Japan pad nataliteta rješava - umjetnom inteligencijom - Monitor.hr
12.12.2020. (21:30)

Joj, samo da seks ne bude umjetni!

Japan pad nataliteta rješava – umjetnom inteligencijom

Japanske će vlasti od iduće godine sufinancirati izradu aplikacija i servisa za traženje partnera uz pomoć umjetne inteligencije. AI će spajati ljude na osnovi dobi, primanja, hobija, osobnih vrijednosti itd. Demograf Sachiko Horiguchi misli da bi bolje bilo razvijati robote koji mogu preuzeti dio kućanskih poslova i brinuti o djeci. BBC


Slične vijesti

10.01. (20:30)

Bar neka inteligencija koja napreduje

2021. bi mogla postati godina u kojoj će ovladati umjetna inteligencija: Što znamo o tome?

Umjetna inteligencija ili AI munjevito se razvija pa smo tako nedavno svjedočili proboju i u avionsku industriju kada je AI kopilot prvi put upravljao avionom za izviđanje i špijuniranje “Dragon Lady”. No, ta se relativno nova tehnologija sada nalazi posvuda oko nas te oblikuje naše živote. U tomu prednjači Kina koja se već koristi sustavima za prepoznavanje lica, a SAD ih slijedi u stopu. Danas je AI tehnologija prisutna u svim granama, od medicine do agronomije, a u Hrvatskoj se također razvija. No, kako smo mala država, pokazatelji usmjeruju prema pametnoj specijalizaciji te navode područja mobilnosti, zdravstva ili poljoprivrede na kojima je hrvatski AI već dao obol te bi ga trebalo poduprijeti. Svakomu tko je ikad pogledao SF distopijski film jasno je kako je potreban i oprez pri razvoju takvih tehnologija te se baviti etikom procesa, no znanstvenici također umiruju one uplašene tvrdnjom da još nismo dosegli takav stupanj razvoja te da je za filmske scenarije potrebno još nekoliko desetljeća, a dotad valjda stignemo biti pametni i promisliti o tome čemu i komu će ta tehnologija služiti. Večernji list

22.08.2018. (19:10)

AI uči propagandu

Na buduće izbore bi mogli utjecati inteligentni chat roboti

Botovi su se pokazali jednim od najboljih načina za širenje ekstremističkih stajališta na društvenim medijima, ali i pojačati takve poglede sa drugih korisničkih računa lajkanjem, dijeljenjem, retweetanju i praćenju, baš kao što bi to učinio živi čovjek. Time uspjevaju prevariti algoritme koji takvu povećanu interakciju na porukama i s korisnicima nagrađuju većom vidljivošću.