Novi protokol testiranja potrošnje - auti od iduće godine vjerojatno skuplji - Monitor.hr
26.07.2016. (06:08)

Cijena napretka

Novi protokol testiranja potrošnje – auti od iduće godine vjerojatno skuplji

U rujnu iduće godine u Europskoj će uniji na snagu stupiti novi protokol (WLTP) testiranja potrošnje auta, a po kojem će se vozila testirati u realnim uvjetima, za razliku od sadašnjeg NEDC protokola koji potrošnju testira u umjetnim uvjetima. Predviđa se da će novi protokol povisiti deklariranu potrošnju, deklarirana potrošnja će onda povećati ispuštanje ugljičnog dioksida, a ispuštanje CO2 svrstava automobile u porezne razrede… Poslovni


Slične vijesti

23.06. (11:00)

Za sigurniju vožnju, ali i povoljnije stanje na računu

Ekonomična vožnja: pri vožnji od 160 km/h troši se do dvije trećine više goriva nego pri 100 km/h

Otpor zraka raste kvadratno na brzinu – a ne linearno. Dakle, čak i ako idete samo malo brže, otpor će se povećati mnogo više od vašeg ritma vožnje, a s tim i potrošnja. Pri brzinama od oko 140 km/h, automobil troši natprosječnu količinu goriva. Koja je brzina idealna? Ubrzajte energično, prebacite u najviši mogući stupanj prijenosa i vozite brzinom između 60 i 90 km/h. To je najekonomičnije. Naravno, to nije praktično na autocesti. Idealna brzina ovdje je konstantnih 100 do 130 km/h u najvišoj brzini. Revija HAK

03.11.2024. (18:00)

Opreznije s papučicom gasa

Načinom vožnje utječete na potrošnju goriva, možete je i smanjiti

Istraživanja su pokazala da variranje brzine između 75 i 85 km/h svakih 18 sekundi može povećati potrošnju goriva za čak 20 posto. Način na koji upravljate papučicom gasa ima ogroman utjecaj na potrošnju goriva. Naglo ubrzavanje i česte promjene brzine značajno povećavaju potrošnju. Umjesto toga, pokušajte ubrzavati postupno i održavati konstantnu brzinu kad god je to moguće. Stručnjaci preporučuju da za ubrzavanje od nula do 20 km/h potrošite oko pet sekundi. To možete vizualizirati tako da zamislite otvorenu šalicu kave na kontrolnoj ploči – cilj je ne proliti je. Kad jednom postignete željenu brzinu, održavajte je što je moguće konstantnijom, piše net.hr. Poslovni

14.09.2024. (15:00)

Auto pije više goriva? Vrijeme je za doktora mehanike

Povećana potrošnja goriva: Koji bi sve mogli biti uzroci?

Na potrošnju goriva mogu utjecati razni faktori poput stila vožnje, uvjeta na cesti, ali i tehničkih problema s vozilom. Stručnjaci iz HAK-a ističu da neispravnosti poput loše geometrije kotača, oštećenih kočnica, problema s usisnim ili ispušnim sustavima te začepljenih brizgaljki mogu značajno povećati potrošnju. Redovno održavanje, uključujući zamjenu filtera, ulja i svjećica, ključno je za optimalnu potrošnju. Vozački stil također igra ulogu – smirenija vožnja i pravilno korištenje prijenosa mogu smanjiti potrošnju goriva, a neki automobili nude i eko-modi vožnje. Revija HAK

 

11.09.2017. (11:18)

Zlo na cesti

Mjerenje na 500 auta: Ispuštaju 4 puta više plinova od standarda

Nova vozila u prosjeku emitiraju četiri i pol puta više ispušnih plinova nego što to propisuje Euro 6 standard, pokazuje istraživanje Međunarodnog vijeća za čistu vožnju na 541 motornom vozilu (ovdje istraživanje). Tek svako deseto vozilo ispunjava Euro 6 standard, što znači da ga 90% ne ispunjava. Vozila u prosjeku troše i 40 posto više goriva nego li to proizvođači navode u brošurama. Novi list

02.03.2016. (14:46)

Ma, ne troši ništa, stvara gorivo!

Potrošnja goriva kod 182 nova vozila 42% viša nego što piše u prospektima

Proizvođači automobila varaju potencijalne kupce u navodima o potrošnji goriva i o izlučivanju ugljičnog dioksida, poručuje Njemačka organizacija za zaštitu okoliša. DUH je ispitao modele koji su se u Njemačkoj prošle godine najviše prodavali i usporedio navode iz prospekata sa stvarnom potrošnjom vozila prema podacima koje je dobio od vlasnika automobila, a njihov je pokus pokazao da je potrošnja goriva kod 182 nova vozila bila u prosjeku čak 42% viša od navoda u prospektima. Nije posvuda tako – u SAD-u automobili na cesti troše samo oko tri posto više nego što se navodi u prospektima. Deutsche Welle