Probuđeni keksi
Kraš je s kampanjom za Domaćicu izašao iz zone komfora
![](http://www.monitor.hr/wp-content/uploads/2022/05/kras-.jpg)
Da podsjetimo, Kraš je nakon burnih reakcija publike odgovorio da su kampanjom željeli osvijestiti činjenicu da su žene, uz posao koji obavljaju, uglavnom zadužene i za kućanske poslove. Točnije, 70 posto žena i 51 posto muškaraca je u njihovom istraživanju izjavilo da žene obavljaju veći dio poslova u kućanstvu. Cilj im je, kako su naveli, potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obaveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna. Iako bi se o tome kako je kampanja izvedena dalo raspravljati, Krašu i njegovom marketinškom timu ipak valja čestitati na ovom potezu. Osim što su društvene mreže prepune Domaćice, dobro je što se Kraš odlučio pozabaviti nekom aktualnom, društvenom temom, a pažnju su privukli na brend o čijem imenu nitko dosad nije razmišljao. Lider