Još jedan velik dan za Brodosplit - postavljena kobilica za novi polarni kruzer - Monitor.hr
10.06. (17:30)

Može se, moglo se

Još jedan velik dan za Brodosplit – postavljena kobilica za novi polarni kruzer

“​Ovo je novi poslovni uspjeh Brodosplita i pozitivan iskorak na tržištu. To će biti prelijep brod koji će moći primiti 196 putnika, o kojima će se brinuti 113 članova posade. Brodosplit ovakvim brodovima definitivno konkurira svjetskom tržištu”, kazao je glasnogovornik Brodosplita Josip Jurišić. Rekao je da Brodosplit posluje pozitivno i ima punu knjigu narudžbi sve do 2022. godine. HRT [video_icon]



Slične vijesti

08.08. (17:30)

Konkurencija domaćim radnicima i - domaćim hipsterima

U Brodosplit dolazi raditi 200 Indijaca

Početkom rujna u Brodosplitu će početi raditi prva skupina radnika iz Indije, a do kraja godine bit će ih oko dvije stotine. Kao kooperanti zarađivat će 950 eura mjesečno, dok stalno zaposleni mogu zaraditi do 1.500 eura, piše Slobodna. Vezano za ovo, Novosti se danas pitaju kako to da je vlada odlučila pomoći Brodosplitu i 3. maju, a puštaju da Uljanik propadne.

15.07. (19:30)

Vjetar u Debeljakova bedra

Split: Isplovio najveći jedrenjak na svijetu

Jedrenjakom ‘Flying Clipper’ izgrađenim u splitskom škveru, koji je sa svoja 162 metra najdulji na svijetu, vodstvo Ultra Europe festivala tijekom iduća četiri dana posjetit će Brač, Hvar i Vis. Njegovih pet jarbola dosežu visinu od 63 metra, a 36 četvrtastih jedara površinu od 6347 četvornih metara. Ima kapacitet za 300 putnika i 150 članova posade. Predviđen je za plovidbu svim morima svijeta, pa čak i Arktikom i Antarktikom.

 

23.05. (07:30)

Pozdrav pingvinima

Brodosplit danas isporučuje polarni kruzer, državi vraća jamstva, počinje graditi novi

Brodosplit će danas nizozemskom Oceanwide Expeditionsu isporučiti polarni kruzer Hondius koji će, prije nego krene u Nizozemsku, nekokoliko sati biti privezan u gradskoj luci. Nakon primopredaje predviđeno je potpisivanje ugovora za novi brod istih dimenzija, a vrijednost posla premašuje 100 milijuna eura. Odmah po isporuci broda, prvog takvog na svijetu izgrađenog u klasi LR PC6, Vladi će biti vraćeno državno jamstvo od 36 milijuna eura. Dalmacija danas

11.02. (20:00)

Reakcija iz Brodosplita na optužbama da ne plaćaju komunalnu naknadu: Čega se pametan stidi, time se Pametno ponosi

07.02. (14:30)

Pulosplit

Uljanik odabrao Brodosplit za novog strateškog partnera

Brodograđevna industrija Split u vlasništvu Tomislava Debeljaka izabrana je za strateškog partnera Uljanik. Brodosplit će Uljanik preuzeti postupkom dokapitalizacije, dakle unosom od 180 do 302 milijuna kuna (Poslovni). Sad se postavlja pitanje dugova, a Poslovni piše kako bi mogli iznositi čak 1,4 milijarde eura, što bi država, odnosno svi mi koji ovo čitamo i pišemo, morali platiti.

29.01. (07:30)

Splitarktika

U Brodosplitu počela gradnja polarnog kruzera – najskupljeg dosad u Hrvatskoj

Gradnja je počela jučer, brod će biti gotov do kraja 2020., bit će dugačak 128, a širok 21,5 metara te će se njima krstariti Arktikom i oko Antarktike. “Ovo je najskuplji ugovoreni kruzer u Hrvatskoj dosad, visoke luksuznosti i performansi”, kaže Brodosplitov Tomislav Debeljak, a novost je i da će se opremanje broda obaviti na podu, tj. u sekcijama, prije nego što ode na navoz. Novi list

08.03.2018. (10:29)

Vlasnik Brodosplita Tomislav Debeljak od Vlade traži kreditna jamstva za gradnju većih brodova u brodogradilištu Brodosplit, inače će otpustiti polovicu od 2.000 sad zaposlenih radnika

12.02.2018. (10:23)

Potapanje brodova

Brodosplit prestaje primati državnu pomoć, vjerojatno slijede otkazi

Uljanik, najuspješnije domaće brodogradilište u ovom stoljeću, dospjelo je na rub propasti, riječki 3. maj utopio se u pulskom Uljaniku koji ga je imao spasiti, Brodotrogir je ionako zanemarivo malen u poredbi s ostalima, pišu Novosti o hrvatskim brodogradilištima s naglaskom na najveće – Brodosplit. Njemu 28. veljače ističe petogodišnja faza nakon koje vlasnik Tomislav Debeljak više neće primati golemu državnu ispomoć, ali neće morati trpjeti ni onolike radnike. Ovaj škver u proteklih pet godina nije isporučio doslovno nijedan sasvim dovršen veći brod ugovoren u Debeljakovo vrijeme, a najveći uspjeh bila je gradnja brane za obranu Venecije od morskih poplava.