10.06. (17:30)

Može se, moglo se

Još jedan velik dan za Brodosplit – postavljena kobilica za novi polarni kruzer

“​Ovo je novi poslovni uspjeh Brodosplita i pozitivan iskorak na tržištu. To će biti prelijep brod koji će moći primiti 196 putnika, o kojima će se brinuti 113 članova posade. Brodosplit ovakvim brodovima definitivno konkurira svjetskom tržištu”, kazao je glasnogovornik Brodosplita Josip Jurišić. Rekao je da Brodosplit posluje pozitivno i ima punu knjigu narudžbi sve do 2022. godine. HRT [video_icon]



Slične vijesti

23.05. (07:30)

Pozdrav pingvinima

Brodosplit danas isporučuje polarni kruzer, državi vraća jamstva, počinje graditi novi

Brodosplit će danas nizozemskom Oceanwide Expeditionsu isporučiti polarni kruzer Hondius koji će, prije nego krene u Nizozemsku, nekokoliko sati biti privezan u gradskoj luci. Nakon primopredaje predviđeno je potpisivanje ugovora za novi brod istih dimenzija, a vrijednost posla premašuje 100 milijuna eura. Odmah po isporuci broda, prvog takvog na svijetu izgrađenog u klasi LR PC6, Vladi će biti vraćeno državno jamstvo od 36 milijuna eura. Dalmacija danas

11.02. (20:00)

Reakcija iz Brodosplita na optužbama da ne plaćaju komunalnu naknadu: Čega se pametan stidi, time se Pametno ponosi

07.02. (14:30)

Pulosplit

Uljanik odabrao Brodosplit za novog strateškog partnera

Brodograđevna industrija Split u vlasništvu Tomislava Debeljaka izabrana je za strateškog partnera Uljanik. Brodosplit će Uljanik preuzeti postupkom dokapitalizacije, dakle unosom od 180 do 302 milijuna kuna (Poslovni). Sad se postavlja pitanje dugova, a Poslovni piše kako bi mogli iznositi čak 1,4 milijarde eura, što bi država, odnosno svi mi koji ovo čitamo i pišemo, morali platiti.

29.01. (07:30)

Splitarktika

U Brodosplitu počela gradnja polarnog kruzera – najskupljeg dosad u Hrvatskoj

Gradnja je počela jučer, brod će biti gotov do kraja 2020., bit će dugačak 128, a širok 21,5 metara te će se njima krstariti Arktikom i oko Antarktike. “Ovo je najskuplji ugovoreni kruzer u Hrvatskoj dosad, visoke luksuznosti i performansi”, kaže Brodosplitov Tomislav Debeljak, a novost je i da će se opremanje broda obaviti na podu, tj. u sekcijama, prije nego što ode na navoz. Novi list

08.03.2018. (10:29)

Vlasnik Brodosplita Tomislav Debeljak od Vlade traži kreditna jamstva za gradnju većih brodova u brodogradilištu Brodosplit, inače će otpustiti polovicu od 2.000 sad zaposlenih radnika

12.02.2018. (10:23)

Potapanje brodova

Brodosplit prestaje primati državnu pomoć, vjerojatno slijede otkazi

Uljanik, najuspješnije domaće brodogradilište u ovom stoljeću, dospjelo je na rub propasti, riječki 3. maj utopio se u pulskom Uljaniku koji ga je imao spasiti, Brodotrogir je ionako zanemarivo malen u poredbi s ostalima, pišu Novosti o hrvatskim brodogradilištima s naglaskom na najveće – Brodosplit. Njemu 28. veljače ističe petogodišnja faza nakon koje vlasnik Tomislav Debeljak više neće primati golemu državnu ispomoć, ali neće morati trpjeti ni onolike radnike. Ovaj škver u proteklih pet godina nije isporučio doslovno nijedan sasvim dovršen veći brod ugovoren u Debeljakovo vrijeme, a najveći uspjeh bila je gradnja brane za obranu Venecije od morskih poplava.

24.10.2017. (15:54)

Kad je Hrvatska nekome Irska

Poljaci došli raditi u Brodosplit – prvi radnici iz EU u proizvodnji u RH

Jučer je u Brodosplitu počelo raditi 34 radnika iz Poljske, što je prvi put da se u Hrvatskoj u proizvodnom sektoru u većem broju angažiralo strane radnike iz neke od članica EU. U brodogradilištu će raditi na najvećem jedrenjaku na svijetu, novogradnji 483 Flying Clipper, konkretno će raditi drvodjelske poslove ugradnje kabina i javnih prostora za putnike i posadu, te na poslovima limovanja, odnosno montaže i izolacije tankim čeličnim limovima u strojarnici. Poslovni

03.06.2017. (15:46)

Prva plovidba

Brodosplit: Porinut novoizgrađeni Obalni ophodni brod za HRM

U splitskom brodogradilištu porinut je obalni ophodni brod, prvi od pet takvih brodova koje za potrebe Hrvatske ratne mornarice (HRM) gradi Brodosplit. Ministarstvo obrane preuzet će ga, kako je najavljeno, u roku od tri mjeseca nakon što se završe ispitivanja taktičko-tehničkih karakteristika broda. Brod dužine 43,5 metara razvijat će brzinu 28 čvorova i moći će jednim ukrcajem goriva otploviti 1000 nautičkih milja. HRT