Zbilja, ima li politike na natjecanju gdje se natječu, pazi sad, države?
Eurosong bez politike, fokusiran isključivo na „glazbu kojom ujedinjuje” postaje kudikamo dosadnija i beznačajnija „manifestacija”
I zaista, gledati naizgled „nepolitički i nekontroverzni” Eurosong u suvremeno post-internetsko doba sasvim je nepotrebno i nezanimljivo i s godinama koje dolaze, a s kojima će se smanjivati broj onih koji Eurosong prate zbog nostalgije iz djetinjstva, situacija će vjerojatno biti samo gora. Što se tiče našeg izvođača, Bošnjak je ove godine pokazao tri stvari. Prvo, da čovjek može primiti nevjerojatne količine mržnje i preživjeti, no još važnije, da nema te mržnje koja bi nekoga tko vjeruje u ono što radi u tome pokolebala. Drugo, da se izvedba koju smo gledali na Dori i izvedba koju smo gledali na Eurosongu u relativno kratkom vremenu može izrazito nadograditi. Treće: tko se preozbiljno shvaća, pokazalo se, na jednom ovakvom neozbiljnom natjecanju ne prolazi, jer realno, nije bio toliko loš. Ivan Grobenski analizira prvu polufinalnu večer za Ravno do dna