Kad je fokus na cijenu, osim…
Opće je poznato da će ono na što stavite fokus će rasti te će to biti ono što će privlačiti.
U svjetlu toga, nije neuobičajeno da mnogi poduzetnici stavljanjem fokusa na prizmu niske cijene žele ostvariti dobre poslovne rezultate, pa će onda u budućnosti već smisliti nešto kako bi podigli profitabilnost.
Razlog ovog današnjeg uvoda je prodajna rečenica jednog novog produkte ekipe koja bi trebala biti majstor u promociji i prodaji.
A rečenica glasi…
Po iznimno pristupačnoj cijeni XXXXXX YYYYY će biti uz Vas kao benefit 1, benefit 2 toliko dugo koliko želite i trebate!
WTF je bila moja prva reakcija na nešto takvo.
Ili su pukli ili imaju nekog skrivenog asa u rukavu.
Iskreno, ne znam što je u pozadini, no ako razmišljate o (novim) prodajnim koncepcijama na “niska cijena / novi produkt”, onda evo par smjernica:
- Novi produkt neka ima fokus skupljanja potencijalne baze klijenata
- Redovito radite upsale i nudite nadogradnje
- Ugradite gamification
- Komunicirajte im da imaju privilegiju uvida u vaše nove produkte koji još nisu dostupni tržištu
- Uključite ih u beta testiranja
- Nagradite ih ekstra bonusom kod kupnje drugog produkta
- Stvarajte kredibilitet kroz newslettere i/ili druge evente
- Čestitajte im praznike i/ili važne datume
Ideja ima napretek, tako da fokus na cijenu može jedini i samo jedino biti opravdan kada postoji JASAN plan kako ćete to monetizirati kroz profitabilnija rješenja.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).