HRT prijenos trijumfa Hrvatske nad Argentinom pratilo 1.759.747 gledatelja - Monitor.hr
22.06.2018. (19:12)

Preliminarno i vrlo precizno

HRT prijenos trijumfa Hrvatske nad Argentinom pratilo 1.759.747 gledatelja

To je preliminarni podatak koji je dao HRT. Gledanost je bila 73,6 posto (postotak od svih koji su bili pred televizorom u to vrijeme). U taj broj nisu uračunati oni koji su utakmicu gledali na javnim mjestima. Gledanost prve utakmice na SP sa Nigerijom je bila vrlo slična, tek jedan posto manja.


Slične vijesti

19.06.2018. (07:51)

Dvoboj protiv Argentine gledalo čak 99,6 posto Islanđana

Na Islandu je gledanost utakmice protiv Argentine bila čak 99,6 posto, dakle svi koji su bili kraj televizora gledali su utakmicu. U odnosu na ukupni broj stanovnika prijenos je gledalo u prosjeku 60 posto svih Islanđana, što je isto rekord. Island ima 335 tisuća stanovnika, a to im je prvi nastup na svjetskim prvenstvima. HRT se pohvalio da je utakmicu naše reprezentacije sa Nigerijom gledalo 1,73 milijuna ljudi i da je najviša gledanost u drugom poluvremenu bila 77 posto. Mi s Argentinom igramo u četvrtak, a s Islandom u utorak 26. lipnja. >> Guardian

18.06.2018. (09:39)

Prijenos Hrvatska – Nigerija pratilo je više od 1,7 milijuna gledatelja

Prijenos utakmice Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji između Hrvatske i Nigerije na HTV2 pratilo je više od 1,735.000 gledatelja. Prijenos je imao i visok udio u gledanosti (SHR) od 72,6 posto. U drugom poluvremenu udio u gledanosti (SHR) dosegnuo je čak 77 posto. Ako to još niste otkrili, prijenose možete pratiti u HD rezoluciji, na HTV2 HD, ako imate televizor i priključak koji podržava HD. Sljedeća utakmice hrvatske je u četvrtak, 21. lipnja u 20 sati. HRT

04.02.2018. (08:19)

Danas sam bacio TV kroz prozor

Prve nastavke nove humoristične serije ‘Ko te šiša’ na HRT-u pratilo 300.000 gledatelja

Prva četiri nastavka nove humoristične serije HRT-a Ko te šiša, koja se nedjeljom prikazuje na HTV 1 u 20:05, prosječno je pratilo 7,2 % opće populacije, odnosno približno 300 000 gledatelja, uz prosječni ostvareni udio u gledanosti od 14,87% te doseg od čak 566 973 gledatelja. Radnja prati likove Božice, Lili, Sanje, Žigmunda, Iveka i Mateka, njihove odnose i životne situacije. Jutarnji

16.05.2017. (12:20)

Totalno pali

Gledatelji svih dobnih skupina više gledaju Novu TV i RTL nego HTV

NOVA TV i RTL Televizija gledanije su od HTV-a i to u sve tri ciljane skupine, pokazalo je istraživanje. Vrh liste 10 najgledanijih emisija u travnju zauzela je Nova TV s turskom sapunicom, Dnevnikom Nova TV i emisijom Tvoje lice zvuči poznato. HRT-ove emisije Plodovi zemlje, Nedjeljom u dva, prijenos utakmice Lige prvaka, Dnevnik u podne te dokumentarna emisija More zauzimaju od 6. do 10. mjesta. Index

29.10.2016. (12:56)

Malo više nego nitko

Gledanost novih HTV-ovih emisija – manja od 5 posto

Nova emisija Romana Bolkovića na HTV-u, ‘Jedan na jedan’ ima gledanost od 1,1% do 2,5%, emisija ‘Iza zavjese’ Tihomira Dujmovića 2,5%, Željko Pervan i njegova emisija ‘Naknadno’ do pet posto, ‘2:1 u gostima’ Željke Ogreste 3,5%, nova serija ‘Novine’ ima gledanost 4%… Novi list

22.06.2016. (19:13)

Utakmicu Hrvatska – Španjolska pratilo rekordnih 1,4 milijuna gledatelja

Pobjedu Hrvatske s 2 prema 1 protiv reprezentacije Španjolske u okviru Europskoga nogometnog prvenstva na Drugome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV 2) u utorak 21. lipnja pratilo je 32,6% opće populacije (AMR), odnosno 1.333.151 gledatelj (ovdje sažetak utakmice).

Riječ je o prosjeku cijele utakmice, a drugo poluvrijeme, u kojemu je hrvatska reprezentacija uvjerljivo pobijedila aktualnoga europskog nogometnog prvaka, bilo je još gledanije te ga je pratilo rekordnih 35,5% opće populacije (AMR), odnosno 1.454.534 gledatelja.

O velikome zanimanju gledatelja za susret govori i iznimno visok udio u gledanosti (SHR), koji je za cijelu utakmicu iznosio 71,2%. Toliki je, naime, postotak svih hrvatskih gledatelja koji su u tom trenutku bili pred svojim malim ekranima i putem Hrvatske radiotelevizije pratili susret Hrvatske i Španjolske.

Sportsku emisiju, koja je emitirana poslije utakmice na Drugome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV 2), pratilo je 22,98% opće populacije (AMR), odnosno 940.029 gledatelja. Udio u gledanosti (SHR) za spomenutu je emisiju iznosio 62,91% odnosno toliki je postotak svih gledatelja koji su u tom trenutku bili pred malim ekranima i pratili spomenutu emisiju Hrvatske radiotelevizije.

22.06.2016. (17:07)

Jedan gledao, dvoje se šetalo...

Utakmicu Hrvatska – Španjolska pratilo rekordnih 1,4 milijuna gledatelja

Sinoćnju utakmicu Hrvatska – Španjolska pratilo je 32,6% opće populacije (AMR), odnosno 1.333.151 gledatelj, dok je drugo poluvrijeme bilo još gledanije s rekordnih 35,5% opće populacije, odnosno 1.454.534 gledatelja. Udio u gledanosti (SHR) utakmice bio je vrlo visok – 71,2% (udio onih su imali uključen TV i gledali baš HTV2). Monitor

05.05.2016. (11:55)

I njih su smijenili

U 2 mjeseca od HTV-ovog Dnevnika odustalo 125 tisuća gledatelja

Dnevnik HTV-a tijekom travnja pratilo je u prosjeku 7,2% opće populacije odnosno nešto manje od 300.000 gledatelja, dok je u veljači gledatelja bilo 425.000. Dnevnik Nove TV imao je gotovo dvostruko više gledatelja od HTV-ovog, a popularniji je i RTL Direkt Zorana Šprajca. 2. svibnja je HTV gledalo 66.485 ljudi, Novu TV 120.483 ljudi, a RTL Direkt 119.000 ljudi. > Index. Kritčki osvrt Zrinke Pavlić tim povodom Dnevnik HTV-a – konačni pad?.

19.03.2016. (11:57)

Demontirani proces

Četiri kanala HTV-a manje gledana od jednog Nove TV

U udarnim večernjim terminima u veljači sva četiri programa HTV-a ukupno je gledalo 21,42% punoljetnih gledatelja u dobi do 54 godine, dok je Nova TV na samo jednom kanalu imala 28,83% gledatelja. Kad se mjeri gledanost cijeli dan i svih dobi, četiri kanala HTV-a imaju 29,99% gledatelja dok Nova i Doma TV zajedno imaju 27%. Ako uspoređujemo samo HTV1 u večernjem terminu – gledalo ga je 11,19%, Novu TV 28,83%, a RTL 18,77% punoljetnih gledatelja do 54 godine starosti. S novom politikom promijenjeno je 20-ak urednika na HTV-u, treba vidjeti kako će to djelovati na gledanost, ali i na kvalitetu… Faktograf