Nova društvena mreža čita emocije s lica - Monitor.hr
09.09.2017. (18:50)

Blagodati proširene stvarnosti

Nova društvena mreža čita emocije s lica

Nova foto društvena mreža Polygram unosi dašak Instagrama i kombinira ga s naprednim prepoznavanjem lica. Polygram u stvarnom vremenu može nanositi šminku čime se zapravo može ‘povećati atraktivnost’.Ova foto društvena mreža ipak se najviše ponosi naprednim algoritmima za prepoznavanje lica, tj. ‘čitanje emocija s lica korisnika’. Uz neprimjetnu latenciju od svega 20 milisekundi, još u demo fazi razvoja aplikacija je djelovala obećavajuće. Sustav može prepoznati emociju na korisnikovom licu i ponuditi odgovarajući emotikon, a koji pak može poslužiti umjesto uobičajenog ‘lajkanja’ foto sadržaja na toj društvenoj mreži. T-Portal


Slične vijesti

30.06.2023. (16:00)

Dominacija tech kompanija

Google i dalje najsnažniji medijski brand, Twitter oštro pao

Kuća Brand Finance procijenila je vrijednost i rangirala nasjnažnije brandove iz industrije medija. Ispostavilo se da prednjače digitalne platforme, dok je Twitter u “slobodnom padu”. Na prvom mjestu našao se Google, koji i nije striktno medijska kuća, no tamo je već tri godine zbog svoje dominacije u području pretraživanja Interneta. Kad je riječ o društvenim mrežama i servisima s najbržim rastom vrijednosti branda, tu prednjači LinkedIn, a slijede ga Instagram, ponovno YouTube te Bloomberg i Warner Bros. Na drugom kraju poretka je Twitter, za koji Brand Finance procjenjuje da je u velikom padu – od lanjskog je izvješća pao za 8 mjesta i sada je tek na 34. mjestu u poretku, s vrijednošću marke od 3,9 milijardi dolara. Bug

09.01.2018. (22:30)

Dobro pitanje

‘Društvene mreže postale su faktor o kojem ovisi budućnost demokracije. No što je sa – slobodom?’

Vijesti koje čitate ili gledate, a koje je nekad pripremala ‘medijska elita’, danas uređuju ne pretjerano spretni algoritmi, a glavni kanal kroz koji ih primate nema nikakve veze s novinarstvom – nije čak ni tretiran kao izdavač. Radi se, jasno, prije svega o Facebooku, globalnoj društvenoj mreži, s preko dvije milijarde korisnika, samo u Hrvatskoj dva milijuna građana. Sve to pretvorilo je Facebook u društveni i politički faktor kakvog nikad dosad nije bilo i otvorila niz pitanja o kojima ovisi ne samo način na koji konzumiramo vijesti, nego i sama budućnost naših društava, komentira Jasmin Klarić. Novi list