Uvreda & manipulatori
Današnja tehnika spada u kategoriju “dark side” osobnih vještina što je u neku ruku i prikladno s obzirom da uskoro stiže novi film iz franšize ‘Ratovi zvijezda’.
Dakle, kako upravljati uvredama kao pravi majstor manipulacije?
Ako je uvreda u kategoriju prigovora i “manje je vrijednosti” onda je jednostavno ignorirate. Prijeđete preko toga, kao da je niste čuli.
A: “Ovo je preskupo!”
B: Vaša reakcija je da ništa ne napravite po pitanju toga, samo nastavite dalje s procesom ili što ste već radili. Niste je čuli!
Ako je pak uvreda “sočna” ima “težinu” i vrlo vjerojatno spuštena na “osobnu razinu”, onda je proces malo drugačiji.
Prva korak je da se složite s njihovim emocijama, a ne sa sadržajem uvrede.
A: “Niste normalni koliku ste cijenu stavili!”
B: “Znate što, u pravu ste. Izgleda da smo malo pretjerali u preuveličavanju vrijednosti našeg proizvoda.”
Nakon što im je “ego izmasiran”, obrambeni štit se spušta i majstor manipulacije nastavlja dalje sa svojim naumom.
Strašno? Mislite da ne funkcionira? Mislite da ste imuni na to?
Hmmm… razmislite još malo o tome.
Tajna nije u “Da, u pravu ste i razumijem vas ali…” niti u “borbi argumentima”. Tajna je u “masiranju emocije” .
p.s. Pratite malo političare kako komuniciraju (oni koji u timu imaju majstore manipulacije) i kako “masiraju emocije mase”. Oni manje iskusni i bez “stručne pomoći” to rade nezgrapno, evidentno žele manipulirati i rezultat im je dijametralno suprotan – otpor.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).