Ekstenzije za blokiranje reklama odnijele Googleu 6,6 milijardi dolara - Monitor.hr
14.06.2015. (09:58)

Otimamo im kruh iz usta jer nemamo strpljenja

Ekstenzije za blokiranje reklama odnijele Googleu 6,6 milijardi dolara

Google gubi godišnje 6,6 milijardi američkih dolara zbog AdBlock alata na browserima. Riječ je samo o računalima i o deset posto Googleovih ukupnih godišnjih prihoda! A paradoksalno u cijeloj priči jest da je jedna od najpreuzimanijih aplikacija na Google Playu upravo Adblock Plus. Što bi značilo da bi Google velik dio “kolača” mogao izgubiti i na uređajima koji imaju operativni sustav Android. ICT Business, androidheadlines.com


Slične vijesti

13.10.2023. (12:00)

Ma stavim VPN i gledam iz Indonezije

YouTubeove mjere protiv adblockera stigle su i do nas

Početkom ljeta YouTube je bio počeo s ograničenim testiranjem nove metode borbe protiv adblockera. Određeni su korisnici tada počeli dobivati obavijesti o tome da će im pristup sadržaju biti onemogućen – nakon samo tri pogledana videa s uključenim adblockerima. Obavijest je iskakala isključivo korisnicima na desktop sučelju, a iz YouTubea je pojašnjeno kako se radilo o eksperimentalnoj metodi borbe protiv blokiranja oglasa. Njihov je eksperiment očito prošao uspješno, jer se sada – kako smo primijetili po društvenim mrežama – proširio i na Hrvatsku. Pred domaće korisnike je potom postavljen izbor: ugasiti adblocker ili aktivirati pretplatu na YouTube Premium. Bug

06.10.2015. (14:01)

Uzlet ad-blockera pokazuje koliko oglašavači ne razumiju mobilne trendove

28.05.2015. (09:26)

AdBlock Plus ostvario još jednu pobjedu na sudu – RTL i ProSiebenSat.1 tužili ovaj servis za blokiranje reklama uz argument da je anti-kompetitivan i ugrožava mogućnost pružanja sadržaja besplatno