Televizija se najviše gleda preko streaminga - Monitor.hr
24.08.2022. (22:00)

Prijelomna točka

Televizija se najviše gleda preko streaminga

Usred sezone repriza na tradicionalnoj televiziji i manjka sportskog programa, streaming je zauzeo najveći udio gledanosti TV-a u srpnju – prvi put nakon četiri uzastopna mjeseca dosegnuvši nove vrhunce gledanosti. Ovo je prvi put da je gledanost streaminga nadmašila gledanost kabelske televizije. Nielsen


Slične vijesti

19.06.2018. (09:51)

Dvoboj protiv Argentine gledalo čak 99,6 posto Islanđana

Na Islandu je gledanost utakmice protiv Argentine bila čak 99,6 posto, dakle svi koji su bili kraj televizora gledali su utakmicu. U odnosu na ukupni broj stanovnika prijenos je gledalo u prosjeku 60 posto svih Islanđana, što je isto rekord. Island ima 335 tisuća stanovnika, a to im je prvi nastup na svjetskim prvenstvima. HRT se pohvalio da je utakmicu naše reprezentacije sa Nigerijom gledalo 1,73 milijuna ljudi i da je najviša gledanost u drugom poluvremenu bila 77 posto. Mi s Argentinom igramo u četvrtak, a s Islandom u utorak 26. lipnja. >> Guardian

18.06.2018. (09:39)

Prijenos Hrvatska – Nigerija pratilo je više od 1,7 milijuna gledatelja

Prijenos utakmice Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji između Hrvatske i Nigerije na HTV2 pratilo je više od 1,735.000 gledatelja. Prijenos je imao i visok udio u gledanosti (SHR) od 72,6 posto. U drugom poluvremenu udio u gledanosti (SHR) dosegnuo je čak 77 posto. Ako to još niste otkrili, prijenose možete pratiti u HD rezoluciji, na HTV2 HD, ako imate televizor i priključak koji podržava HD. Sljedeća utakmice hrvatske je u četvrtak, 21. lipnja u 20 sati. HRT

04.02.2018. (08:19)

Danas sam bacio TV kroz prozor

Prve nastavke nove humoristične serije ‘Ko te šiša’ na HRT-u pratilo 300.000 gledatelja

Prva četiri nastavka nove humoristične serije HRT-a Ko te šiša, koja se nedjeljom prikazuje na HTV 1 u 20:05, prosječno je pratilo 7,2 % opće populacije, odnosno približno 300 000 gledatelja, uz prosječni ostvareni udio u gledanosti od 14,87% te doseg od čak 566 973 gledatelja. Radnja prati likove Božice, Lili, Sanje, Žigmunda, Iveka i Mateka, njihove odnose i životne situacije. Jutarnji

16.05.2017. (12:20)

Totalno pali

Gledatelji svih dobnih skupina više gledaju Novu TV i RTL nego HTV

NOVA TV i RTL Televizija gledanije su od HTV-a i to u sve tri ciljane skupine, pokazalo je istraživanje. Vrh liste 10 najgledanijih emisija u travnju zauzela je Nova TV s turskom sapunicom, Dnevnikom Nova TV i emisijom Tvoje lice zvuči poznato. HRT-ove emisije Plodovi zemlje, Nedjeljom u dva, prijenos utakmice Lige prvaka, Dnevnik u podne te dokumentarna emisija More zauzimaju od 6. do 10. mjesta. Index

29.10.2016. (12:56)

Malo više nego nitko

Gledanost novih HTV-ovih emisija – manja od 5 posto

Nova emisija Romana Bolkovića na HTV-u, ‘Jedan na jedan’ ima gledanost od 1,1% do 2,5%, emisija ‘Iza zavjese’ Tihomira Dujmovića 2,5%, Željko Pervan i njegova emisija ‘Naknadno’ do pet posto, ‘2:1 u gostima’ Željke Ogreste 3,5%, nova serija ‘Novine’ ima gledanost 4%… Novi list

22.06.2016. (19:13)

Utakmicu Hrvatska – Španjolska pratilo rekordnih 1,4 milijuna gledatelja

Pobjedu Hrvatske s 2 prema 1 protiv reprezentacije Španjolske u okviru Europskoga nogometnog prvenstva na Drugome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV 2) u utorak 21. lipnja pratilo je 32,6% opće populacije (AMR), odnosno 1.333.151 gledatelj (ovdje sažetak utakmice).

Riječ je o prosjeku cijele utakmice, a drugo poluvrijeme, u kojemu je hrvatska reprezentacija uvjerljivo pobijedila aktualnoga europskog nogometnog prvaka, bilo je još gledanije te ga je pratilo rekordnih 35,5% opće populacije (AMR), odnosno 1.454.534 gledatelja.

O velikome zanimanju gledatelja za susret govori i iznimno visok udio u gledanosti (SHR), koji je za cijelu utakmicu iznosio 71,2%. Toliki je, naime, postotak svih hrvatskih gledatelja koji su u tom trenutku bili pred svojim malim ekranima i putem Hrvatske radiotelevizije pratili susret Hrvatske i Španjolske.

Sportsku emisiju, koja je emitirana poslije utakmice na Drugome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV 2), pratilo je 22,98% opće populacije (AMR), odnosno 940.029 gledatelja. Udio u gledanosti (SHR) za spomenutu je emisiju iznosio 62,91% odnosno toliki je postotak svih gledatelja koji su u tom trenutku bili pred malim ekranima i pratili spomenutu emisiju Hrvatske radiotelevizije.

22.06.2016. (17:07)

Jedan gledao, dvoje se šetalo...

Utakmicu Hrvatska – Španjolska pratilo rekordnih 1,4 milijuna gledatelja

Sinoćnju utakmicu Hrvatska – Španjolska pratilo je 32,6% opće populacije (AMR), odnosno 1.333.151 gledatelj, dok je drugo poluvrijeme bilo još gledanije s rekordnih 35,5% opće populacije, odnosno 1.454.534 gledatelja. Udio u gledanosti (SHR) utakmice bio je vrlo visok – 71,2% (udio onih su imali uključen TV i gledali baš HTV2). Monitor

05.05.2016. (11:55)

I njih su smijenili

U 2 mjeseca od HTV-ovog Dnevnika odustalo 125 tisuća gledatelja

Dnevnik HTV-a tijekom travnja pratilo je u prosjeku 7,2% opće populacije odnosno nešto manje od 300.000 gledatelja, dok je u veljači gledatelja bilo 425.000. Dnevnik Nove TV imao je gotovo dvostruko više gledatelja od HTV-ovog, a popularniji je i RTL Direkt Zorana Šprajca. 2. svibnja je HTV gledalo 66.485 ljudi, Novu TV 120.483 ljudi, a RTL Direkt 119.000 ljudi. > Index. Kritčki osvrt Zrinke Pavlić tim povodom Dnevnik HTV-a – konačni pad?.

19.03.2016. (11:57)

Demontirani proces

Četiri kanala HTV-a manje gledana od jednog Nove TV

U udarnim večernjim terminima u veljači sva četiri programa HTV-a ukupno je gledalo 21,42% punoljetnih gledatelja u dobi do 54 godine, dok je Nova TV na samo jednom kanalu imala 28,83% gledatelja. Kad se mjeri gledanost cijeli dan i svih dobi, četiri kanala HTV-a imaju 29,99% gledatelja dok Nova i Doma TV zajedno imaju 27%. Ako uspoređujemo samo HTV1 u večernjem terminu – gledalo ga je 11,19%, Novu TV 28,83%, a RTL 18,77% punoljetnih gledatelja do 54 godine starosti. S novom politikom promijenjeno je 20-ak urednika na HTV-u, treba vidjeti kako će to djelovati na gledanost, ali i na kvalitetu… Faktograf