Industrija računalnih igara jedna je od najbrže rastućih u Hrvatskoj - Monitor.hr
19.03.2016. (17:48)

Industrija koja obečava

Industrija računalnih igara jedna je od najbrže rastućih u Hrvatskoj

Ljubitelji računalnih igara došli su na svoje u Spaladium Areni na Counter Pitu i Dota Pitu, svjetskom prvenstvu u igranju tih računalnih igara, što je prvo takvo natjecanje u Hrvatskoj. Sudjelovalo je osam ekipa u kojima je po pet igrača, što su deseci najboljih svjetskih igrača, nagradni fond je 200 tisuća dolara, a oko deset milijuna ljudi pratilo je natjecanje putem live streama. Podaci HGK pokazuju da se razvojem računalnih igara u Hrvatskoj bavi više od dvadeset tvrtki koje zapošljavaju više od 200 inženjera. U razdoblju od 2009. do 2014. hrvatska industrija videoigara rasla je 50 posto te je u 2014. godini uprihodila najmanje 50 milijuna kuna. Domaći proizvođači izvoze 99 posto zabavnog softvera. Dnevnik.hr


Slične vijesti

12.03.2024. (08:00)

Zamisli: “Svaki radnik član upravnog odbora.”

Industrija videoigara unutar izrabljivačkog ekonomskog okvira

Videoigre ne samo da pružaju utočište od zahtjeva suvremenog kapitalizma, već i otvaraju prostor za političku aktivnost i organiziranje mladih, ali unatoč tome, radni uvjeti u industriji igara često su izrabljivački, istaknuli su stručnjaci na nedavnoj tribini u SABA-i. Uz to, raspravljalo se i o političkom potencijalu igara te njihovom utjecaju na društvo i kulturu. Radnička prava, problematični odnosi izdavača i autora videoigara, kao i kulturna uloga koju igre zauzimaju u kapitalističkom sustavu tek su neka od pitanja koja su obilježila igru Disco Elysium, koja je najbolji primjer kako videoigra spaja dva svijeta te potiče na reakciju i akciju. Ipak, unatoč svim problemima, igre i dalje pružaju prostor za eksperimentiranje i oporavak od zahtjeva rada. (Kulturpunkt)

22.01.2024. (21:00)

Sjedenje pred ekranom se ipak isplati

Gaming industrija raste i kod nas, sektor premašio prihode filmske i glazbene industrije

Na konferenciji o gejmingu na Algebri izneseni su podaci da je gaming industrija u svijetu 2022. ostvarila prihode od oko 185 milijardi američkih dolara, a da će to do 2025. globalno biti i iznad 300 milijardi dolara, čime je to jedan od najunosnijih i najbrže rastućih sektora svjetske ekonomije. Sektor gejminga premašio je prihode filmske i glazbene industrije, a upravo su na Algebri prošle godine pokrenuli novi, prvi u Hrvatskoj prijediplomski četverogodišnji studij razvoja računalnih igara s namjerom zahvaćanja studenata koji razmišljaju izvan okvira te koji su sposobni kreativno pronalaziti rješenja kompleksnih problema. Lider… U prilog ovim odličnim vijestima ide i izgradnja Gaming kampusa u Novskoj, koji bi se trebao prometnuti u europski centar industrije videoigara. Forbes

29.08.2021. (12:00)

Od umjetničkih djela do običnog štanceraja

Kako je propao EA Sports

EA Sports je nekoć bila velika firma. Ne velika u smislu tržišnog udjela ili broja zaposlenih, jer po tome i dalje šutira svakoga, već po pitanju ugleda. Od kasnih 1990-ih pa negdje do 2007. objavila je niz klasika koje i danas mnogi smatraju najboljim sportskim simulacijama ikad. Kad biste prije 10 ili 15 godina kupili EA Sports igru, nekada biste dobili apsolutno smeće od proizvoda, a nekad igru koja bi vam rastopila mozak svojom kvalitetom, ali činjenica je bila da su se same igre razlikovale jedna od druge, a tu razliku biste prepoznali odmah. No, danas te distinkcije nema. EA Sports ne zanima kreativa. Nekoć je imao sjajnu sposobnost pričanja priče (nešto što Football Manager i dalje ima). Nekoć ste mogli uzeti neku momčad, dovesti je do naslova i o tome pričati svojim vidno smorenim prijateljima. Umiranjem okosnice igara, čini mi se, ta se sposobnost gubi. Nastavi li tim putem, EA Sports će ostati bez igrača. Ostat će im samo ovisnici. Hrvoje Frančeski za Telesport.