Turizam je još jedino kaj nas drži
Iduća turistička sezona bit će test za smanjenu potrošačku moć Europljana
![](http://www.monitor.hr/wp-content/uploads/2017/10/turizam_19919.jpg)
Prije dvije godine ovaj uslužni sektor, koji netko voli, netko ne voli, ali si malo tko može priuštiti zanemariti ga, imao je jednoga globalnog ‘vanjskog‘ neprijatelja – u obliku virusa koji ga je srušio na koljena. Lani se još ranjivo dizao na noge, da bi se ove godine prema rezultatima među mediteranskom konkurencijom busao o prsa kao pobjednik.Najveću zaradu bilježe hotelijeri, a pred njima je posebno izazovno razdoblje. Pomažu doduše sredstva iz Nacionalnog plana oporavka, a tu su i digitalno-zeleni projekti, no kao prepreka se pokazuje porez na eksraprofit kao i kroničan nedostatak radne snage. Troškovi bi se mogli pokriti i ranijim zatvaranjem turističkih objekata za sezonu, iako to za sobom nosi reputacijski rizik. Lider