Sve što niste znali o pravima koja imate kao potrošač - Monitor.hr
21.08.2015. (13:43)

Od reklame do reklamacije

Sve što niste znali o pravima koja imate kao potrošač

Prava potrošača sve se intenzivnije i detaljnije štite, pa nastaju i stranice posvećene tom pitanju koje nude brojne informacije i savjete. Među najčešćim problemima koji se javljaju jesu materijalni nedostaci kupljene robe, neispravnost i problemi pri reklamaciji proizvoda, a o 10 najčešćih problema i mogućih rješenja piše Dnevnik.


Slične vijesti

23.06.2021. (17:19)

Trgovcima koji varaju kupce kazne se povećavaju do maksimalnih 500.000 kuna

Kazne slijedi ako se na ambalaži proizvoda ne istakne naziv, sastav, svojstva proizvoda, ali i sjedište i naziv proizvođača ili uvoznika. Ista kazna prijeti i trgovcu koji ostavlja oglasne poruke i materijale u ili na poštanskim sandučićima te na ili ispred kućnih vrata potrošača, ako je takva zabrana na njima jasno napisana. Uz to, trgovac je, propisano je novim zakonskim prijedlogom, dužan u vrijeme posebnog oblika prodaje, primjerice akcije, sniženja ili prodaja robe s greškom, istaknuti i najnižu cijenu po kojoj je taj proizvod prodavao 30 dana prije akcije. Novi list

07.10.2020. (20:30)

Loše za impulzivne kupce

Ispravan proizvod kupljen u prodavaonici može se vratiti samo uz dobru volju trgovca

Ako kupac u prodavaonici kupi proizvod koji nema nedostatak, pa se predomisli, trgovac nije dužan odobriti zamjenu ili povrat novca. Ako odobri reklamaciju kupca, može uvjetovati hoće li vratiti novac ili samo dopustiti zamjenu. S druge strane, proizvod kupljen izvan prodavaonice, na prezentaciji ili u web shopu, mora se moći vratiti. 24sata

20.01.2019. (16:00)

Oprez- sve pogoduje prevarama

Kome se može obratiti potrošač u nevolji?

Početkom godine potrošačke udruge u Zagrebu, Osijeku, Splitu i Puli zatvorile su svoja savjetovališta u koja su potrošači mogli doći po besplatan pravni savjet. Ministarstvo gospodarstva odlučilo je promijeniti način financiranja, a njihovi djelatnici sad su jedini kojima se potrošači u nevolji mogu obratiti. Istovremeno, teleoperateri skrivaju dodatne troškove i serviraju nejasne uvjete ponuda. Dobro pročitajte sitna slova! HRT Slobodna

04.07.2016. (11:48)

TeleGood

Od danas telekomi moraju biti malo bolji – veća prava korisnika

Od danas vrijede nova pravila oko prava korisnika telekomunikacijskih usluga: kupac mora biti kompletno informiran; svi kvarovi na opremi moraju biti popravljeni u roku od pet dana, ako nije popravljeno korisnik ima pravo raskinuti ugovor bez plaćanja naknade; veća zaštita od krađe identiteta i prijevare prilikom zasnivanja pretplatničkih odnosa; operator mora jasno navesti način raskida ugovora, čak i ako se sklapa putem interneta; od 1. siječnja 2017. operator mora osigurati minimalnu brzinu interenta od 70% maksimalno ugovorene brzine, a ako ne osigura korisnik ima pravo na umanjenje računa ili drugi vid obeštećenja. Index