Izbjeglica iz Sudana napravio igricu koja pokazuje kako je to biti izbjeglica, igrica postala viralna - Monitor.hr

Slične vijesti

13.09.2020. (21:00)

Djeca na umjetnim igralištima slijevaju milijarde u industriju

Industrija igrica pokorila filmsku i glazbenu

Predviđa se da će do 2023. tržište igrica vrijediti više od 250 milijari dolara, dok već sad sama industrija vrijedi više od filmske i glazbene zajedno. Filmski studiji u toj utrci vide i svoj dio kolača pa se sve više infiltriraju, a popularnost i rast igrica najbolje se vidi kroz razvoj pametnih uređaja koji posjeduju posebne sustave hlađenja te dodatke za igranje kako bi iskustvo bilo što duže i ugodnije. S obzirom na mogućnost kupovanja unutar aplikacija za igranje, preporučuje se roditeljima da paze kako im djeca koriste uređaje i ugrade roditeljsku kontrolu da se ne bi iznenadili računima u budućnosti. Zbog mogućnosti kupovanja i prodaje predmeta u igrici, nedavno je veliki Apple zabranio popularni Fortnite jer se to kosi s pravilima kompanije, no igrica je i dalje dostupna na Google Playu. Al Jazeera

 

13.11.2019. (15:30)

U deminutivu je samo riječ "igrice"

Otvoren Infogamer – najveći dosad

U svom osmom i do sada najbogatijem izdanju Infogamer se ove godine proteže na sedam paviljona Zagrebačkog velesajma, a svoje će igrice predstaviti najveće svjetske izdavačke kuće, kao i indie developeri. Activision će predstaviti Call of Duty: Modern Warfare, Sony pokazuje najjače PlayStation 4 igrice, Ubisoft ima hit Tom Clancy’s The Division 2, u World of Warships dodane su podmornice, dok će Games Revolted imati premijeru beta verzije svoje dark fantasy kartaške strategije Phageborn na preko 40 igračkih mjesta. Sajam traje do 17. studenog, jednodnevna ulaznica je 50 kuna, za sve dane 100. Bug.hr

15.05.2019. (21:30)

Bar su igrali bolji život

Psihoanalitičar: Ljudi koji su igrali Simse zdraviji su i sretniji

Igrice koje simuliraju život mogu zamijeniti realnost koju poznajemo i živimo, a Simsi dozvoljavaju bijeg od društvenih pritisaka koji su stvarni tako što omogućuju igraču da stvori perfektnu stvarnost u kojoj ima potpunu kontrolu nad ishodom u situacijama, kaže psihoanalitičar Steve McKeown. Dodaje on da je uranjanje u maštu periodički vrlo pozitivan oblik eskapizma i smatra se važnim za funkcije mozga jer može proširiti našu kreativnost tako što omogućuje igraču da izrazi dio svoje osobnosti za koji možda nije niti znao da ga ima, dok nije počeo igrati igricu.

23.12.2018. (12:30)

Mali ekranomani

Neurofiziolog Rajović: Dok dijete igra video igrice, mozak mu reagira isto kao da se drogira

Odličan intervju novosadskog neurofiziologa Ranka Rajovića Novom listu jer u Rijeci otvaraju vrtići po njegovom programu.
“Vidimo da su nam djeca motorički sve slabija, koncentracija je slabija, pažnja jednako tako, kao i opće znanje te imaju siromašniji rječnik…
Prvi problem je da djeca danas imaju drugačiji kognitivni stil. Naša djeca nemaju duboku pažnju. To se zove hiperpažnja. Bukvalno se mijenja anatomska struktura mozga…
Puno kretanja aktivira velike regije mozga. Ako nema puno kretanja, nema ni aktivacije tih regija… Djetinjstvo služi da se spremimo za život i tako se mozak razvija”.

30.09.2018. (12:45)

Tko ima djecu čuo je ovih dana da je izašla šesta sezona igrice Fortnite, jedan od najpopularnijih ovih dana među djecom (iako je izašla tek prošle godine); CNet objašnjava što je sve novo – zemljovidi, ljubimci itd.

01.04.2017. (23:14)

Novo istraživanje sugerira da igranje igrica na mobitelu može imati psihoterapeutski učinak i suzbiti loša sjećanja

22.03.2017. (15:58)

The Vergeov izbor najboljih igrica ovog dijela 2017.: ‘The Legend of Zelda: Breath of the Wild’, ‘Typeshift’…

21.03.2017. (23:38)

Igram dakle postojim

Jedna drugačija igrica u kojoj je igrač – sve u igrici

Umjetnik David OReilly napravio je igricu Everything u kojoj igrač nije jedno nešto u igrici nego se izdiže iz jednog mjesta i postaje – sve, životinje, drveće, kontinenti, planeti, svemir, sve je to novo tijelo u koje igrač ulazi. Ova pomalo filozofska igra koristi sistem povećavanja i smanjivanja gdje igrač bira hoće li biti manja ili veća stvar, broj avatara koje igrač može preuzeti je neograničen, a glavni lik u igri je – osoba koja igra igricu i ideja tko je taj “ja”. Igrač skuplja svoje oblike dok igra i može se vratiti sebi životinji ili sebi biljci ili čemu već što je bio u igri. Igrač čak i ne mora aktivno igrati ovu igricu, nego može odložiti kontrolere, a ‘Everything’ će se nastaviti vrtjeti sam… Igrica je zasad dostupna za PS4, za mjesec dana bit će i za PC i MAC. The Verge

16.03.2017. (15:33)

Tamo gdje je sve pod mojom kontrolom...

Mladi muškarci koji bježe u svijet igrica – što društvo može učiniti

Video igrice sve su bolje, a ponude poslova sve slabije pa mladi muškarci sve češće napuštaju tržište rada kako bi provodili vrijeme u alternativnoj stvarnosti. Život proveden u video igricama, uzdržavajući se povremenim poslovima ili u ovisnosti o drugima, može izgledati isprazno i otužno, no izbore koje napravimo u životu oblikuju mogućnosti koje imamo. Društvo kojem se ne sviđa da mladići provode dane na igricama trebalo bi možda investirati u dinamičnije prilagodbe poteškoćama u stvarnom životu, piše u nešto dužem i vrlo zanimljivom članku Economistov list 1843 koji smatra da je ovo samo početak nečeg puno većeg.

11.08.2016. (19:12)

Igranje igrica na internetu može poboljšati rezultate u školi