Facebookova kriptovaluta privukla velike igrače iz financijskog i IT svijeta - Monitor.hr
16.06. (09:30)

Očekivano

Facebookova kriptovaluta privukla velike igrače iz financijskog i IT svijeta

Facebookova kriptovaluta radnog naziva Libra ili GlobalCoin privukla je neka od najzvučnijih imena tehnološkog i financijskog sektora pa su za ulaganje zainteresirani PayPal, Uber, Visa i Mastercard. Svaka od ovih kompanija u projekt će uložiti oko 10 milijuna dolara. Spominju se još Stripe i Booking.com. Bug

 



Slične vijesti

Prekjučer (18:30)

Sve što znaju o nama rekao im je Zuck

Facebooku 5 milijardi dolara kazne zbog Cambridge Analytice

Američki regulator Federal Trade Commission (FTC) kaznio je Facebook s 5 milijardi dolara globe zbog kršenja privatnosti. Kazna se odnosi na aferu oko političkih konzultanata Cambridge Analytica koji su se domogli privatnih podataka 87 Facebookovih korisnika. Inače, dionice Facebooka nakon objave ove kazne su porasle, a Verge globu naziva smiješnom.

30.06. (10:30)

'Going dark'

Bijela kuća razmišlja o zabrani end-to-end enkripcije

Trumpova administracija razmišlja o zabrani end-to-end enkripcije. Prođe li ova odluka, tvrtke kao što su Apple, Facebook i Google morat će u aplikacije ugraditi stražnja vrata kojima će se američke agencije poslužiti kako bi imale pristup podacima korisnika. Ovakva ‘razvodnjena’ enkripcija olakšala bi lov na teroriste i kriminalce, ali i hakiranje. Politico, Bug.hr

 

13.06. (14:30)

Ajnc A

Amazon prestigao Apple i Google – najvredniji je brend na svijetu

Vrijednost branda Amazon porasla je na 315 milijardi dolara, Apple je drugi s 309,5 milijardi dolara, Google treći s 309 milijardi dolara, Microsoft četvrti s 251 milijardom dolara, Visa je peta sa 178 milijardi, Facebook vrijedi 159 milijardi , Alibaba 131,2 milijarde dolara, Tencent 130,9 milijardi dolara, McDonald’s 130 milijardi i AT%T 108 milijardi.

31.05. (19:30)

Private lie

Odvjetnik Facebooka: Na internetu nema privatnosti korisnika

“Ne postoji invazija na privatnost jer privatnosti nema”, rekao je odvjetnik Facebooka Orin Snyder sucu na saslušanju zbog pristupa Cambridge Analytice podacima o korisnicima Facebooka. Snyder je tvrdio na sudu da su korisnici dali pristanak za dijeljenje svojih podataka trećim stranama. Dan poslije, Mark Zuckerberg na sastanku dioničara poručio je kako želi izgraditi “društvenu platformu usmjerenu na privatnost”. T-Portal

24.05. (09:00)

Facebook uklonio DVIJE MILIJARDE lažnih korisnika u prva tri mjeseca 2019.

10.05. (14:30)

Važan članak

Suosnivač Facebooka: Previše moći je u rukama jednog čovjeka, a on kompaniju ne može promijeniti

Suosnivač Facebooka Chris Hughes u kolumni koju je u četvrtak napisao za The New York Times tvrdi da se ta tvrtka treba podijeliti: “Utjecaj Marka Zuckerberga je zapanjujuć i daleko veći od bilo koga u privatnom sektoru ili vladi. On kontrolira tri komunikacijske platforme – Facebook, Instagram i WhatsApp – koje milijarde ljudi koriste svaki dan”, piše Hughes. “Mark samostalno može odlučiti kako će se konfigurirati Facebookovi algoritmi, koje će se postavke za privatnost koristiti i koje će se poruke dostaviti. On određuje pravila za razlikovanje uvredljivog govora i govora nasilnog mržnje. On svoju konkurenciju može uništiti tako što će je ili kupiti ili blokirati ili kopirati.” Jutarnji ima djelomični prijevod, isplati se pročitati sve.

05.05. (20:30)

Ministarstvo istine

Ladislav Tomičić: Panika u virtualnim tvornicama laži

Ladislav Tomičić u svojoj kolumni za Novi list skreće pažnju na “jednu novost, u javnosti oglašenu nausko i nedovoljno, daleko ispod značaja koji ta novost ima, iako je, vjerujemo, jedna od najboljih stvari koja se hrvatskom novinarstvu dogodila posljednjih pet, šest godina. Naime, portal Faktograf, koji su 2015. godine pokrenuli Hrvatsko novinarsko društvo i GONG, postao je partner Facebooka u suzbijanju lažnih vijesti… Međutim, činjenica da je Facebook odabrao Faktograf za jednog od svojih partnera dala je ovom portalu s malom, ali vrlo dobrom redakcijom motor na mlazni pogon. Vijesti koje Faktograf ocijeni lažnim, obrazlažući svoju ocjenu vjerodostojnim argumentima, Facebook će ubuduće prikazivati uz napomenu da je riječ o neistinitom sadržaju.” (U nastavku se Tomičić bavi jednom irelevantnom novinarskom udrugom kojoj smeta provjera točnosti.)