9% više ulaganja u internetsko oglašavanje
Oglašivači su lani na reklame potrošili 1% više nego 2013., pri čemu je najveći rast zabilježen u ulaganju u internetsko oglašavanje – 9%, podaci su Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje. S preklanjskih 107 milijuna kuna, lani je skočilo na 117 milijuna kuna. Pored klasičnog display oglašavanja, podaci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže. Oglašivači su sveukupno kroz zakup oglasnog prostora u hrvatskim medijima 2014. uložili 1,4 milijarde kuna.
Prošlogodišnji jednopostotni rast preokret je nakon šest godina kontinuiranog pada investicija u oglašavanje u medijima. Oglašavanje na televizijama i dalje iznosi polovinu ukupnog volumena oglašavanja, te bilježi rast od 4%, sa 685 na 715 milijuna kuna. U segmentu televizije najveći rast oglašavanja događa se na tzv. tematskim Pay TV kanalima, odnosno kanalima koji se mogu pratiti isključivo kroz IPTV i kabelsku platformu. Na ovim kanalima udvostručen je broj TV spotova u odnosu na godinu prije, no ukupno ulaganje iznosi tek 1% ukupnog ulaganja u televizijsko oglašavanje.
U 2014. godini raslo je i ulaganje u oglašavanje na radiju od 6%, dok se trend pada ulaganja u oglašavanje kroz tisak i dalje nastavlja, pa je u 2014. godine uloženo 7% manje budžeta negoli godinu prije. Manji pad od 3% zabilježen je i u vanjskom oglašavanju. Najveći rast u oglašavanje gledano prema industrijama ostvaren je sektoru hrane, trgovine i financija.