I dalje nitko ne zna što je Zuckerberg ciljao s Metom, ali barem su Reelsi pun pogodak - Monitor.hr
28.10.2022. (10:00)

Nema baš para

I dalje nitko ne zna što je Zuckerberg ciljao s Metom, ali barem su Reelsi pun pogodak

Dionice Mete pale su za dodatnih 20 posto u trgovanju izvan radnog vremena nakon izvješća o zaradi. Kompanija se već neko vrijeme bori s mnoštvom izazova poput teške makroekonomske klime, sve snažnijeg konkurentskog TikToka i posljedica promjena u praćenju oglasa tvrtke Apple Inc. Sve je to uzelo danak u Metinom golemom oglašivačkom poslovanju. U napetoj borbi protiv TikToka, Meta je dala prednost razvoju i rastu Reelsa, video formata kratke forme na Facebooku i Instagramu. Kompanija danas bilježi 140 milijardi Reels reprodukcija na platformama svaki dan, što je povećanje od 50 posto u odnosu na prije šest mjeseci. Reels, međutim, nije tako lako monetizirati kao druge vrste sadržaja tvrtke, tako da dok se okreće prema prikazivanju više kratkih videozapisa, Meta ima tromjesečni pad prihoda od više od 500 milijuna dolara. Lider


Slične vijesti

Petak (10:00)

Priča o žabi i vrućoj vodi

Metaverse nije mrtav! Samo je “skriven” zbog investitora

Tko bi rekao je prošlo već preko dvije godine od trenutka kada je Mark Zuckerberg svijetu objavio kako Facebook postaje Meta. Ta promjena imena je dodatna potvrda Zuckerbergove vjere u to kako je metaverse nasljednik mobilnog interneta. No, procvatom umjetne inteligencije mnogi su proglasili kraj metaverse-a prije nego je uopće i počeo. Iz Netokracije razgovaraju o tome u podcastu, u kojem otkrivaju kako iz Mete, odnosno Facebooka nisu odustali od rada na metaverzumu, već ispod radara pripremaju teren za investitore. Istaknuto je kako je popularna igrica Fortnite bliže metaverzumu nego Meta. Sam pojam metaverzuma djeluje toksično, a iako je teško prognozirati hoće li uspjeti, on će se i dalje razvijati makar pod drugim imenom.

20.02. (19:00)

Marketinški pucanj u prazno

Plava kvačica na Facebooku – kome je namijenjena Meta verified?

Mark Zuckerberg najavio je kako će svijet ovaj tjedan upoznati Meta Verified, pretplatnički servis koji uključuje verifikaciju profila na njihovim društvenim mrežama. Verifikacija bi, prema njihovoj zamisli, trebala privući korisnike jer će im omogućiti lakše otkrivanje i uklanjanje lažnih profila itd. Ipak, novi Metin proizvod nije toliko namijenjen prosječnom korisniku koliko kreatorima sadržaja, influencerima i slavnim osobama, ali i u tom pogledu, platforma je poznata kao jedno od gorih mjesta za kreatore jer ne nudi zaradu poput YouTubea, a organski reach postaje sve teže za ostvariti… No, priliku vide u manjim kreatorima koji tek kreću u stvaranje zajednice. Netokracija

20.01. (12:00)

Free the nipple

Facebooku i Instagramu je preporučeno ukidanje zabrane objavljivanja slika golih grudi

Više od desetljeća nakon što su majke-dojilje prvi put održale  prosvjedno “flash-mob dojenje” u sjedištu Facebooka u znak protivljenja zabrani prikazivanja ženskih grudi na toj društvenoj mreži, Nadzorni odbor Mete pozvao je na izmjenu trenutno važećeg pravila po kojem je zabranjeno objavljivanje slike žena s golim grudima, dok istovremeno ta zabrana ne postoji za muškarce, čije se fotografije „u toplesu“ smiju objavljivati, koliko god velika prsa imali. U odluci od 17. siječnja 2023., Oversight Board preporučio je da Facebook i Instagram izmijene pravila o golotinji i seksualnim aktivnostima odraslih „…na način da se usvoje jasni kriteriji koji poštuju međunarodne standarde ljudskih prava“. Bug

11.12.2022. (23:00)

Boli glava

Koliko Facebook zarađuje od profila, lajkova, dijeljenja?

Facebook svake sekunde inkasira u prosjeku 3700 dolara, više od 200.000 u minuti, a dnevno gotovo 320 milijuna  dolara. Pitate se kako to, kad je Facebook besplatan i od običnih korisnika ne naplaćuje ni dolara? Pa, prodaje informacije koje mu mi dajemo besplatno. I od toga zarađuje milijarde. Buka

11.11.2022. (13:00)

Kaos tek počinje

Što se događa u tech industriji? Masovna otpuštanja, kripto-burza propala preko noći, a tek Twitter…

Ne sjećamo se kad je zadnji put toliko tehnoloških tvrtki u vijestima i na naslovnicama kao ovoga tjedna. Facebookova matična tvrtka Meta je, prvi put otkad postoji, najavila val masovnog otpuštanja: pada broj korisnika, s time i prihodi, manje se ulaže u ciljano oglašavanje…No nije samo Facebook, brojne digitalne tvrtke su u padu i otpuštaju radnike. Padaju i vrijednosti kriptovaluta, čije tržište uzdrma svaki skandal. U isto vrijeme Twitteru se dogodio – Elon Musk. Što bi mogao biti još veći kaos? Činjenica da možeš staviti plavu kvačicu na Twitter ako mjesečno plaćaš 8$. Tako je netko već u manje 25 minuta napravio lažni Apple ID račun pomoću VPN-a i jednokratnog emaila, s njime povezao prikrivenu debitnu karticu čija je adresa Twitterovo sjedište te dobio verificirani račun. Netokracija

21.07.2022. (01:00)

Zamjerili se Bezosu

Amazon podnio tužbu protiv skupine administratora grupa na Facebooku

Administratori više od 10 tisuća grupa orkestrirali su trgovinu lažnim ocjenama u zamjenu za novac ili besplatne proizvode, navodi Amazon u tužbi podnesenoj pred sudom u Seattleu. Grupe su osnovane kako bi se regrutirali pojedinci voljni objavljivati poticajne i obmanjujuće ocjene u Amazonovim trgovinama u SAD-u, Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Španjolskoj i Japanu. Grupa ‘Amazon Product Review’imala je više od 43.000 članova, a navodno je nudila povrat novca ili druga plaćanja kupcima koji su bili voljni objaviti lažne ocjene proizvoda poput stativa za kamere ili stereo uređaja za automobile. Facebookova matična tvrtka Meta uklonila je polovinu od više od 10.000 grupa koje je prijavio Amazon, a nastavlja istraživati ​​i ostale. Lider

20.07.2022. (22:31)

Manja tvrtka Meta tuži veću tvrtku Meta zato što se zove Meta

11.07.2022. (21:00)

Uzmite mi sve, samo društvene mreže ne

Europa bi već ovog ljeta mogla ostati bez Facebooka i Instagrama

Irska Komisija za zaštitu podataka korak je bliže presudi koja bi mogla zaustaviti Facebook i Instagram u prijenosu korisničkih podataka iz Europe u SAD. Taj je irski regulator privatnosti podataka prošli tjedan zajedno s drugim regulatorima Europske unije objavio ažurirani nacrt naredbe za blokiranje mehanizma koji Meta, u čijem su vlasništvu Facebook i Instagram, koristi za prijenos podataka, a koji je privremeno donešen 2020. godine. DPC je zbog toga paralelno nastavio istragu nad Facebookom i Instagramom, a prošli je tjedan o nacrtu svoje konačne odluke obavijestio svoje kolege u EU. Meta je upozorila da bi takav zastoj, do uvođenja novog transatlantskog okvira za prijenos podataka, vjerojatno onemogućio pružanje značajnih usluga kao što su Facebook i Instagram u Europi. Drugim riječima, te platforme već od ovog ljeta ne bi više bile dostupne Europljanima. Lider

28.04.2022. (12:00)

Nema tog marketinga, Zuck

Zbog sve starijih korisnika Facebooka, Zuckerberg dobiva sijede

Facebook ubrzano gubi popularnost među mlađom populacijom te da je taj virtualni svijet omiljeno mjesto susreta starijih, ali ne i toliko lukrativnih generacija. Iako je Zuckerberg pokušao kopirati značajke s drugih društvenih mreža u nadi da će se mlađima sviđati i na Facebooku, ta se taktika nije pokazala uspješnom. Ili, kako piše Business Insider, to je jednako kao i kad je Joey iz popularne serije Prijatelji imitirao modni stil mladih u nadi da će proći kao 19-godišnjak. I dalje, Facebook je najpopularnija platforma dobnoj skupini između 35 i 44 godine, a najmanje među mladima između 16 i 24 godina (posebno ženama – samo 7,3 posto izjavilo je da im je Facebook omiljena platforma). Lider

20.04.2022. (16:00)

Screenshot nation

Facebook uvodi nestajuće poruke, ali i notifikacije ako ih netko “screena”

Zuck je nedavno najavio uvođenje nestajućih poruka koje će trajati oko 12 sati nakon što ih se aktivira. Nova Messengerova opcija je slanje notifikacije kada netko screenshota, odnosno napravi snimku zaslona. Dok su neki oduševljeni, drugi ih optužuju za cinkanje. Slična stvar je već neko vrijeme dostupna na Instagramu, pogotovo kod jednokratnih fotografija. IFL Science