• 18.02.2015. (12:26)

    Sloganska nesloga

    Novi slogan HTZ-a: ‘Što obećaš, to moraš napraviti’

    Novac za novi slogan HTZ-a mogao se pametnije iskoristiti, smatra slovenski marketinški stručnjak Aljoša Bagola – primjerice globalnom kampanjom na Facebooku, koja bi natjerala ljude da guglaju Hrvatsku. “Novi slogan hrvatskog turizma obećanje je koje država mora ispuniti na svakom koraku. U očima svakog turista Hrvatska sada mora uvijek biti ‘puna života’, inače će biti vrlo razočarani. Slogan je vrlo klišeiziran i bez posebne veze s Hrvatskom, no privlačniji je od prijašnjeg i mnogo jednostavniji za korištenje u suvremenom digitalnom svijetu – hashtag #fulloflife može biti pametna promotivna strategija koja će krasiti stotine tisuća selfieja”, objašnjava Bagola i dobre strane. T-Portal



  • Slične vijesti

    20.01. (22:00)

    Lansiranje zaslona

    Rusi planiraju koristiti satelite za ispisivanje reklama po nebu

    Ruski startup StartRocket planira lansirati desetke malenih satelita, kojom bi bili lansirani istom raketom na visinu od oko 450 km, gdje bi se oformio “ekran” Orbital Display u kojem bi svaki od njih glumio jedan piksel, koji bi bilo moguće pojedinačno kontrolirati. Ruski poduzetnici kažu da još ne znaju koliko bi oglašavanje na Orbital Displayu moglo koštati, ali da očekuju podršku od kompanija i brandova čiji je “ego sjajniji od Sunca”. Bug

    25.10.2018. (09:30)

    Mila kuda si nam nagrađena

    Najbolje turističke destinacije – Mali Lošinj i Zagorje

    HTZ-ove nagrade: destinacija godine u ruralnom turizmu je Dalmatinska Zagora, city break destinacija je Zagreb, autentična primorska destinacija je malo misto Sutivan (Brač), a destinacija zdravlja Krapinske Toplice. Najbolja plaža je Girandella Sundance Sandy Family Beach u Rapcu, najbolja rekreacija i zabava je u Vodenom planetu Termi Tuhelj, a nagradu za održivi turizam dobilo je eko-etno selo Stara Kapela. Najbolji kampovi su Jasenovo Camping (mali kamp), Zaton Holiday Resort (veliki kamp), Arena One 99 Glamping (luksuzni kamp) i Plitvice Holiday Resort Rakovica (kamp s najinovativnijom ponudom smještaja). Ovdje svi nagrađeni. HRT

    25.09.2018. (10:30)

    Prihodi od digitalnog oglašavanja u svijetu skoro 100 milijardi dolara

    Potrošnja na digitalno oglašavanje u SAD-u i Velilkoj Britaniji poskočila je prošle godine za 44 posto, na 52 milijarde dolara, pokazalo je najnovije istraživanje, čiji autori procjenjuju da se globalno potrošnja približava razini od 100 milijardi dolara. Pri tom je na digitalno oglašavanje potrošili 23 posto odgovarajućeg budžeta, u odnosu na 16 posto potrošenih godinu dana ranije. Opširnije N1

    03.12.2017. (19:48)

    Filmovi s potpisom

    U režiji luksuza – o brandovima u filmu

    Veliki Gatsby označio je pojavu nove vrste plasiranja proizvoda. Pojavio se marketing koji se ne oslanja samo na očigledne snimke markiranih proizvoda, već proizvodi postaju sastavni dio vizualnog identiteta filma. Hollywood je samovoljno izabrao postati talac u službi luksuznih brendova. U filmu je predstavljeno više od 40 Pradinih večernjih haljina, Tiffany je dizajnirao narukvice i ogrlice, a vidimo i tisuće boca šampanjca Moët & Chandon. Kao ogledni primjer korelacije između luksuznih predmeta i šoubiznisa tu je i 50 nijansi sive, gdje glavnu ulogu igra njemački proizvođač automobila Audi. Lider

    17.10.2017. (18:00)

    Ledena fora

    Smiješno: Zamrznuli cijelu ulicu – za reklamu filma

    Putnici njujorškog taksija usred toplog i sunčanog dana završe u zaleđenoj ulici prekrivenoj snijegom, u kojoj stoje zaleđeni policajac i dostavljač, ledenice vise s krova, smrznute ptice padaju na taksi – kao u filmu katastrofe. O tome se zapravo i radi – tim Thinkmodo, autori videa Devil Baby, The World’s Strongest Traffic Cop i Automated Selfie Stick, smislio je ovo kao reklamu za film ‘Geostorm’ (trailer, u kinima od četvrtka), a ljudi u taksiju povjerovali su da se ulice zaledila, ozbiljno se bili zabrinuli, čak i uplašili… Mashable

    14.07.2017. (14:19)

    Od onog što je ostalo

    25 godina HTZ-a: Kako je turizam postao jedan od najvažnijih gospodarskih sektora

    U zadnjih 25 godina turizam se, dijelom i zbog aktivnosti HTZ-a te fizičkih i financijskih rezultata, uključujući i investicije, izvozni potencijal i prihode, prometnuo u jedan od najvažnijih domaćih gospodarskih sektora, koji u BDP-u ima udjel od gotovo 20 posto, s uzlaznim trendom gotovo svih ekonomskih pokazatelja u zadnjih 15-ak godina, među kojima su i rast broja zaposlenih (kojih je ove godine više od 150 tisuća) te rast broja smještajnih, ugostiteljskih i raznih drugih objekata turističke infrastrukture. U 1992., godini osnivanja HTZ-a, bilo je nešto više od 2 milijuna turističkih dolazaka, a tijekom 2016 bilo je čak 16,3 milijuna turista, piše Večernji povodom 25 godina od osnutka Hrvatske turističke zajednica.

    03.06.2017. (12:59)

    Lijepo - ne moš gledat!

    Odličan marketing: Švicarsko selo zabranilo fotografiranje – jer je prelijepo

    Švicarsko selo u Alpama Bergün zabranilo je prošli ponedjeljak fotografiranje sela, za što su bili uveli globu od 5 franaka za svakoga tko bi prekršio zabranu, a sve zbog brige za ljude na društvenim mrežama. “Znanstveno je dokazano da lijepe fotografije s odmora na socijalnim mrežama čine gledatelja nesretnim jer on ne može biti ondje. Bergün/Bravuogn je prelijep i ne želimo ljude činiti nesretnima fotografijama našeg pitoresknog sela” rekao je načelnik Peter Nicolay. Selo je skinulo fotografije s Facebooka, niz medija prenio je zanimljivu “vijest”, a već u četvrtak selo je povuklo odluku. Atlas Obscura

    19.04.2017. (20:23)

    Uspješno slijetanje

    Savjet: Marketingaši, ne rasipajte oglašivački budžet i energiju, okrenite se ‘landing’ stranicama

    Zamislite sljedeći scenarij: Oglašivač ste koji reklamira revolucionarni proizvod ili inovativnu uslugu na tržištu zabavnim i intrigantnim bannerima koji Vam donose dragocjene klikove. Ali – što dalje? Kamo nakon klika? U savršenom svijetu, nakon klika na oglas korisnik će sletjeti na landing stranicu. U stvarnom svijetu, većina oglašivača i brendova ne koristi njihov potencijal, no dobra landing stranica pravi je put do kupca, savjetuje Netokracija i objašnjava kako izraditi uspješnu takvu stranicu.

    17.04.2017. (14:08)

    Bad copy

    Pouke fijaska nove kampanje Pepsi Cole

    Da veliki igrači nisu imuni na kardinalne pogreške, pokazao je globalni brend Pepsi, koji je prošlog tjedna lansirao kampanju koja se pokazala potpunim promašajem. Jedna od najjačih bila je ona kćeri kultnog Martina Luthera Kinga, Bernice King, koja se na Twitteru sarkastično požalila kako je prava šteta što njezin otac nije znao za moć limenke Pepsi Cole. Kako je moguće da takav gigant napravi tako pogrešnu procjenu? Kako navode stručnjaci iz Marketing Weeka, prva stvar u kojoj je Pepsi pogriješio je to što je razvoj kreativnog rješenja povjerio svojim marketingašima umjesto vanjskim agencijama, piše Lider.

  • Slične vijesti

    20.01. (22:00)

    Lansiranje zaslona

    Rusi planiraju koristiti satelite za ispisivanje reklama po nebu

    Ruski startup StartRocket planira lansirati desetke malenih satelita, kojom bi bili lansirani istom raketom na visinu od oko 450 km, gdje bi se oformio “ekran” Orbital Display u kojem bi svaki od njih glumio jedan piksel, koji bi bilo moguće pojedinačno kontrolirati. Ruski poduzetnici kažu da još ne znaju koliko bi oglašavanje na Orbital Displayu moglo koštati, ali da očekuju podršku od kompanija i brandova čiji je “ego sjajniji od Sunca”. Bug

    25.10.2018. (09:30)

    Mila kuda si nam nagrađena

    Najbolje turističke destinacije – Mali Lošinj i Zagorje

    HTZ-ove nagrade: destinacija godine u ruralnom turizmu je Dalmatinska Zagora, city break destinacija je Zagreb, autentična primorska destinacija je malo misto Sutivan (Brač), a destinacija zdravlja Krapinske Toplice. Najbolja plaža je Girandella Sundance Sandy Family Beach u Rapcu, najbolja rekreacija i zabava je u Vodenom planetu Termi Tuhelj, a nagradu za održivi turizam dobilo je eko-etno selo Stara Kapela. Najbolji kampovi su Jasenovo Camping (mali kamp), Zaton Holiday Resort (veliki kamp), Arena One 99 Glamping (luksuzni kamp) i Plitvice Holiday Resort Rakovica (kamp s najinovativnijom ponudom smještaja). Ovdje svi nagrađeni. HRT

    25.09.2018. (10:30)

    Prihodi od digitalnog oglašavanja u svijetu skoro 100 milijardi dolara

    Potrošnja na digitalno oglašavanje u SAD-u i Velilkoj Britaniji poskočila je prošle godine za 44 posto, na 52 milijarde dolara, pokazalo je najnovije istraživanje, čiji autori procjenjuju da se globalno potrošnja približava razini od 100 milijardi dolara. Pri tom je na digitalno oglašavanje potrošili 23 posto odgovarajućeg budžeta, u odnosu na 16 posto potrošenih godinu dana ranije. Opširnije N1

    03.12.2017. (19:48)

    Filmovi s potpisom

    U režiji luksuza – o brandovima u filmu

    Veliki Gatsby označio je pojavu nove vrste plasiranja proizvoda. Pojavio se marketing koji se ne oslanja samo na očigledne snimke markiranih proizvoda, već proizvodi postaju sastavni dio vizualnog identiteta filma. Hollywood je samovoljno izabrao postati talac u službi luksuznih brendova. U filmu je predstavljeno više od 40 Pradinih večernjih haljina, Tiffany je dizajnirao narukvice i ogrlice, a vidimo i tisuće boca šampanjca Moët & Chandon. Kao ogledni primjer korelacije između luksuznih predmeta i šoubiznisa tu je i 50 nijansi sive, gdje glavnu ulogu igra njemački proizvođač automobila Audi. Lider

    17.10.2017. (18:00)

    Ledena fora

    Smiješno: Zamrznuli cijelu ulicu – za reklamu filma

    Putnici njujorškog taksija usred toplog i sunčanog dana završe u zaleđenoj ulici prekrivenoj snijegom, u kojoj stoje zaleđeni policajac i dostavljač, ledenice vise s krova, smrznute ptice padaju na taksi – kao u filmu katastrofe. O tome se zapravo i radi – tim Thinkmodo, autori videa Devil Baby, The World’s Strongest Traffic Cop i Automated Selfie Stick, smislio je ovo kao reklamu za film ‘Geostorm’ (trailer, u kinima od četvrtka), a ljudi u taksiju povjerovali su da se ulice zaledila, ozbiljno se bili zabrinuli, čak i uplašili… Mashable

    14.07.2017. (14:19)

    Od onog što je ostalo

    25 godina HTZ-a: Kako je turizam postao jedan od najvažnijih gospodarskih sektora

    U zadnjih 25 godina turizam se, dijelom i zbog aktivnosti HTZ-a te fizičkih i financijskih rezultata, uključujući i investicije, izvozni potencijal i prihode, prometnuo u jedan od najvažnijih domaćih gospodarskih sektora, koji u BDP-u ima udjel od gotovo 20 posto, s uzlaznim trendom gotovo svih ekonomskih pokazatelja u zadnjih 15-ak godina, među kojima su i rast broja zaposlenih (kojih je ove godine više od 150 tisuća) te rast broja smještajnih, ugostiteljskih i raznih drugih objekata turističke infrastrukture. U 1992., godini osnivanja HTZ-a, bilo je nešto više od 2 milijuna turističkih dolazaka, a tijekom 2016 bilo je čak 16,3 milijuna turista, piše Večernji povodom 25 godina od osnutka Hrvatske turističke zajednica.

    03.06.2017. (12:59)

    Lijepo - ne moš gledat!

    Odličan marketing: Švicarsko selo zabranilo fotografiranje – jer je prelijepo

    Švicarsko selo u Alpama Bergün zabranilo je prošli ponedjeljak fotografiranje sela, za što su bili uveli globu od 5 franaka za svakoga tko bi prekršio zabranu, a sve zbog brige za ljude na društvenim mrežama. “Znanstveno je dokazano da lijepe fotografije s odmora na socijalnim mrežama čine gledatelja nesretnim jer on ne može biti ondje. Bergün/Bravuogn je prelijep i ne želimo ljude činiti nesretnima fotografijama našeg pitoresknog sela” rekao je načelnik Peter Nicolay. Selo je skinulo fotografije s Facebooka, niz medija prenio je zanimljivu “vijest”, a već u četvrtak selo je povuklo odluku. Atlas Obscura

    19.04.2017. (20:23)

    Uspješno slijetanje

    Savjet: Marketingaši, ne rasipajte oglašivački budžet i energiju, okrenite se ‘landing’ stranicama

    Zamislite sljedeći scenarij: Oglašivač ste koji reklamira revolucionarni proizvod ili inovativnu uslugu na tržištu zabavnim i intrigantnim bannerima koji Vam donose dragocjene klikove. Ali – što dalje? Kamo nakon klika? U savršenom svijetu, nakon klika na oglas korisnik će sletjeti na landing stranicu. U stvarnom svijetu, većina oglašivača i brendova ne koristi njihov potencijal, no dobra landing stranica pravi je put do kupca, savjetuje Netokracija i objašnjava kako izraditi uspješnu takvu stranicu.

    17.04.2017. (14:08)

    Bad copy

    Pouke fijaska nove kampanje Pepsi Cole

    Da veliki igrači nisu imuni na kardinalne pogreške, pokazao je globalni brend Pepsi, koji je prošlog tjedna lansirao kampanju koja se pokazala potpunim promašajem. Jedna od najjačih bila je ona kćeri kultnog Martina Luthera Kinga, Bernice King, koja se na Twitteru sarkastično požalila kako je prava šteta što njezin otac nije znao za moć limenke Pepsi Cole. Kako je moguće da takav gigant napravi tako pogrešnu procjenu? Kako navode stručnjaci iz Marketing Weeka, prva stvar u kojoj je Pepsi pogriješio je to što je razvoj kreativnog rješenja povjerio svojim marketingašima umjesto vanjskim agencijama, piše Lider.