Kandžija - glas generacije kojoj nije ostalo ništa osim cinizma i nerada - Monitor.hr
05.02.2016. (10:17)

Načuljite uši

Kandžija – glas generacije kojoj nije ostalo ništa osim cinizma i nerada

“Od ironičnog r&b-ja singla Crkva i za*ebancija poput Fiš, do mračnog storytellinga u Pištolj, obračuna sa svima omiljenim apsurdnim pitanjem u 91 i vlastitim imenom u Ja se zovem, tridesetogodišnji Stjepko Galović se na Nema labavo predstavlja kao glas generacije kojoj nije ostalo ništa osim cinizma i nerada”, pišu Lake note o novom albumu Kandžije.


Slične vijesti

24.01.2020. (20:30)

Preostaje nam smijeh

Aleksandar Dragaš: Teme o kojima Kandžija pjeva nisu vesele, ali njegov humor je ljekovit

“Teme o kojima pjeva nisu vesele jer u ovoj zemlji je sve naopako, baš kako to sugerira naslovnica omota, no njegov humor je u svemu tome ljekovit pa umjesto da slušatelja dodatno otjera u crnilo i depresiju ipak mu daje razloga da se nasmije i zabavi, a da pri tome ne isključi mozak i ne odbaci zdravu pamet” – Aleksandar Dragaš o novom albumu Kandžije ‘Plafon’ na kojem je potencijalni megahit Državna sisa.

07.03.2017. (15:12)

Kandžija objavio spot za pjesmu ’91’, uoči nastupa 31. ožujka u zagrebačkom Vintageu

29.04.2016. (12:36)

Organska i anorganska glazba

Kantautori i hip-hoperi progurali se u hrvatski mainstream

U posljednje vrijeme dva su se glazbena žanra u Hrvatskoj približila srednjostrujaškom statusu: kantautori ili “akustičari” te hip-hoperi. No dok su akustičari (npr. Lovely Quinces, Sara Renar) od početka medijski i infrastrukturno vrlo podržavani, uz kritičare koji vape kako će nas oni spasiti od turbofolka, hip-hopere (npr. Dječaci, Kiša metaka, Kandžija) su mediji sustavno izbjegavali, nisu imali ni podršku studija i izdavačkih kuća, no svejedno su priču uspjeli progurati i okupiti pristojnu bazu slušatelja, analizira Bilten te dvije glazbene struje u Hrvatskoj.