Najteže je napustiti zonu komfora
Ruse više zabrinjava nedostatak zapadnih brendova nego situacija na bojištu u Ukrajini
Ruska Kompanija za razvoj društvenih odnosa (KROS) istražila je “nacionalni indeks straha” kod Rusa od kada je počeo rat u Ukrajini na osnovu proučavanja društvenih mreža i izvještavanja medija. Istraživanje je provedeno od 24. veljače, prvog dana agresije na Ukrajinu, do 31. svibnja. Kako piše moskovski Komersant, Rusima je u ovom trenutku “prazni frižider strašniji od raketa”. Više ih brine njihova osobna egzistencija, ugroženost “komfora”, navika i standarda na koje su navikli nego “mogući nuklearni rat”. Dobar dio ispitanika istaknuo je kako im blokada kartica Visa, Mastercard i American Express izaziva nelagodu i otežava normalan život kao i blokade Facebooka i Instagrama jer im je ograničena sloboda komunikacije. Najveću pažnju Rusa, što se tiče rata u Ukrajini, zaokupljaju napadi na ruske pogranične gradove, a pojavio se i strah od “mogućih terorističkih napada” u ruskim gradovima. To ih više brine od onoga što se događa u samoj Ukrajini. Jutarnji