Zašto ne vjerujemo u čuda ali im se ipak nadamo?
Da ne bi bilo zabune, ovo je i dalje business klinika newsletter gdje se bavimo poslovnim temama. No, današnja tema je nešto što jedino ovakvim naslovom mogu i pojasniti.
Nema da se nisam nagledao situacija iz naslova, no evo par podsjetnika u kojima se možda prepoznate:
- aktivirali ste AdWords kampanju s minimalnim budžetom (cca. 2 kune dnevno) i očekujete navalu novih narudžbi
- napravili ste biznis plan za kojeg već odmah tvrdite da bi bilo odlično kada bi se on i ostvario
- poslali ste prodajno pismo koje bi i vi sami bacili u kantu za smeće
- radite proizvode ili pružate uslugu koju ni sami niste voljni kupiti ili investirati u njih
Najnoviji primjer je nedavni razgovor s poduzetnikom koji je dosta naivno oblijepio zgrade u kvartu bijelim letkom i ponudom vrlo jeftine usluge fitnessa. “Znao sam da od toga neće biti ništa ali sam ipak oblijepio” bio je njegov odgovor na pitanje “Kako ide?”
Ne znam ja tko je tu lud, on jer radi nešto u što sam ne vjeruje ili ja koji sam ga htio uvjeriti kako prodaji takve vrste usluge treba pristupiti na drugačiji način.
Da se vratim na temu i barem pokušam osvijestiti ovo “ludilo”.
U prvom redu krenite od toga što želite postići sa svojim biznisom. Ako je to više love, onda je to lova. Ako je to promjena svijeta, onda je to promjena. Cilj je nešto što treba biti SAMO VAMA jasno i nikada se radi tog svog cilja ne trebate ikome opravdavati.
Drugi korak je odabir aktivnosti koje će dovesti do cilja. No, kada ih birate i kada ih sprovodite – ISKLJUČITE EMOCIJE.
Ako letak ne daje rezultat, AMEN s njime. Ili ga unaprijedite (bolja oprema, bolja distribucija, bolje pozicioniranje…) ili ga zamijenite nekim drugim komunikacijskim / prodajnim kanalom.
Nema smisla cmizdriti nad nekim alatima ako oni nisu dali očekivane rezultate. Osim toga, alat će dovesti do cilja ili neće dovesti. I tu je kraj priče.
Pristupiti poslu s mantrom “možda se i dobro posloži” je OK pod uvjetom da nešto i radimo da se to dobro posloži. No, ako miniramo ili odmažemo “da bi se to dobro posložilo” onda ništa drugo niti ne zaslužujemo nego bol, nezadovoljstvo, frustraciju i nelagodu.
I da, na izreke tipa “traži i bit će ti dano”, moli Boga i možda ti se smiluje, pusti misao u svemir i vratit će ti se jedino mogu odgovoriti sa – pa dajte malo i pomognite Bogu, Svemiru ili kome već da vam to što tražite lakše i brže ostvare.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).