I Hrvatski brod je na polarnoj ekspediciji - Monitor.hr
25.11. (08:00)

Malo drugačiji Polar express

I Hrvatski brod je na polarnoj ekspediciji

Objavljene su fotografije s prvog hrvatskog broda za polarne ekspedicije. “Ultramarine“ se otisnuo  na 11-dnevnu ekspediciju Antarctic Explorer,a prve fotografije zabilježio je fotograf Michelle Sole nakon povratka iz najjužnijeg grada na svijetu, Ushuaia. Kako su objavili na službenim profilima, grdosija je izgrađen za američku tvrtku Quark Expeditions, specijaliziranu za ekspedicije na Antarktiku i Arktik. Riječ je o tehnološki naprednom brodu duljine 128 metara i širine 21,5 metara. Može primiti i do 200 putnika i 140 članova posade. Green


Slične vijesti

19.08. (12:00)

Život na moru

Brodosplit i Storylines grade prvi ekološki održiv brod za stanovanje na moru

Brod će biti duljine 232,5 metara i imat će 547 privatnih rezidencija. Zvat će se MV Marrative te će biti prvi stambeni brod na pogon ukapljenog prirodnog plina (LNG). Rok isporuke broda je 2025. godina. Taj brod razlikuje od broda za krstarenje po tome što je namjenski izgrađen za stanovanje na moru. Zamišljeno je da, između ostalog, ima poštu, školu, knjižnicu, bolnicu, banku, bazene, uredski prostori i 20 restorana i barova. N1

15.04.2018. (16:32)

Luksuzni kruzer dug 111 metara sa 76 raskošnih kabina uplovio u Sisak.

09.12.2017. (15:50)

Brod koji nigdje ne smije pristati

21.10.2017. (11:52)

Pravi horor

Za najam broda u Hrvatskoj uopće nije potrebno iskustvo?

Hrvatska je vodeća svjetska destinacija kada je najam plovila bez posade u pitanju: 370.000 gostiju se tijekom jedne sezone odmara na unajmljenom brodu. Druga strana ove blistave medalje je činjenica da nitko od ljudi koji unajme brod (plovilo do 12 metara dužine) bez skipera na moru ne mora prije toga provesti ni pet minuta. Ispit za voditelja brodice podrazumijeva samo opća pravila, a priznaju se i licencije iz zemalja koje uopće nemaju more. Tako dolazimo do situacije da je more ljeti puno ljudi koji upravljaju skupim brodovima bez ikakva prethodnog iskustva. Slobodna

06.05.2017. (21:41)

Moja mala plavca

11 godina na brodu: Kako izgleda život na kruzeru

“Život na cruiseru izgleda isto kao da živite u nekom manjem gradu. Brodovi su pretežno u lukama od 7 ujutro do 18 sati, ponekad ostajemo u luci i 24 sata. Svaki član posade ima vremena sići s broda i upoznati se s gradom. Obišao sam većinu zemalja i sve kontinente izuzev Arktika. Oduševio me Japan, najdraže otočje su mi Havaji, a bez premca mi je Sidney”, govori u razgovoru za Pun kufer Igor Benković koji već 11 godina radi na kruzerima, a trenutačno za kompaniju Royal Caribbean International, koja ima i najveći brod na svijetu, Harmony of the Seas, na kojemu ima mjesta za 6200 putnika i 2400 članova posade.

01.08.2016. (23:18)

Široko im more

Bačeni milijuni: Svaki dan 40.000 jahti sidri se na divlje

U srcu turističke sezone, 40 tisuća plovila nema se gdje vezati zbog nedostatne nautičke infrastrukture: više od 220 tisuća plovila svake večeri nastoji zauzeti 17 tisuća vezova u 60 postojećih marina. Zato se sidri na divlje, smeće odlazi u more, a cijene veza naplaćuju se po želji ili ne naplaćuje uopće. Stručnjak za nautički turizam Srećko Favro izračunao je da time gubimo 26 milijuna eura godišnje, ne računajući što bi gosti potrošili da postoje marine. Problem je najizraženiji na otocima, gdje bi se time moglo i zaposliti tisuću ljudi. Slobodna

22.06.2016. (15:36)

Kupanje na Bačvicama s pogledom na britanski razarač

07.05.2016. (08:51)

Kakva impresivna vizualizacija: Rute kojima plove brodovi

16.01.2016. (17:13)

Moja plavca mala

Hrvati koji prkose svjetskim morima: ‘Odgovornost je jako velika’

“Ovo je jedan od najvećih kontejnerskih brodova na svijetu i za upravljanje njime potrebno je iskustvo, treninzi i školovanje. Odgovornost je jako velika. Prije svega odgovoran sam za živote i zdravlje posade broda, a onda i za sve ostalo. Vrijednost broda je oko 150.000.000 $, a vrijednost tereta može biti i preko milijarde dolara. U tankovima goriva može se ukrcati cca 15.000 tona nafte i u slučaju nasukavanja i sudara mogućnost zagađenja mora i obale je velika”, kaže Slavko Malašić, jedan od naših elitnih kapetana. Dnevnik.hr

07.01.2016. (13:42)

Hrvat Velibor Krpan za kormilom najvećeg broda za prijevoz kontejnera na svijetu