Addiko banka daje 350 kuna novim klijentima, tko ode - još 100 kuna - Monitor.hr
05.03.2018. (14:04)

Cijena mušterije

Addiko banka daje 350 kuna novim klijentima, tko ode – još 100 kuna

Addiko banka je danas ponudila novi koncept “Postani Addiko” kojim novim klijentima poklanja 350 kuna dobrodošlice, ali i dodatnih 100 kuna ako klijenti nakon godinu dana neće biti zadovoljni uslugom. Za tih 350 kuna treba u Addiko banci otvoriti račun na koji će tijekom narednih 12 mjeseci primati mjesečna primanja, te odabrati jedan od paketa u ponudi – Platinum, Gold, Smart i Basic. Tko nakon 12 mjeseci nije zadovoljan – prekid veze uz 100 kuna bonusa. Monitor.hr


Slične vijesti

26.10.2016. (15:08)

Tri krivca

HNB objavio koje su banke kršile Zakon o konverziji kredita

Hrvatska narodna banka objavila je, nakon što joj je to naložio Visoki upravni sud, imena banaka koje su kršile Zakon o konverziji kredita u švicarskim francima. To su bile Addiko Bank, Sberbank i Raiffeisenbank. Pokrenuta su i tri prekršajna postupka, jedan protiv Sber banke, a dva protiv Raiffeisena. U udruzi Franak smatraju da odgovore koje su tražili od HNB-a nisu dobili. HRT

07.07.2016. (14:09)

Hypo promijenio ime u – Addiko Bank

Bivša Hypo Group Alpe Adria promijenila je ime u Addiko Bank i pod tim će imenom poslovati u Hrvatskoj i drugim tržištima od 11. srpnja.

Promijenili su se i vlasnici banke – sad su to Advent International, jedan od najvećih globalnih private equity ulagača i Europska banka za obnovu i razvoj, a najavljuju i promjenu poslovanja na jasnije, jednostavnije i izravnije. Banka se odlučila na temeljitu promjenu svog poslovanja, primjenu viših standarda te, u skladu s novom poslovnom strategijom, i za promjenu imena i vizualnog identiteta, poručuju.

„Jasno, jednostavno i izravno bankarstvo opisuje kako želimo da ljudi doživljavaju brend Addiko, što svojim klijentima nudimo i što nas čini drugačijima od konkurencije. Strategija znači donositi odluke. Ona znači namjerno izabrati biti drugačiji, a mi smo odlučili biti banka koja će realizirati potrebe klijenata na praktičan, brz i učinkovit način. Jedino ćemo tako opravdati njihovo povjerenje i biti banka s kojom žele poslovati. Zato smo se i odlučili za kreativan pristup koji se izravno bavi segmentima koje želimo, možemo i hoćemo poboljšati“, izjavio je Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG.

Kako bi ispunila obećanje drugačijeg bankarstva, Addiko Bank će u svakodnevnom poslovanju primjenjivati tri načela: fokusirat će se na bitno osiguravajući klijentima ključne proizvode i usluge koje uistinu trebaju; bit će učinkovita poboljšavajući interne procese i procedure te će kontinuirano ulagati u digitalne tehnologije; i komunicirat će jednostavno, uvijek imajući u vidu klijenta.

Kažu iz Addika da je ključni dio njihove poslovne strategije fokusiranje na poslovanje s građanstvom i s malim i srednjim poduzetništvom.