Kraš je s kampanjom za Domaćicu izašao iz zone komfora - Monitor.hr
03.05. (22:30)

Probuđeni keksi

Kraš je s kampanjom za Domaćicu izašao iz zone komfora

Da podsjetimo, Kraš je nakon burnih reakcija publike odgovorio da su kampanjom željeli osvijestiti činjenicu da su žene, uz posao koji obavljaju, uglavnom zadužene i za kućanske poslove. Točnije, 70 posto žena i 51 posto muškaraca je u njihovom istraživanju izjavilo da žene obavljaju veći dio poslova u kućanstvu. Cilj im je, kako su naveli, potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obaveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna. Iako bi se o tome kako je kampanja izvedena dalo raspravljati, Krašu i njegovom marketinškom timu ipak valja čestitati na ovom potezu. Osim što su društvene mreže prepune Domaćice, dobro je što se Kraš odlučio pozabaviti nekom aktualnom, društvenom temom, a pažnju su privukli na brend o čijem imenu nitko dosad nije razmišljao. Lider


Slične vijesti

07.05. (00:00)

Jer keks nije #keks

Beck: Nemoć da se nešto stvori ne može se prikriti reklamom

Ni ja nisam genij za reklamu, ali jasno mi je da ako imaš dobar proizvod – a keksi Domaćica su zbilja dobri – onda ne prčkaš po njemu. Tiskanje kutija, međutim, s natpisima Domaćica & menadžerica, Domaćica & pravnica, Domaćica & programerka, Domaćica & umjetnica te Domaćica & medicinska sestra izazvalo je opću sprdnju na društvenim mrežama, od kojih je Domaćica & udbašica totalno nenadmašna, a za tim mi slijedi Karat & zapalit pljugu te Kakao & piškio, doduše, drugih proizvođača. Ta PR-katastrofa, koja će se učiti na fakultetima, podsjeća na slučaj Hrvatskih željeznica koje su 2014. godine studentsku populaciju pozvale na nagradni natječaj za najbolji slogan. Dobili su što su i zaslužili: Doživite vječnost, vozite se HŽ-om. Boris Beck, pogađate, nije oduševljen najnovijom Krašovom marketinškom kampanjom, za Večernji.

03.05. (16:00)

Domaćica i marketinška stručnjakinja

Keksplaining: Jedina greška Kraša je što se uopće upuštao u ovu kampanju

Kao što ste vjerojatno već i pročitali, radi se o keksu Domaćica koji su osuvremenili tako što su uz naziv keksa dodali i neka druga zanimanja koja žene mogu raditi… Uz to što su domaćice. I premda je namjera dobra, lako je predvidjeti kako je sve završilo jer ako ste na internetu u posljednjih desetak godina proveli samo pet minuta, jasno vam je da je ovo magnet za bijesne komentare svih onih koji su do trenutka ove kampanje živjeli mirni suživot s keksom koji je jednostavno postojao. Da je netko na internetu pokrenuo jednu od onih smiješnih peticija u kojoj naziv keksa želi promijeniti u Znanstvenica ili Pravnica, vjerojatno bi bio ismijan zato što nam trati vrijeme nebuloznim woke akcijama jer koliko god ufurani u društvenomrežni aktivizam bili, nitko ni u najluđim snovima nije pomislio da je keks ono što je stajalo na putu do emancipacije. Hrvoje Marjanović za Index.

07.02.2016. (11:58)

Recite mami - hvala!

Kada bi domaćica imala plaću, zarađivala bi 9000 kuna mjesečno

Posao domaćice često se obezvrjeđuje, a nerijetko ga svaka žena obavlja sama po dolasku kući iz tvrtke u kojoj je zaposlena. No, Net.hr je okvirno izračunao vrijednost tog rada i došao do iznosa koji bi svaka domaćica trebala pokazati svom partneru ili bilo kome drugom tko smatra da je njen rad manje važan ili vrijedan nego svih ostalih. Naravno, ulogu domaćice može imati i suprug pa svi navedeni brojevi i obveze vrijede i za njega. Tako kad se sve na kraju zbroji, posao koji oni obavljaju godišnje vrijedi 107.920 kuna što bi mjesečno iznosilo 8.993,22 kune.