Kako se dobro…
Ako ste tri točkice iz naslova zamijenili s “napiti” onda se mogu samo nasmijati i poentirati da sam uspio. Ili sam možda pogriješio, te ste tri točkice zamijenili sa “zabaviti”, “odmoriti”, “zaljubiti”, “obogatiti”, “udati”, “oženiti”…
Što god bilo da ste stavili nakon tri točkice (gotovo sam siguran da je više od 99% primatelja nešto “stavilo”) manje je bitno, već je puno bitnije da iz ove mini epizode naučite nešto.
A to nešto je da naš (ljudski) mozak voli rješavati zagonetke i voli dovršavati nezavršene stvari.
S razlogom su krimi serije (CSI, NCSI, Mentalist…) toliko popularne tako da ne trebate bježati od ove tehnike komunikacije.
Ukratko, ako vodite biznis ili želite utjecati na nekog (osobna razina), s vremena na vrijeme pošaljite (potencijalnim) klijentima poruku koja će im zagolicati maštu i aktivirati istraživačke senzore. Kao rezultat dobiti ćete veću privrženost, svjesnost o vama i vrijedne informacije koje možete koristiti u nadogradnji svog biznisa.
Trebate primjer? Nema problema 🙂
- PVC stolarija
Što mislite, koliko ima točaka uštede energije koju rješava PVC stolarija?
Servis bojlera
Ako svake 4 godine servisirate bojler, pokušajte pogoditi kada će otkazati pumpa?
Eko proizvodi
Naša baka Barbara ima 23 kokoši. Svako jutro skuplja jaja, no četvrtkom ih uvijek skupi 5 više nego bilo koji drugi dan. Što mislite zašto je to tako?
Svaki od ovih primjera aktivira moždane vijuge. Nimalo previše i nimalo komplicirano, no dovoljno da se primatelj poruke zamisli i počne razmišljati o naznačenoj temi.
Ovu tehniku osim u biznisu možete iskoristiti i u privatnim situacijama. “Što bi htio da ti…?” je odlična rečenica 🙂
A koji mi je bio cilj da naučite iz ove lekcije? Pa da osvijestite kako pitanja i/ili nedovršene rečenice koje se kasnije završavaju s zaključcima koji idu vama u korist čine odlično sredstvo za oživljavanje komunikacije.
Nadam se da je bilo korisno, no isto tako ako imate “prostora” za naučiti i svladati još ovakvih i sličnih korisnih stvari, jel biste bili spremni odvojiti nešto vremena i energije za to?
Sviđa vam se ovaj savjet/tehnika? Prijavite se na Business klinika mailing listu i direktno primajte tekstove o prodajnim vještinama i poslovnim tehnikama uz koje ćete unaprijediti poslovanje. Korisno, vrijedno i konkretno.
Ni mi ne volimo primati SPAM, stoga možete biti sigurni kako ga nećete dobiti od nas. Nakon prijave provjerite svoj email kako biste potvrdili svoju odluku (double opt-in).