Vrimena se minjaju: Odlična reklama za Pipi
Je li splitski proizvođač napitka bez dozvole posegnuo za imenom poznatog lika dječjih romana Pipi Duga Čarapa? Kako javljaju švedski, a i njemački mediji, pravni nasljednici Astrid Lindgren su sada podigli tužbu. Pipi je proizvod Dalmacijavina osmišljen još sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Hrvatski proizvođač Pipija je sad prije par godina zatražio registraciju imena i u Švedskoj i tek sad su pravni nasljednici Astrid Lindgren uopće saznali da se u Hrvatskoj već preko pola stoljeća prodaje napitak imena Pipi – doduše sad bez Dalmacijavina koji je već odavno otišao u stečaj. DW
Sok Pipi promijenio je dizajn, poboljšana je receptura, ali ovo bezalkoholno piće i dalje piju u Hajduku kojeg sponzorira Dalmacijavino. Hajdučka Pipi limunada moći će se kupiti maloprodajama Dalmacijavina i trgovačkom lancu Tommy u plastičnim bocama od 0,5 i dvije litre, dok će u staklenom pakiranju od 0,25 l biti dostupna u kafićima.
„Naša je hajdučka limunada već poznat proizvod proizašao iz dugogodišnje suradnje Dalmacijavina i Hajduka. Naš sok na bazi limuna ćete odsad moći naći u novom ruhu s prepoznatljivim hajdučkim elementima. Osim vanjske promjene, izmijenili smo i recepturu na koju smo iznimno ponosni. Očekujte osvježavajuće piće, slatko-gorkog okusa, idealno za ove vruće ljetne dane“, kažu iz Dalmacijavina.
Kao i do sada, kupnjom svakog od navedena tri proizvoda kupci direktno pomažu Hajduku, budući da od svake kupljene boce Hajduk ostvaruje direktan prihod.