Kritika filma 'The Father' - užasi zaborava - Monitor.hr
31.03. (19:30)

Labirint staračkog uma

Kritika filma ‘The Father’ – užasi zaborava

Glavnu ulogu tumači glumački velikan Anthony Hopkins koji nas je u svojoj karijieri koja se proteže kroz svoje sedmo desetljeće navikao na izvanredne izvedbe, no rijetko kad je bio toliko razorno bolan koliko je u ‘The Father’. Glavna glumačka partnerica mu je Olivia Colman, a oboje su nominirani za ovogodišnji Oscar. Ništa manje zaslužene nisu ni nominacije u kategorijama najboljeg filma, adaptiranog scenarija, montaže i scenografije. Ravnododna

16.07. (14:30)

Čudovišta osjetljiva na zvukove

‘Mjesto tišine 2’ prava je blockbusterska poslastica, ali nedostaje joj one fine napetosti

John Krasinski i ovdje se pokazao kao dobar redatelj jer skroz fino barata lunapark-sekvencama jurnjave u autu na rikverc i drugim naganjanjima sa zlim došljacima iz svemira, a ide mu i kombiniranje tih brzih akcijskih scena s anksioznim, tihim i sporijim prizorima kakvi su od prvog filma učinili fenomen. No iako će se film svidjeti svim ljubiteljima dinamike, akcije i trzajnih ozljeda vrata u fotelji multipleksa – meni nekako fali tiha i spora tjeskoba prvoga filma. Ono je bio veći kunst, ovo je samo sjajno odrađen blockbusterizam – piše Zrinka Pavlić. T-portal

01.07. (20:30)

Eva u crvenom

‘Posljednji plijen’: Kad Crvenkapica pokaže srednji prst vuku, horor i bajka se sudaraju u ‘girl power’ filmu

Potentni “survival movie” na temu kako preživjeti u divljini s ubojicama za petama. Film povremeno pati od neujednačenog tona da bi dobio veću ocjenu, nećkajući se između jeftinog eksploatacijskog (“I Spit On Your Grave”) i podtekstualno bogatog primordijalno-mitskog horora (“Revenge”) – piše Marko Njegić za Slobodnu.

13.05. (21:00)

Majka priroda i surogat majka Angelina

‘Oni koji mi žele smrt’: Angelina Jolie spremna je ponovno se okruniti titulom akcijske heroine

Zadnjih godina Lara Croft je postala Alicia Vikander, a Scarlett Johansson preuzela štafetu vodeće akcijske heroine, ali Angelina dokazuje da nije još za mirovinu, uz povremenu autoironiju na račun godina, karakterističnu za junake-povratnike tipa Schwarzenegger – piše Marko Njegić o trileru ‘Oni koji mi žele smrt’.

28.04. (17:30)

Bacimo oko

Redateljski debi omiljenog Tarantinovog glumca Christopha Waltza – ‘Zločin u Georgetownu’

Ovo je možda i naj-waltzovskija “waltzovska” uloga uopće. On glumi Ulricha Motta, tipa inspiriranog stvarnim čovjekom koji je uhićen za umorstvo svoje 91-godišnje supruge. U izvedbi Waltza, Mott je sociopat, žigolo, patološki lažljivac, grebator koji će napraviti sve što je u njegovoj moći da se popenje stepenicu više na društvenoj ljestvici – piše Marko Njegić za Slobodnu

19.02. (21:30)

Kombi bi da dom bi

‘Zemlja nomada’ – film ceste o ljudima koje je Amerika prožvakala i ispljunula još ćete dugo osjećati u želucu

Dok sjedimo u svojim udobnim sjedalicama gledajući ovo pravo remek-djelo, teško ćemo izbjeći jedan neugodan, hladan i napet osjećaj. Osjećaj koji nas pita – hoćeš li možda i ti ovako završiti? Jer u današnjem se svijetu mogućnost da ćemo pred kraj života svijet gledati Ferninim očima čini sve izglednijom – piše Zrinka Pavlić.

10.02. (16:30)

Što je iluzija, a što stvarnost?

Amazonov film ‘Bliss’: Narkomanska šetnja Salme Hayek po idiličnoj Dalmaciji

Jurica Pavičić o radnji filma (naravno, ubacio je i spoiler): U “stvarnom” svijetu čovječanstvo je razriješilo sve svoje probleme, a rad je postao izlišan. Da ljudi ne bi bili nezahvalni zbog onog što imaju, društvo je osmislilo svojevrsnu pedagošku vježbu. Iz utopijske zbilje (a to je Dalmacija) građane šalje na neko vrijeme u distopijsku, sumornu i groznu paralelnu zbilju (a to je industrijski SAD) kako bi, kad se vrate, bili zahvalni na onom što imaju. Jutarnji

22.01. (20:30)

Žena Rambo

‘Sjena straha’: Blentav, ali silno zabavan film o Drugom svjetskom ratu

Sve ono što se zbiva negdje od drugog čina – odnosno, od napada Japanaca i pojavljivanja gremlina – strahovito je blentavo i na trenutke potpuno neuvjerljivo, ali je unatoč tome silno zabavno i napeto. Maud se sa svakim svojim postupkom sve više razvija u nadljudski snažnu, sposobnu i pravednu junakinju. To je ona fora u kojoj se slavi žena koja je najviše nalik herojskom mačo-muškarcu, ali je još usput i zgodna i vrlo majčinski motivirana. Nešto poput ženskog Ramba koji vlastitim rukama pogubi sve mrske neprijatelje, a onda s beskrajnom nježnošću podoji dijete – piše o filmu Zrinka Pavlić.