Branimir Štulić ‘Kavern’ i ‘Splet’ – DIY ofanziva iz Nizozemske - Monitor.hr
01.09. (11:00)

Johann Štulić alive and kicking

Branimir Štulić ‘Kavern’ i ‘Splet’ – DIY ofanziva iz Nizozemske

Njegovi recentni i obimni albumi „Splet“ i „Kavern“ objavljeni na Youtubeu upravo su rezultat Branimirovog branjenja mira. Brani ga onako kako ga je branio u 1980-ima – stihovima i gitarom. Što je više nemira (ili bolje: ‘ne mira’), to je stihova više. Plasira ih onako kako zna, umije i želi – snima ih u svom kućnom bastionu mira. Termini u studijima, tonski majstori, producenti, produkcija… Ne zanima to njega. Iziskuje to živaca i novaca. Za nekog tko svoj rad daje svima besplatno preko Youtube kanala tu računice nema. Opori i prljavi, tako vješto početnički i naivno složeni albumi, točno onoliko koliko treba da Štulić i u svojoj poodmakloj dobi kroz sito prosijava one koji ga vole od onih kojima treba ‘krunski dokaz’ da mu se sa sigurne distance lice zabije u blato i konačno ga se proglasi nakazom. Ravno do dna


Slične vijesti

14.09. (13:00)

Here's Johnny again

Štulić odgovara Hrvoju Horvatu o lažima, krađi, karijeri i dugovima povodom reizdanja albuma ‘Ravno do dna’

Otkako dvije novine istovremeno priskoče u pomoć Babozvijercu (24sata i Večernji list), i budući me stalno prozivaju, kušaću svoj odgovor sažeti, ali prvenstveno ću uzvratiti na laži Večernjakovog glazbenog kritičara Hrvoja Horvata, koje on nesmiljeno prosipa, evo, ima tome već skoro dva desetljeća. Radi se o članku od 11.9. 2022, pod naslovom ‘Johnny je ljut’, odnosno ‘Štuliću je unaprijed uplaćeno 60 tisuća kuna za reizdanje ‘Ravno do dna.” Horvatovi izvodi iz teksta su boldovani… Hrvoje Horvat, odnosno Srboje Srbić, se očigledno ponosi svojim neautoriziranim drekom satkanim od laži, kao i Babogredac, pošto ništa od navedenog nije istina. Babošugavac je za tih sedam–osam minuta provedenih kod mene uspio samo reći da nemaju para (jer sam od njega odmah zatražio 15 miliona), da bi potom zasjevši promucao: “Zar ja neću moći s Đonijem jednog dana ispiti kafu?” Našto sam ja, kao s puškom, na njega nanišanio, te se on trznuo i na svjetlost dana izletio. Ravno do dna (portal)

24.08. (18:00)

Portret umjetnika u starosti

Here’s Johnny! Štulić se gnjevno osvrće na vječitu temu “moju zaradu drugi troše”

Zanimljiv (urnebesan) tekst napisao je Branimir Johnny Štulić za Ravno do dna (glazbeni portal nazvan po Azrinom albumu) u povodu nedavnog ‘životnog intervjua’ (iza paywalla) direktora Croatia Recordsa Želimira Babogredca.
A sad mi je odgovoriti na čudovišne laži Babogredca, objavљene u њegovoj ispovesti povodom najave tiskaњa vinila “Ravno do dna”. On toliko opako laže da se prilikom predstavљaњa Hrњakove kњige dao spomenuti kao prvi Azrin menaџer, da bi zauzvrat Hrњaku i Lajneru za ćutaњe – koje im nije teško palo, budući u moje vreme nisu ni znali kako se zovu, pa sam im morao podariti nadimke… Autor je neprikosnoven i autorstvo pjesama nikada ne bismo povrijedili (lažeš gade, skinuli ste moj kopirajt koji štiti autorstvo upravo od takvih poput vas i svojim ga zamenili), ali vlasništvo mastera je od onoga tko ga je financirao, osmislio, producirao i stavio u komercijalnu eksploataciju (ja sam sve financirao i plaćao, dokaz je najveći porez na Balkanu u to vreme, čime se niko od vas krvopija pohvaliti ne može… Ravno do dna (portal). Glazbena ilustracija ipak od kolega Gramzivost i pohlepa.

16.06. (10:34)

Budi mi silan i dobro mi stoj – Azrina pjesma ‘Balkan‘ napisana u slavu penisu, s nizom prikrivenih seksualnih aluzija

05.08.2021. (01:30)

Dobro jutro Petroviću Petre

Croatia Records više ne smije raspolagati fonogramima starijim od 1993.

Visoki upravni sud presudio je da Croatia Records više ne smije raspolagati fonogramima snimljenima prije 1993., odnosno prije privatizacije bivšeg Jugotona, piše Jutarnji. Riječ je o fonogramima, odnosno originalnim prvim snimkama, izvođača kao što su Azra, Bijelo Dugme i Novi Fosili… Branimir Johnny Štulić godinama je prozivao Croatia Records zbog neovlaštenog korištenja njegovih snimki, pozivajući se pritom na autorska prava. Sve je nelegalno. Ja mislim da je najbolje vratiti svakom svoje. Cijela ta industrija, kako oni to zovu, muzička industrija, to je sve bazirano na izvlačenju kapitala, to je reket – kaže Johnny. Index

17.01.2020. (15:00)

Rijetka roba

Štulić progovorio za Nin: Nisam se iznutra promenio, jedino mnogo više psujem

Ja sam voleo da sviram. Jedan sam od retkih koji je obišao celu Jugu, i to mi se sviđalo. A jedan samo od retkih koji i ne spada nigde, i to sam primetio… Moram da kažem da, što se tiče jezika koji određuje pripadnost – ja ga zovem naški – on pokriva Srbiju, Hrvatsku, Bosnu i Crnu Goru, a Makedonija i Slovenija su drugo… Trebalo bi početi stvarati neke vrednosti koje će stvaraoca učiniti boljim, pa će onda krenuti kao lavina na suseda, pa na trećeg i tako dalje… Kada vidim kakvi se zakoni uvode u Srbiji, bolje je da je nema nego da se tako živi… Na Ninovom fejsu ima najduži izvadak iz teksta.

22.11.2019. (17:30)

Fanovska zamjeranja

Nova knjiga o Štuliću i Azri miks je dirljivih posveta i tužnih, netočnih optužbi

Dragan Markovina za Telegram recenzira knjigu Ivana Ivačkovića ‘Između krajnosti’, o Azrinoj i Štulićevoj diskografiji. “Koliko god stajalo dosta toga što je o gubljenju inspiracije i o nekontroliranom egu napisao, pa čak i neovisno o tome što Đonijev trajni egzil jeste umnogome utjecao na stvaranje mita o njemu, činjenica koju ni Vidačković, ni nitko drugi ne može poreći je da je upravo tim izborom Štulić izabrao ostati ili ponovno postati ono što je bio na početku karijere”, piše Markovina.

30.04.2017. (18:54)

Svijet protiv Branimira

Štulić: Krajem rata "predali" su me ZAMP-u, to je bilo povezano s Olujom

“Još je u Titovo vrijeme bilo bandi i lopovluka. Ja sam se 1980. morao učlaniti u Sokoj da bih dobio autorske honorare, a nisam vidio ni dinara. Nakon četiri-pet mjeseci odem i pitam gdje je problem, a oni mi kažu da ne isplaćuju novac jer prelaze na kompjutersku obradu. Prelazili su od 1984. do rata 1991., a kompjuteri tada nisu ni postojali. Ubirali su novac od mojih pjesama, ali nikad nisu plaćali. Naravno, odmah sam se ispisao iz Sokoja, 1981. o čemu imam i potvrdu. A onda sam vidio da su me oni tek 1994. odjavili i ‘predali’ hrvatskom ZAMP-u. To je bilo povezano sa ‘Olujom’, sve je namješteno i dogovoreno”, kaže Branimir Johnny Štulić. Index, Večernje novosti,

01.11.2015. (16:41)

Neka druga vremena

Bregović: Jugoton je Dugmetu nabavljao kokain, a Štulić je bio amater

Tijekom gostovanja kod Aleksandra Stankovića u emisiji Nedjeljom u 2, Goran Bregović za Tončija Huljića rekao je da je “talentiran kao vrag”, dok je za Johnnyja Štulića ustvrdio da je bio “amater koji nikad nije postao profesionalac”. Bregović je Stankoviću potvrdio da je Bijelo dugme imalo ugovor s Jugotonom prema kojem je studio bendu nabavljao kokain, koji im je “pomagao da ostanu budni”. Index, Večernji