Bivša Hypo Group Alpe Adria promijenila je ime u Addiko Bank i pod tim će imenom poslovati u Hrvatskoj i drugim tržištima od 11. srpnja.
Promijenili su se i vlasnici banke – sad su to Advent International, jedan od najvećih globalnih private equity ulagača i Europska banka za obnovu i razvoj, a najavljuju i promjenu poslovanja na jasnije, jednostavnije i izravnije. Banka se odlučila na temeljitu promjenu svog poslovanja, primjenu viših standarda te, u skladu s novom poslovnom strategijom, i za promjenu imena i vizualnog identiteta, poručuju.
„Jasno, jednostavno i izravno bankarstvo opisuje kako želimo da ljudi doživljavaju brend Addiko, što svojim klijentima nudimo i što nas čini drugačijima od konkurencije. Strategija znači donositi odluke. Ona znači namjerno izabrati biti drugačiji, a mi smo odlučili biti banka koja će realizirati potrebe klijenata na praktičan, brz i učinkovit način. Jedino ćemo tako opravdati njihovo povjerenje i biti banka s kojom žele poslovati. Zato smo se i odlučili za kreativan pristup koji se izravno bavi segmentima koje želimo, možemo i hoćemo poboljšati“, izjavio je Ulrich Kissing, predsjednik Uprave Addiko Bank AG.
Kako bi ispunila obećanje drugačijeg bankarstva, Addiko Bank će u svakodnevnom poslovanju primjenjivati tri načela: fokusirat će se na bitno osiguravajući klijentima ključne proizvode i usluge koje uistinu trebaju; bit će učinkovita poboljšavajući interne procese i procedure te će kontinuirano ulagati u digitalne tehnologije; i komunicirat će jednostavno, uvijek imajući u vidu klijenta.
Kažu iz Addika da je ključni dio njihove poslovne strategije fokusiranje na poslovanje s građanstvom i s malim i srednjim poduzetništvom.