Komunikacijski kanal s najvećim "otvaranjem"
Ekipa koja je u prodaji i koja “brije” na brojke (jer brojke su jako važne), među ostalim dosta veliku pažnju stavlja i na vrijednosti koje se skrivaju oko pojma “open rate”.
Prevedeno, “open rate” je odnos između ukupnog broja poslanih poruka i ukupnog broja otvorenih, a onda se pretpostavlja i pročitanih poruka.
Što je “open rate” veći to je i veća vjerojatnost da će doći do poslovne suradnje (ili kako bi ovi drugi to nazvali – “konverzije””).
Naravno, tu sada ima cijeli seta matematika i strateških odluka na koji način gledati i “čitati” vrijednosti “open rate”, no bez daljnjega da postoji zaluđenost kako je što veći open rate izrazito bitan i kako se tu mora staviti jako puno pažnje.
U poslovnim/prodajnim strategijama kada je u pitanju newsletter sam već pisao i samo za podsjetnik – naslov poruke utječe na “open rate”, pošiljatelj također, spam filter, dinamika slanja, vrijeme primanja…
Ali i dalje je dosta poduzetnika i prodavača “nabrijana” naći najbolju formulu i najbolji kanal koji će imati NAJVEĆI open rate.
Ako je to nešto što tražite za svoj biznis, onda osvijestite kako je SMS poruka trenutno komunikacijski kanal s najvećim “open rateom”, a vrlo blizu njoj je INSTANT PORUKA (Viber, whats-up, messenger…)
Priznali to ili ne, nema šanse da ljudi ne pogledaju gotovo pa sve primljene SMS poruke. “Open rate” SMS poruka je prema različitim izvorima nešto veći od 90% i “ubija” sve ostale komunikacijske kanale.
SMS se otvara i SMS se čita. No, što ide nakon toga (čitanja) te kako ste složili poruku, iskoristili emotivni okidač i napravili poziv na akciju (CTA) je već jedna druga vještina i kompetencija.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).