Jeste li ponosni?
S obzirom na to kako nisam specificirao na što biste mogli biti ponosni, vjerujem da na pitanje iz naslova možete uvjetno odgovoriti da ste na neke stvari ponosni, ali isto tako na neke druge baš i niste.
Za nastavak teksta specifičnost je manje bitna, no zato današnji tekst koketira s “ponosom” tj. jednim od mentalnih okidača koje možete, zapravo, trebate koristiti u svojoj komunikaciji (prodajnoj/prezentacijskoj).
Naime, dosta je prodajne literature nabrijano na aktiviranje osjećaja straha te prikazivanja sebe samog ili svog proizvoda kao rješenje tog straha. Danas nas toliko straše da ne samo da smo postali imuni na taj strah, već je on počeo stvarati kontra efekt – paraliza od previše straha.
S druge strane, osjećaj ponosa je jedan od onih okidača koji isto pokreću ljude i koji se u navali negative može odlično iskoristiti kako bi se prenijela (prodajna) poruka.
Ponos stoji iz osjećaja da smo postigli nešto bitno za nas same i stvara nam ekstra ugodu. Osim toga, po samoj prirodi želimo da nam bude dobro, fino i ugodno. Koja je još veća dubina te ugode za sada ne bih ulazio, no svakako osvijestite kako je ponos super okidač.
- ponosni na uspjeh svoje djece
- ponosni na uspjeh tvrtke / prodajnog tima
- ponosni na nabavci xyz stvari
- ponosni što smo uspjeli riješiti XYZ problem
S obzirom na to kako je ovo Business klinika newsletter gdje usvajamo neke nove vještine, dobro je znati kako “ponos” možemo iskoristiti u poslovanju i kako je majstorski inkorporiran u neke aktivnosti.
- XYZ vozilo kojim pridonosite zaštiti okoliša
- sportska oprema kojom ćete osvojiti prestižno takmičenje
- XYZ rješenje s kojim ste pobijedili konkurenciju
- …
Kod “igranja” na osjećaj ponosa jako je bitno znati kako cijena nije u prvom planu. Ponos nema cijene i ekipa koja konzumira rješenja s ponosom manje je cjenovno osjetljiva.
Premium proizvodi ili premium rješenja prezentiraju se tako da aktiviraju “ponos”, te ako do sada niste razmišljali da napravite ekstra-premium-cjenovno-nebitno rješenje, onda je ovo pravi moment.
- PVC stolarija uz određene dodatke može biti premium
- Knjigovodstvo uz određene preinake može biti premium
- Čišćenje ureda uz određene preinake može biti premium
- Izrada mobilnih aplikacija uz određene preinake može biti premium
Pokrenite malo moždane vijuge i napravite ovaj bitan korak.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).