Zašto propada Luka Rijeka - Monitor.hr
01.04.2016. (19:20)

Rijeka snova, vrelo nade

Zašto propada Luka Rijeka

U pet godina rada grupacije ICTSI na kontejnerskog terminalu Brajdica promijenjena su tri direktora riječkog lučkog terminala – Urugvajac, Englez i Talijan. Sva trojica su iskusni menadžeri i stručnjaci s impresivnim rezultatima u vođenju terminala u raznim dijelovima svijeta, ali nijedan u Rijeci nije ostavio dublji trag. To ne može biti slučajno, tvrdi Novi list. „Za državnu vlast riječka luka je otok. Takav je tretman već 25 godina. Dok je Slovenija majka Kopru, Hrvatska je maćeha Rijeci. Stvari se moraju mijenjati. Ako već nije prekasno.“


Slične vijesti

01.12.2017. (07:42)

Moj je grad pred Božić dobio luku

Luka Rijeka: Najveća investicija u zadnjih 40 godina je pri kraju

Izgradnja novih kapaciteta na pozadinskom skladištu riječke luke u Škrljevu bliži se kraju svoje prve i druge faze. Na Škrljevu će za tri tjedna biti otvoreno oko 100.000 četvornih metara natkrivenog skladišnog prostora i dodatni uređeni plato za kontejnere. Riječ je o projektu vrijednom 218 milijuna kuna, što ga čini najvećom investicijom tvrtke Luka u posljednjih 40-ak godina. Novi list

07.08.2017. (09:06)

Rub mora

Nezakonita prodaja vezova u hrvatskim lukama za 10.000 eura, nema kontrole

Novi list ima zanimljivi članak o nelegalnoj prodaji i iznajmljivanju vezova za privezivanje barke u hrvatskim lukama, gdje se nekad radi o ciframa za koje se može kupiti cijeli auto. Pronašli su npr. oglase za na molu u Bibinju za 35.000 kuna, u lučici Ičići pokraj ACI marine za 10.000 eura, što je sve nelegalno, ali kontrole nema. U mnogim lučicama pravo korištenja veza prenosi se s koljena na koljeno i predmet je ostavinskih rasprava, drugdje ljudi sami naspu komad obale ili nelegalno napraviti mol, što tkđ. rijetko bude sankcionirano. Ima slučajeva kad na vezu barka trune godinama i nikada ne isplovljava, važno je samo da je tamo, jer tako čuva vez…

27.05.2015. (11:46)

Zadar: 150 milijuna eura vrijedna luka Gaženica otvorena je već mjesec i pol dana, ali dio putokaza vozače još uvijek upućuje na staru trajektnu luku

21.04.2015. (15:53)

Put svile

Hrvatska krajnja luka novog kineskog ‘puta svile’ teškog 20 bilijuna dolara?

Jedan pojas, jedna cesta naziv je kineskog programa infrastrukturnih ulaganja teškog 20 bilijuna dolara. Cilje je povezati cijelo euroazijsko područje s tri milijarde potrošača kopnom (od Kine do Turske, Rumunjske i sjevera Europe) i morem (do Afričkog roga te Sueskim kanalom do sjevernog Jadrana). Samo u Srbiji dogovoreno je 5,5 milijardi dolara poslova, a očekuje se da će i Hrvatska imati koristi. Jutarnji

14.02.2015. (18:18)

Arrested Development

Rijeka tek četvrta kontejnerska luka po prometu na Jadranu

Riječka je luka prošle godine zauzela tek četvrto mjesto u kontejnerskom prometu u konkurenciji najvećih luka na sjevernom Jadranu. Uvjerljivo na prvom mjestu po učinku nalazi se Kopar sa 674.033 TEU-a, ispred Trsta (476.507) i Venecije (456.068). Riječka luka povećala je promet za 14 posto u odnosu na 2013. godinu, ali je njezin kontejnerski terminal na Brajdici ostvario je promet od tek 149.838 TEU-a. Net