Tijela javne vlasti daju na desetke milijuna kuna za samopromociju agencijama i medijima izabranima bez jasnih kriterija - Monitor.hr
10.09. (15:00)

Naručitelji priželjkuju medije koji su spremni vršiti propagandu kroz sadržaj

Tijela javne vlasti daju na desetke milijuna kuna za samopromociju agencijama i medijima izabranima bez jasnih kriterija

Infografika: Na svjetski dan slobode medija cenzura i dalje aktivna

Istraživanje Gonga u suradnji s HND-om pokazuje da je samo prošle i pretprošle godine agencijama i medijima dodijeljeno najmanje 150 milijuna kuna. Najčešće pod okriljem “promidžbe i informiranja” krije se sijaset usluga koje državna tijela potražuju, a mediji ispunjavaju, uglavnom kroz posredovanje agencija za marketing. U pitanju su klasične reklame, produkcija promotivnih filmova, specijalizirane konferencije, plaćeni tekstovi ili posebni novinski prilozi. Svima je zajedničko da hvale rad izvršne vlasti ili državnih kompanija. Opisani sustav dovodi do nekoliko potencijalnih posljedica na štetu novinarstva i opće informiranosti građana: glavni se rizik očituje u političkom pokoravanja redakcija čiji će vlasnici i urednici iz više razloga dobro razmisliti prije nego što krenu kritizirati nekog ministra ili kriminal u javnoj firmi koja se reklamira u njihovom programu. Novosti


Slične vijesti