Google Arts & Culture omogućuje VR istraživanje povijesnih lokaliteta - Monitor.hr
28.04.2018. (15:30)

Naočale umjesto puta

Google Arts & Culture omogućuje VR istraživanje povijesnih lokaliteta

Googleova aplikacija Arts & Culture dobila je novu mogućnost, obilazak dalekih svjetskih povijesnih spomenika putem tehnologije virtualne stvarnosti. Riječ je o projektu nazvanom Open Heritage, koju su zajednički pokrenuli Google i neprofitna organizacija CyArk. U sklopu projekta na Internetu su dostupni 3D modeli 26 različitih lokacija u ukupno 18 država svijeta. Bug, Slash gear


Slične vijesti

03.06.2022. (12:00)

Samo da ne postane ovisnost

Terapija virtualnom stvarnošću pokazuje rezultate, a dostupna je i kod nas

Terapija virtualnom stvarnošću (virtual reality therapy – VRT) možda na prvu zvuči kao mumbo jumbo, kao neka alternativna medicina čiji je cilj samo da igra na kartu izvlačenja novca od lakovjernih ljudi sa stvarnim problemima, no nije. VR iskustvo koje počinje u uredu terapeuta u kojem se virtualno ulazi u scenarije poput otvaranja ulaznih vrata ili boravka u uredu, svaki s različitim razinama težine, pokazuje rezultate. Od sudionika takvih terapeutskih seansi traži se da obave zadatke kao što je traženje šalice kave i potiče ih se da uspostave kontakt očima ili pristupe drugim likovima. Rezultati su pokazali da su šest tjedana nakon početka studije oni kojima je bila propisana VR terapija zbog agorafobije rijetko, ali znatno manje izbjegavali situacije u stvarnom životu, i bili pod manjim stresom u usporedbi s onima koji su bili pod uobičajenom skrbi. Lider

20.04.2022. (20:00)

Ipak ima nade

Tinejdžeri ne vole metaverzum i rijetko koriste VR

Facebook i Instagram bilježe stalni pad broja mlađih korisnika, pa je tvrtka Meta računala da će situaciju popraviti novi virtualni svijet. Ipak, čini se da metaverzum ipak nije rješenje.Prema nedavnom istraživanju Piper Sandler, čak 50% tinejdžera ne privlači ideja o metaverzumu i ne planiraju kupiti VR uređaje kako bi pratili trend. Rezultati su također pokazali da tek 26% mladih ispitanika posjeduje VR uređaj, a da ga tek 5% koristi svakog dana. Međutim, čak 68% ispitanih tinejdžera smatra se gamerima, što odgovara tvrtki. Inače, tvrtke kao što su Sony i Lego nedavno su investirale milijarde u Epic metaverzum koji je namijenjen najmlađima. Geek

28.07.2021. (17:00)

Želimo li još Zuckerbergovih proizvoda?

Facebook razvija vlastiti “virtualni svijet” u VR tehnici, kao novu komunikacijsku platformu

Nakon mobilnog pristupa Internetu, koji je danas standard i prevladava nad desktop pristupom, sljedeći korak će biti pristup sadržajima putem virtualne stvarnosti. Taj trend zaživjet će kroz narednih pet godina, najavio je Mark Zuckerberg, koji želi da Facebook od društvene mreže postane ‘metaverse’. Bug