Divovski infrastrukturni projekti koji bi mogli preoblikovati svijet - Monitor.hr
11.06.2017. (17:50)

Betonska čuda

Divovski infrastrukturni projekti koji bi mogli preoblikovati svijet

Svijet je pun golemih projekata koji se događaju ispod naših nosova. Tako će, primjerice, most Zhuhai-Macau, povezati tri glavna kineska grada kako bi ujedinio 42 milijuna ljudi. Tu je i plan Norveške za izgradnju prvog, potpuno potopljenog plutajućeg tunela na svijetu kako bi smanjili vrijeme putovanja između fjordova na pola. Ti napori i mnogi drugi ilustriraju kako ulažući milijarde dolara u ogromne projekte mogu zajednički učiniti svijet boljim mjestom za život. Business Insider donosi neke od najvećih projekata koje je svijet do sada vidio.


Slične vijesti

27.07.2021. (08:30)

Veliki zagrebački kvart bit će cijelo ljeto bez tople vode: Pogledajte mapu radova

Prav etapa radova na mreži vrelovoda počela je 12 svibnja u Dugavama, a nastavit će se i u drugim kvartovima zbog čega isti neće imati tople vode. Nakon Dugava, red je došao na Savicu te je izrađena karta radova kako bi građani lakše znali kad se moraju snalaziti. Radovima se revitalizira jedna trećina, odnosno 68,5 % ili ukupno 227,3 kilometara zagrebačke vrelovodne mreže, a vrijede 700 milijuna kuna, od čega 421,5 milijuna kuna bespovratnim sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Poslovni dnevnik

15.02.2021. (19:30)

Malo dobrih vijesti

Pelješki most spojen s kopnom! Stanovnici Komarne žale što im uskoro odlaze Kinezi…

Pelješki most spojen je s kopnom pa bi se od Komarne do Brijeste moglo bi se prometovati već početkom sljedeće godine, dok se kompletan projekt mosta sa pristupnim cestama, vijaduktima i tunelima planira dovršiti do ljeta 2022. Razlog ranijoj mogućnosti prelaska osobnih automobila izmjena je projektne dokumentacije na čvoru Brijesta. Stanovnici Komarne, navikli na nove kineske susjede, već žale što će se odseliti jer su se na njih navikli, a kau da će im most svakako pojednostaviti život. Jutarnji list

23.01.2021. (13:30)

Školarci iliti lovci na signal

Penju se kilometrima da pošalju domaću zadaću: ‘S djecom se vozim na vrh brda da uhvatimo signal!‘

Iako je bivša ministrica obrazovanja tvrdila da je sustav spreman za online nastavu, svakodnevno na vidjelo izlaze činjenice koje upućuju na suprotno. Tako djeca Imotske krajine, posebice Slivna i okolnih zaseoka hodaju i do dva kilometra kako bi poslala zadaću, a da bi poslali fotografiju odlaze na  strateške kote na Radovanu, Jajni, Zeleniki, Trovru ili Visokoj. U brdskim krajolicima signal je nerijetko nepostojeći, a ako ga ima, onda je slab te je sav rad na internetu usporen. Iako plaćaju internet, infrastruktura je toliko loša da tijekom turističke sezone signala uopće nema kad se u područje sliju izletnici. Samohrani otac šestero djece komentirao je kako je 200 puta zvao operatera, ali su promjene samo kozmetičke, dok ravnatelj škole izjavljuje da se poboljšanje mreže može očekivati tek 2023. Jutarnji list

10.08.2020. (22:00)

Dobar posao u Hrvatskoj

Detalji izgradnje druge cijevi tunela Učka govore o većoj sigurnosti i dosezanju najviših standarda, ali i radnim mjestima

Odluka Europske komisije o produljenju koncesijskog ugovora za Istarski ipsilon, kojom je omogućeno probijanje druge cijevi tunela Učka, pozdravljena je iz koncesionara istarske autoceste, društva Bina-Istra, iz kojeg najavljuju da će na gradilištu u iduće tri i pol godine biti zaposleno više od tisuću radnika. Izgradnjom druge cijevi, tunel Učka postiže najveće EU sigurnosne standarde prometovanja cestovnim tunelima, a dovršenjem punog profila autoceste na istarskoj strani značajno se utječe na smanjenje broja prometnih nezgoda povezanih s prometovanjem na dionicama u poluprofilu. Ova investicija će još pojednostaviti putovanje, svakako imati snažan utjecaj na povećanje domaćeg i turističkog prometa. Novi list

20.07.2020. (18:30)

Megagradnja

Gradnja tunela Debeli brijeg zadivljujući je projekt

A to nije tunel nego tunelčina dugačka 2467 metara, a ime mu je Debeli brijeg. Kad se sagradi, bit će peti po dužini tunel u Hrvatskoj. Osim glavne cijevi, kopa se i ona servisna. To je najkritičniji objekt na trasi i gradit će se praktični do zadnjeg dana ugovornog roka. Strabagovi radnici napadaju ga s obje strane. U tunelu u više smjena radi 105 iskusnih tunelskih radnika. Jutarnji list

 

22.04.2015. (18:32)

Vrijeme je za promjene. Nabolje.

13 ideja iz drugih gradova koje bi potpuno promijenile metropolu

Zbrinjavanje i razvrstavanje otpada, neuređene biciklističke staze, nedostatak parkirnih mjesta, loša infrastruktura za slijepe osobe, nerealan odnos cijene i usluge javnog prijevoza – to su samo neki od gorućih problema Zagreba. Jutarnji se odlučio poigrati i “ukrasti” dobre ideje iz drugih europskih gradova, pa pogledajte kako bi mogao izgledati Zagreb budućnosti.