Renault tkđ. optužen za namještanje - vrijednost mu pala za 5 milijardi eura - Monitor.hr
14.01.2016. (17:44)

Volkswagenov virus se širi

Renault tkđ. optužen za namještanje – vrijednost mu pala za 5 milijardi eura

Dionice Renaulta pale su za više od 20 posto i izgubile su na vrijednosti za oko 5 milijardi eura nakon što je policija pretresla urede francuskog proizvođača automobila. Iz tvornice su kazali kako su istražitelji odlučili provesti dodatne provjere dijelova i tvornica te istražiti način na koji koriste tehnologiju ispušnih plinova, nakon što je ranije provedena istraga francuske vlade. Guardian


Slične vijesti

01.03. (10:38)

Novi električni Renault 5: retro dizajn, vraća se i kasetofon

05.01. (17:00)

Ima se, može se

Hrvati su prošle godine obarali rekorde u kupovini novih vozila, najpopularnija Škoda i Renault

S ukupno 56.697 prodanih putničkih automobila, ostvaren je porast od zavidnih 28,6 posto u odnosu na prethodnu godinu. Škoda se ističe kao lider. Na drugom mjestu je Volkswagen dok se Renault smjestio na treće mjesto. Renault Clio je odnio titulu najprodavanijeg modela, dok je Škoda Octavia zauzela drugo mjesto. Hrvati su lani najviše posezali za vozilima na benzin, čak 50,5 posto od ukupne prodaje, dok su hibridi i dalje privlačni s 24,7 posto. (Poslovni) A na pozornici globalne autoindustrije, 2024. godina donosi kraj za neke automobile. Među njima se ističe Ford Fiesta, europski favorit među kupcima s plićim džepom. Dok se spekulira o mogućem povratku u obliku električnog modela, njezino nestajanje ostavlja prazninu u svijetu gradskih automobila. Audi R8 također odlazi s tržišta, ali najavljuje se električni nasljednik. Poznati Audi TT također će biti prošlost, dok će Ferrari Portofino M ustupiti mjesto novom Rome Spideru. Chrysler 300, nakon 18 godina, također se povlači iz proizvodnje, dok Kia, prema neslužbenim informacijama, zaustavlja proizvodnju limuzine Stinger. (RevijaHAK)

16.11.2023. (00:00)

Električni i budžetni ujednom

U Sloveniji će, izgleda, proizvoditi jeftini Renaultov električni auto

Renault je predstavio i formalizirao svoju sestrinsku tvrtku Ampere, kojoj će zadatak biti proizvodnja električnih vozila. Ampere planira liniju od sedam električnih vozila do 2031. godine, uključujući gradski automobil s cijenom nižom od 20.000 eura pod nazivom Legend. Legend će se proizvoditi u Europi i nudit će najbolju učinkovitost u klasi s potrošnjom energije od 10 kWh na 100 km, objavio je Renault. Trenutno prosječna mala gradska električna vozila troše oko 15 kWh/100 km. Renault nije precizirao mjesto proizvodnje automobila, ali govori se o tvornici u Sloveniji u Novom Mestu, a prvi automobili trebali bi krenuti u salone 2026. godine. Revija HAK

09.10.2023. (18:41)

Renault 5 sa šest kotača: Automobil za prašinu i divljinu

07.08.2023. (22:04)

Četrdeset godina Renaulta 25: Tehnološka revolucija i luksuz visoke klase

25.06.2022. (14:00)

Sad znam kamo će moj Golf umjesto na Nebo

Renault od sada ima tvornicu koja se bavi isključivo recikliranjem starih automobila

Kako javlja HAK, Renault je opremio posebnu tvornicu koja se bavi isključivo uređivanjem rabljenih automobila. Zanimljivo, i Toyota je također najavila da će se početi fokusirati na recikliranje automobila. Francuski proizvođač automobila je pokrenuo svoj program prije godinu i pol u Flinsu u sjevernoj Francuskoj, mjestu gdje Renault ima i tvornicu novih automobila. Sada je Refactory, kako Renault naziva tvornicu, još uvijek mali dio tvornice u Flinsu, ali se očekuje da će u budućnosti posao sve više rasti, piše nizozemski Autoweek. Factory VO radi od rujna prošle godine i godišnje može obraditi 45.000 rabljenih automobila. Uglavnom se radi o automobilima starim od tri do pet godina, o kojima se brinu stručnjaci u četiri različita odjela. Djelatnici popravljaju manja udubljenja, spajaju dijelove, zamjenjuju dijelove, ponovno poliraju lak i rade sve ostalo što je potrebno tijekom provjere. Green

29.05.2019. (09:30)

Sredozemni auto

Spajaju se Fiat i Renault

Talijansko-američki Fiat Chrysler spajaju se s francuskim Renaultom čime će nastao treći najveći proizvođač vozila u svijetu (vlasništvo bi bilo 50-50 posto). Francuska vlada, vlasnik 15% Renaulta (imali bi 7,5% u novoj tvrtki), podržava ideju, a očekuju da radna mjesta i tvornice u Francuskoj ostanu sačuvani. USA Today objašnjava smisao ovog spajanja – prodaja električnih vozila što Fiat Chrysleru nedostaje, a Renault ima razvijenu tehnologiju i automobile. Spajanje je vrijedno 33 milijarde eura, piše Financial Times i navodi tri nova prioriteta automobilske industrije zbog kojih su spremni na kulturološki rizik spajanja tvrtki iz triju kultura (Italija, SAD, Francuska).

17.06.2017. (16:21)

Renault predstavio lak za nokte kojim se može prebojati ogrebotine na autu, kritičari potez nazvali seksističkim jer da sugerira kako žene ne znaju voziti pa grebu aute