakon tri sastanka s naručiteljima bili vrlo blizu potpisa memoranduma s kojima bi se nastavio kontinuitet i završetak brodova u Puli. Nakon toga dogodile su se određene sindikalne akcije koje su naručitelje odvratile od mogućnosti da se brodovi završavaju u Puli”. Kaže da sad isto rade s brodogradilištem u Rijeci i da je “s Upravom i sa sindikatima i s radnicima potpuno drugačija atmosfera”. Dodaje da država želi završiti tri broda u 3. maju i na tome zaraditi 40-ak milijuna kuna.

 

28.03.2019. (14:30)

Kad naraste trava pod brodovima

Stečaj nad 3. majem odgođen za dva tjedna

Stečajna sutkinja Ljiljana Ugrin dala je riječkom brodogradilištu 3. maj još dva tjedna, točnije do 17. travnja, da nađu rješenje. Na Trgovačkom sudu u Rijeci svi dionici izjasnili su se protiv otvaranja stečaja, tako da će konačnu odluku ipak morati donijeti premijer Plenković i Vlada. Novi list

23.03.2019. (14:30)

Dok naš brod...

Novi list: Zašto se ne bi pokušao spasiti barem ‘3.maj’?

Za posušiti sve dugove i spasiti Uljanik grupu, prema zadnjim usuglašenim brojkama, trebalo bi odnekud namaknuti još oko pola milijarde eura, uz već onih 420 milijuna eura koje je ministar Zdravko Marić dosad platio na račun protestiranih jamstava. Za vratiti ‘3. maj’ iz mrtvih, pokazuju neke računice, trebalo bi 150 milijuna kuna. Ključno je pitanje – može li se riječko brodogradilište izdvojiti iz Uljanik grupe i odmaknuti od stečaja? Ako se već ne može i nema ekonomskog rezona spašavati pulsko brodogradilište i Uljanik grupu, zašto se ne bi pokušao spasiti barem ‘3. maj’ koji nije prezadužen, pita se riječki Novi list.

12.03.2019. (08:30)

Tanker pun love

Ministar Horvat: Dug Uljanika je 1,1 milijardu eura

“Samo su dva puta – ili ćemo se odlučiti za restrukturiranje i ovu međufazu financirati kreditom koji u ovom trenutku neće opteretiti državni proračun niti likvidnost strateškog partnera, ili ćemo donijeti odluku da je jedino rješenje stečaj”, rekao je ministar Horvat o Uljaniku nakon sastanka sa strateškim partnerom Tomislavom Debeljakom, Upravom i radnicima. Horvat je za restrukturiranje, a stečaj bi, tvrdi on, koštao samo milijardu kuna manje. T-Portal

12.02.2019. (14:30)

Ima se, može se - mora se!

Andrej Grubišić: Država potrošila 35 milijardi kuna na brodogradilišta – a da nas nisu ništa pitali

Na brodogradnju je utrošeno 35 milijardi kuna, nije to koštalo državu, koštalo je vas i mene i 4 milijuna drugih građana. Oko 1000 eura po glavi stanovnika. Prisilno, nemamo ništa zauzvrat. Hranimo neke partikularne i potencijalno kriminalne skupine i radnje i to nam se prodaje kao nacionalni interes – rekao je ekonomist Andrej Grubišić.¸

07.02.2019. (15:30)

Pulosplit

Uljanik odabrao Brodosplit za novog strateškog partnera

Brodograđevna industrija Split u vlasništvu Tomislava Debeljaka izabrana je za strateškog partnera Uljanik. Brodosplit će Uljanik preuzeti postupkom dokapitalizacije, dakle unosom od 180 do 302 milijuna kuna (Poslovni). Sad se postavlja pitanje dugova, a Poslovni piše kako bi mogli iznositi čak 1,4 milijarde eura, što bi država, odnosno svi mi koji ovo čitamo i pišemo, morali platiti.

30.01.2019. (08:30)

Spašavanje Uljanika koštat će – 6 milijardi kuna

Krajem prošle godine država je platila 2,5 milijardi kuna za jamstva za kredite Uljaniku, ove će godine jamstva koštati dodatnih milijardu do 1,7 milijardi kuna, a za troškove restrukturiranja Uljanika u idućih pet do sedam godina još 1,5 do dvije milijarde kuna (Jutarnji). Neslužbeno se doznaje da su se za strateško partnerstvo javili australska Scenic grupa, Pomorski institut iz Splita te Brodosplit u suradnji s talijanskim Fincantierijem (HRT). Istarski župan Valter Flego rekao je sinoć u Otvorenom “radnici odlaze, uskoro nećemo imati što restrukturirati”.