Pravosudne cirkusarije - Monitor.hr
30.07.2015. (09:11)

Krivo-suđe

Pravosudne cirkusarije

Ono što je sada uspjelo Sanaderu, uspjelo je ranije i Branimiru Glavašu, komu je Ustavni sud djelomično, opet zbog proceduralnih pogrešaka, srušio presudu Vrhovnog suda po kojoj je pravomoćno bio osuđen na osam godina zatvora zbog ratnog zločina počinjenog nad srpskim civilima u Osijeku 1991. S obzirom na dosadašnju sudsku praksu, razloga za optimizam u budućnosti imaju i braća Mamić, koji se nakon desetak dana zatvora, također brane sa slobode: čekamo na nove proceduralne pogreške, a za sve drugo tu je Ustavni sud, komentiraju Novosti.



Slične vijesti

03.05. (17:30)

Engleska uskoro zabranjuje divlje životinje u cirkusima: To nisu mjesta za divlje životinje u 21. stoljeću

10.11.2017. (15:34)

Nema više slona na trapezu

Italija zabranila životinjski cirkus

Aktivisti za prava životinja vesele se odluci talijanskog parlamenta da tijekom iduće godine zabrani upotrebu životinja u cirkusima i putujućim predstavama, javlja EcoWatch. Jan Creamer, predsjednica Međunarodne udruge za zaštitu životinja je pozdravila usvajanje zakona i pozvala ostale zemlje poput Velike Britanije i SAD-a da slijede primjer Italije. Lider

28.01.2017. (11:30)

Eto odakle strah od klaunova

Cirkuska politička situacija

“Po svemu sudeći, za porast rejtinga među hrvatskim biračima nije potreban velik intelektualni napor. Pokazatelj je rast Živog zida, koji je postao treća stranka po popularnosti, mada je jedino što su napravili neprekinuti niz incidenata njihova frontmena Ivana Pernara, od švercanja u tramvaju i ležanja u Saboru do divljenja Rusiji i Vladimiru Putinu. Kada se politika pretvara u cirkus, razumljivo je da profitiraju klauni”, komentira Robert Bajruši. Jutarnji

18.06.2015. (06:49)

Split: Nastup trudnice sa sjekirama u cirkusu

Festival novog cirkusa ove je nedjelje gostovao u Splitu u klubu Judino drvo gdje je cirkuska umjetnica Lana Paić prezentirala ‘Still life’ (‘Mrtva priroda’), predstavu o asimetričnom ljubavnom odnosu rođenom jedne od brojnih samotnih noći krojačice Magde, kada ona stvori lutka Hectora koji će joj postati dijete i prijatelj, ljubavnik i nasilnik. Lana Paić kombinira animaciju lutka, video projekcije i kazalište sjena s manipulacijom sjekirama kako bi dočarala različita stanja svijesti koja se miješaju i izmjenjuju u situaciji takve kronične samoće.

Budući da je u šestom mjesecu trudnoće, umjetnica je odlučila ukomponirati i tu stvarnu dimenziju u izvedbu odigravši svojevrsni porod lutkove glave te tako poentirajući stvarateljski karakter njihova odnosa, no upravo je taj moment naišao na prijepor u publici. Tijekom razgovora koji je uslijedio jedna je gledateljica bila osupnuta činjenicom da se porod („sveto i blago životno iskustvo“) kombinira s lutkom izrazito groteskna izgleda, osobito budući da je izvođačica zaista u drugom stanju, no umjetnica je istaknula crnohumornu dimenziju tog prizora, povukla paralelu s frankenštajnovskim motivom te kratko dodala da drugog lutka ionako nije imala. Gledateljica je nastavila sa zapažanjem da su djeca prije bila čista i nevina („u skladu s Biblijom“) te se odnosila prema roditeljima s poštovanjem, dok su suvremenije generacije (koje je nazvala „new age djeca“) u mnogočemu iskvarene. Jedan je gledatelj izrazio žaljenje što predstava nije sadržavala dulje segmente žongliranja sjekirama.

03.05.2015. (11:41)

Pogled u tajni svijet ljudi-topovskih kugli