Kako odgovoriti na "Može popust?"
Najbolji odgovor koji možete dati na to pitanje je: “Zašto?” i onda SAMO SLUŠAJTE što će vam sugovornik / potencijalni klijent odgovoriti.
A odgovor može biti:
1. Zato što mi je to preskupo (nemam dovoljno novaca)
2. Zato što mislim da to ne vrijedi tih novaca
3. Zato što nisam siguran jel to što nudiš funkcionira
4. Zato što mi je bitno dobiti popust
5. Zato što imaš konkurenciju
6. Zato što…
Ova tehnika (na pitanje odgovarate pitanjem) u kombinaciji s izrazito “teškim” “ZAŠTO?” mnoge sugovornike će iznenaditi, no ono što ćete zauzvrat dobiti je informacija o prodajnom prigovoru. A kada ga saznate i kada je on jasno definiran, tada ga je moguće puno lakše i brže riješiti nego si stvoriti neki ludi scenarij u glavi i samo se dovesti u probleme.
Prodajni prigovori su normalna stvar u svakom prodajnom / poslovnom procesu te ga na ovaj način možete odlično iskoristiti kako bi prikazali sebe kao najbolje rješenje ili da dobijete vrijednu povratnu informaciju kojom možete donijeti važne poslovne odluke.
I, što kažete: “Može popust?” 🙂
p.s. Imate Facebook profil i želite s vremena na vrijeme korisnije iskoristite vrijeme na toj društvenoj mreži? Skoknite na https://www.facebook.com/groups/businessklinika/ i uključite se u specijalnu FB grupu Business Klinike.
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).