Stigla prva fotografija u povijesti iz Jupiterove orbite - Monitor.hr
13.07.2016. (12:30)

Bez selfie štapa

Stigla prva fotografija u povijesti iz Jupiterove orbite

Svemirska letjelica Juno poslala je prvu fotografiju iz Jupiterove orbite u povijesti, a prikazuje Jupiter i tri njegova mjeseca – Io, Europu i Ganimed. Juno je došla do Jupitera nakon skoro pet godina putovanja, a nije bilo sigurno hoće li izdržati veliko zračenje. Juno je dobila u zadatak izraditi kartu Jupiterovih gravitacijskih i magnetskih polja kako bi se utvrdila njegova unutrašnja struktura, čime će možda biti riješena i tajna Jupiterove “velike crvene pjege” – goleme ciklonske oluje veličine triju Zemalja koja Jupiterom hara već 300 godina. Dnevnik.hr, Space.com


Slične vijesti

16.07.2017. (16:56)

Tako blizu

NASA objavila najbolje slike Jupitera do sada

NASA-ina svemirska sonda Juno 10. je srpnja proletjela pored Jupitera, zabilježivši najmanju udaljenost od njega od samo 3.500 kilometara. Pritom je, iako se kretala brzinom od oko 200.000 km/h prikupila brojne podatke o atmosferi ovog planeta, te snimila fantastične fotografije Jupiterove prepoznatljive Velike crvene pjege. Ubrzo nakon što su fotografije stigle na Zemlju, NASA ih je pustila u javnost. Odmah je postalo jasno da je riječ o najboljim i daleko najdetaljnijim slikama Jupiterove površine koje je svijet ikad vidio. Bug, Business Insider

23.02.2016. (08:12)

Novi startup

Juno napada Uber – vozači će biti suvlasnici kompanije

Juno je startup tvrtka koja nudi usluge prijevoza sa vrlo malom provizijom – samo 10% (Uber naplaćuje 20 do 25%). Od ostalih servisa razlikuju se po tome što njegovi suosnivači na kvartalnoj bazi namjeravaju izdavati dionice tvrtke vozačima koji na taj način stječu suvlasništvo u kompaniji. Do 2026. vozači će u svojem vlasništvu imati 50% kompanije i profitirat će kada se kompanija proda ili izađe na burzu. Telegram, CNN

27.01.2015. (22:25)

#Moneymageddon2015

SAD: Kako kompanije iskorištavaju ‘povijesnu oluju’?

Potencijalno povijesna oluja Juno koja je zahvatila sjeveroistok SAD-a natjerala je mnoge Amerikance da ostanu u svojim domovima. Ulice New Yorka, grada koji nikad ne spava, jutros su bile napuštene, škole zatvorene, a zabranjen je promet svim vozilima koja nisu dio hitnih službi. Dok očekuju najavljenih 90 centimetara snijega mnogi vrijeme provode na internetu. Oluja tako već ima svoj hashtag na Twitteru – #Snowmageddon2015 mnogi su iskoristili za dijeljenje informacija, ali i frustracija. A američke kompanije u hashtagu vide priliku za zaradu i reklamu. Ponudili su svoje proizvode koji su, eto, odličan izbor u ovakvim uvjetima, piše Dnevnik.hr.