Kako odgovoriti na prodajni prigovor “Koliki popust možemo dobiti?”
Prodajni prigovori su situacije ili povratne informacije koje usporavaju proces zaključivanja posla, no ujedno daju važnu informaciju odnosu primatelja i davatelja usluge.
Danas jedan od najčešćih prodajnih prigovora (ponekad ga možete čuti prije negoli izgovorite “Dobar dan”) ide ovako nekako: “Koliki popust nam možete dati?”.
Bez daljnjeg da ovakvo pitanje mnoge može izbaciti iz cipela (nakon što su već ogoljeli cijene do kosti), no što je tu je i treba na njega ispravno dogovoriti.
Jedna od vrlo efikasnih tehnika je uzvratiti protupitanjem: “A koliki popust Vi očekujete?”. Bonus savjet kada odgovarate ovakvim protupitanjem je da ŠUTITE tako dugo dok druga strana ne progovori.
A kad progovori, krenite u pregovaranje. Procijenite jesu li njihova očekivanja prevelika ili su u okvirima koje možete pratiti. Isto tako, kroz odgovore potencijalnog kupca možete jako dobro osjetiti kakvog je karaktera i procijeniti želite li uopće raditi s njim. A za kraj, procijenite jel’ vam cijena usluge realna i potencijalni klijent kroz ovakav prigovor nesvjesno govori da biste možda trebali korigirati cijenu ili odnos vrijednosti i količina novaca nisu u skladu.
Sada kada znate kako efikasno odgovoriti na najčešći prodajni prigovor, nema više razloga potencijalnim klijentima ne ponuditi svoju uslugu i bojati se da će vas čudno gledati ili odbiti ako ste (potencijalno) preskupi. Svaki feedback je dobar feedback, a još bolji ako iz njega nešto naučite i djelujete.
Goran Blagus, konzultant i poslovni trener (business coach), radi s poduzetnicima na implementaciji prodajnih vještina i tehnika, povećanja poslovne produktivnosti, edukaciji te izradi prodajnih koreografija za različite branše (od IT-a do veleprodaje). Poruku koju ste dobili dio je jedne od tehnike obrane od prodajnih prigovora koju morate imati u svojoj “prodajnoj koreografiji”. Ovakve i slične vještine, tehnike i rješenja redovito možete dobiti kada postanete korisnik “Business klinika” usluga.
U “Business kliniku” se možete javiti na 0955050290 ili slanjem emaila na goran@business-klinika.com.