Cijene namirnica u gradovima svijeta - Monitor.hr
Jučer (11:00)

U Budimpešti za isto eura kupiš tri košarice robe iz Züricha

Cijene namirnica u gradovima svijeta

Euronews donosi analizu “Grocery Indexa” Deutsche Banke kako bi otkrio gdje je u 2025. najskuplje, a gdje najjeftinije napuniti košaricu za tjednu kupnju. S indeksom od 106, cijene u Ženevi su 6 % više nego u New Yorku, koji je uzet kao osnovica s indeksom 100. To znači da košarica koja u New Yorku stoji 100 eura, u Ženevi košta 106 eura. Drugi švicarski grad, Zürich, ima indeks 103 i također nadmašuje cijene u New Yorku. Osim ova dva grada, nijedan europski grad nije skuplji od New Yorka. Među američkim gradovima, San Francisco prednjači s indeksom 104, dok New York, Boston, Chicago i Los Angeles također imaju više cijene od gotovo svih europskih gradova. U Europi, nakon Ženeve i Züricha, slijede Oslo (78), Pariz (71) i Luksemburg (66) kao najskuplji gradovi za kupnju namirnica. N1


Slične vijesti

16.01. (20:00)

Pekarski proizvodi kod kuće? Možda ipak ne.

Širi se popis proizvoda s ograničenim cijenama, na popisu će biti 50 namirnica

Ministar Šušnjar najavio je širenje popisa proizvoda s ograničenim cijenama na 50 artikala, uključujući kruh, kako bi ublažio inflacijske pritiske. Marijana Petir istaknula je potrebu za eliminacijom nelojalne konkurencije i povećanjem kontrole kvalitete poljoprivrednih proizvoda. Guverner HNB-a Boris Vujčić naveo je da su glavni uzroci inflacije porast cijena hrane i usluga, dok Martin Evančić iz HUP-a upozorava na nadolazeće povećanje cijena od strane dobavljača. Index

30.01.2024. (18:00)

Kupuj domaće, ako možeš

Tržnice postaju luksuz – proizvodi na njima dva do čak šest puta skuplji u usporedbi s trgovinama

Tržnice se suočavaju s ozbiljnim izazovima jer proizvodi na njima postaju dva do čak šest puta skuplji u usporedbi s trgovinama. Unatoč domaćem uzgoju i naglašenoj kvaliteti, mnogi građani okreću leđa tržnicama zbog visokih cijena. Celer na tržnici košta 6 eura, dok je u trgovini dostupan po cijeni od samo 1 euro po komadu. Dok neki kupci tvrde da su tržnice osobniji izbor, drugi ističu ekonomsku korist kupnje u trgovačkim centrima. S obzirom na rastuće cijene i konkurenciju, postavlja se pitanje hoće li tržnice zadržati svoju tradiciju ili će postati luksuz za odabrane? (N1)