Ako pišete prodajno pismo…
… ili imate potrebu / želju skrenuti pažnju svojih potencijalnih klijenata i partnera, evo jedne izrazito efikasne smjernice koja vam u tome može izrazito puno pomoći.
Radi se o tome da mi ljudi generalno ne znamo što želimo ali zato jako dobro znamo odgovore na dva pitanja:
1. Koje iskustvo ne želimo ponovno proživjeti?
2. Što smo radili u prošlosti?
Vjerujem da mnogima ovo zvuči komplicirano na prvi pogled, no ako samo na trenutak razmislite o ova dva pitanja i odgovore koje ćete dati / dobiti na njih, vrlo lako ćete doći do glavne “prodajne točke” koju komunicirate u prodajnom pismo.
Ne želim gljivice ispod prozora, a da bih to spriječio radio sam a, b, c, d…
Ne želim “čudne poglede” na plaži, a do sada sam probao a, b, c, d …
Ne želim prazan račun, a do sada sam probao a, b, c, d…
U gornja tri primjera dosta sam pojednostavio proces, no smjer je izrazito jasan. Negativna emocija / negativno stanje – što se radilo, a nije urodilo plodom.
Ovo su pitanja na koje svi mi ljudi vrlo jednostavno i bez velikog razmišljanja možemo odgovoriti, dok se na pitanje “a što vi želite?” ili “biste li željeli…?” aktivira dosta kompleksan mehanizam razmišljanja i cijeli proces komunikacije dosta zakomplicira, uspori i često odvede u neočekivani smjer.
Hmmm… zanimljivo, zar ne?
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).