Ad Skipper - jednostavna aplikacija koja automatski preskače oglase na Youtubeu - Monitor.hr
Danas (11:00)

Eto ti na, jutjube!

Ad Skipper – jednostavna aplikacija koja automatski preskače oglase na Youtubeu

Dakako, to se odnosi na one oglase koji se mogu preskočiti pa ne treba očekivati čuda, tim više što se aplikacija oslanja na AccessibilityService API (to znači da treba dati i odgovarajuće dozvole) kako bi mogla skenirati sadržaj zaslona i detektirati pojavu gumba za preskakanje oglasa. Kada ga doista i uoči, oglas će biti automatski preskočen, poput kakve čarolije. Dakako, postoji brojni drugi načini kako uopće ne prikazivati oglase na Youtubeu, no oni koji žele koristiti službenu aplikaciju tog servisa i samo žele automatizirati preskakanje oglasa, upravo to mogu s ovom aplikacijom otvorena koda. Bug


Slične vijesti

Ponedjeljak (13:00)

Nadmudrivanje s YouTube-om

Postoje načini da se zaobiđu YouTubeovi trikovi za usporavanje ili blokiranje gledanja videa

YouTubeovi prihodi od reklama dosegli su 28 milijardi eura za Google u 2024. godini, što čini gledanje reklama ključnim za poslovni model platforme. Korisnici koji žele izbjeći reklame mogu se pretplatiti na YouTube Premium, što predstavlja alternativni izvor prihoda za tvrtku. YouTube koristi sofisticirane metode prepoznavanja blokatora reklama koje mogu ciljati određene korisničke račune označene kao korisnike blokatora, bez obzira na vrstu preglednika ili dodatka. Platforma implementira ove mjere postupno i u fazama, što znači da neki korisnici uopće ne doživljavaju probleme s blokatorima reklama, dok drugi ne mogu gledati videozapise ako imaju omogućene blokatore. Drugi zaobilazni načini uključuju odjavljivanje s YouTube računa, korištenje privatnog načina pregledavanja, brisanje kolačića ili onemogućivanje kozmetičkog filtriranja u uBlock Origin dodatku. Mac korisnici mogu koristiti Safari funkciju “Hide Distractions”… Bug

31.01. (21:00)

Počet će bojkotirati i njih

YouTube počeo servirati “dugometražne” oglase koji se ne mogu preskočiti, a traju i do sat vremena

Određeni gledatelji s uključenim adblockerima primijetili su vrlo duge neizbježne reklame. Je li riječ o slučajnom spletu okolnosti ili je to najnoviji alat za borbu protiv blokiranja oglasa, nije sasvim sigurno. Umjesto da im reklame budu blokirane i automatski preskočene, one se prikazuju, a ono što je blokirano jest – tipka za njihovo preskakanje. Lako je moguće da je YouTube ponovno uveo nove politike oko prikaza oglasa i unaprijedio alate za onemogućavanje adblockera, pa su neki od postojećih dodataka u preglednicima promašili metu i umjesto reklama blokirali tipku “Skip”. Dugotrajni oglasi na YouTubeu nisu novost, ali je sasvim očekivano da će ih svaki razuman (i budan) gledatelj nakon određenog vremena preskočiti. Bug

02.06.2019. (14:00)

Chrome i adblockeri – samo za poslovne korisnike