• 23.04.2017. (07:58)

    Šrafciger kampanja

    Karlovački maturant crowdfundingom do 100.000 dolara za svoj posao

    Karlovački maturant Albert Gajšak donacijama je u crowdfunding kampanji, iliti samodoprinosom, prikupio više od 100.000 dolara za MAKERbuino, prvu hrvatsku ručnu gaming konzolu. Kaže da je prvo planirao prodati 200 ovih jedinica, ali da je prodao 1.800, što je iznad njegovih nadanja. Kupcima se, kaže, najviše sviđa opcija što mogu od dijelova koje dobiju sami sastaviti svoju konzolu (dolazi u dijelovima) i osmišljavati igre. Dnevnik.hr



  • Slične vijesti

    12.11.2018. (06:30)

    Tko želi biti milijunaš - mora nešto smisliti

    Najuspješnija kampanja godine: MAKERphone skupio 250.000 dolara

    Crowdfunding kampanjom za MAKERphone prikupljeno je preko 250.000 američkih dolara, što je najuspješnija kampanja ove godine u Hrvatskoj, a traje još 11 dana (cilj je bio 15.000 dolara). Riječ je o mobitelu kojeg korisnik sastavlja sam, a projekt je pokrenuo karlovački inovator Albert Gajšak, koji kaže da mu nije bilo jednostavno pronaći suradnike za ovaj projekt – “ali zanimljivo je da ako djeluješ na određeni način, kada se ističeš iz svoje okoline, ljudi koji razmišljaju slično se zapravo javljaju tebi”.

    11.10.2018. (11:30)

    Četiri rijeke investitora

    Karlovački inovator prikupio ciljanih 15.000 dolara u prvih osam sati kampanje

    Mladi karlovački poduzetnik i inovator Albert Gajšak u prvih osam sati crowdfunding kampanje na Kickstarteru prikupio je ciljani iznos od 15.000 dolara za svoj projekt MAKERphone, set komponenti i alata pomoću kojeg se može izraditi vlastiti mobitel i pisati računalne programe za njega. Do danas prijepodne kampanja je premašila 36 tisuća kuna, a preostalo je još 42 dana kampanje. Osim hrvatskih medija, i strani pišu o momku – Forbes, Mashable

    07.06.2018. (06:48)

    Entrio kreće u širenje: sakupili 60.000 eura već u prvom danu

    Entrio želi od vodeće hrvatske ticketing platforme postati lider u regiji, a zbog toga su pokrenuli crowdfunding kampanju na Funderbeamu, platformi za investiranje i trgovanje udjelima startupa. Već u prvom danu ostvarili su više od polovice osnovnog cilja i prikupili 60.000 eura. Cilj im je skupiti do 150.000 eura za što će dati 5 do 8 posto udjela budućim vlasnicima. Startup koji je pokrenut 2011. godine danas organizira više od 940 različitih događanja te prodaju više od 190.000 ulaznica godišnje. 24sata

    17.02.2018. (07:47)

    Macro:Dolari

    Najuspješniji lanjski hrvatski crowdfunding: Micro:Bit s 2.364 podržavatelja

    Hrvatske kompanije prošle su godine crowdfundingom prikupile rekordnih 15 milijuna kuna, dok je u proteklih pet godina prikupljeno sve skupa 30 milijuna. Lani je bilo i najviše uspješnih kampanja, a dvostruko više podržavatelja sudjelovalo je u domaćim kampanjama. Kampanja godine je “micro:bit STEM revolucija” jer je imala najviše podržavatelja – njih 2.364, a skupljeno je 290.324 američkih dolara ili 1.737.726 kuna. Sense Consulting je putem 81 investitora prikupio 4.951.311 kuna, Aspida, startup poznat po aplikacijama Izzy i TVizzy, s 88 podržavatelja stigao je do 1.737.726 kuna, igraća konzola MAKERbuino prikupila je 603.006 kuna od 1.574 podržavatelja, dok je film ‘Slice of Life’ prikupio 489.348 kuna od 1.403 podržavatelja. Crowdfunding.hr

    15.02.2018. (10:49)

    Hvala ljudi

    U Hrvatskoj prošle godine crowdfundingom prikupljeno 15 milijuna kuna

    Nakon što je u 2016. godini zabilježen pad crowdfunding aktivnosti u Hrvatskoj, najnoviji podaci pokazuju kako je 2017. do sada najuspješnija godina za domaći crowdfunding (ovdje infografika). Hrvatske kampanje prošle su godine tako prikupile čak 15 milijuna kuna, a do danas je u Hrvatskoj ukupno prikupljeno gotovo 30 milijuna kuna u crowdfunding kampanjama, prenosi Bug. Forbes ima dobar tekst o tome zašto bi svaki startup trebao imati crowdfunding kampanju.

    08.02.2018. (22:30)

    Homo-fond

    Za samo nekoliko sati prikupljeni novci za slikovnicu o homo-obiteljima

    Za samo nekoliko sati crowdfunding kampanje na Indiegogou prikupljeno je ciljanih tri tisuće dolara za financiranje tiskanja novih tisuću primjeraka “bolje, tvrdo ukoričene” verzije slikovnice Moja dugina obitelj o homoseksualnim obiteljima. Do četvrtka navečer prikupljeni iznos je već prelazio pet tisuća dolara što je dostatno za tisak i 1.000 primjeraka prvog izdanja dječje bojanke ‘Moja dugina obitelj’. “Duboko ste nas ganuli ovako brzom podrškom” kažu iz udruge Dugine obitelji koja izdaje slikovnicu i bojanku. Novi list

    29.01.2018. (16:50)

    Nije zamjena političkoj borbi

    Komentar: Varka crowdfundinga zbog koje slabi javni sektor

    U Zagrebu se nedavno održala tribina pod nazivom Budućnost neprofitnih medija – između pomoći države i crowdfundinga. Evo nekih od zaključaka: Riječ je samo o prividu političkog koji pruža osjećaj javnog angažmana inzistirajući na humanitarnosti kao dijelu neoliberalne ideologije koja naglasak stavlja na participaciju umjesto na politički antagonizam. Javni problem se tako privatizira, osnažuje se pretpostavka o slabosti javnog sektora, a odluka o tome koji je projekt vrijedan financiranja prepušta se individualnoj procjeni svakog podržavatelja. Dok crowdfunding može poslužiti kao metoda preživljavanja, on ni na koji način ne može zamijeniti političku borbu, prenosi Bilten.

    22.01.2018. (08:29)

    Četiri rijeke

    Inovator Albert Gajšak: STEM još nije doživio vrhunac pa ima prostora za uspjeh

    “STEM, sve što se zbiva oko toga, ‘uradi sam’ učenje, sve to postaju trendovi u svijetu. To je niša koja još uvijek nije doživjela vrhunac i zato smatram da imam prostora za uspjeh”, kaže 19-godišnji karlovački inovator Albert Gajšak koji je nedavno u Las Vegasu predstavio svoj igraću konzolu MakerBuino. Priča kako je odustajanje od fakulteta njegova majka “zbilja teže prihvatila, ali sada valjda kako se pojavljujem po medijima nekako je preboljela. Otac je shvatio da ne mogu i jedno i drugo, jer je ovo izuzetno zahtjevan posao”. Govori kako u Karlovcu nema razvijene privrede pa je lako našao prostor za sebe, kao i da ne misli mijenjati središte firme nekamo na zapad jer je na istoku kvalitetna i školovana radna snaga. Novi list

    15.01.2018. (12:50)

    Las Karlovac

    Mladi karlovački izumitelj svoju će konzolu prodavati preko Amazona

    19-godišnji karlovački inovator Albert Gajšak na najvećem svjetskom tehnološkom sajmu, CES-iju u Las Vegasu stupio je u suradnju s Amazonom koji će, kako piše Večernji, postati distributer za američko, a onda i globalno tržište Gajšakove igraće konzole MAKERbuino koju je najprije potrebno sastaviti da bi se njome moglo igrati. Konzolu je inače financirao crowdfundingom, a put u Las Vegas osvojio je na natjecanju start-upa. Osim njega, na MAKERbuinu su bili i iz hrvatske tvrtke Me.mum koja je napravila sustav aplikacije za mobitel i malog mikroskopa putem kojeg je moguće digitalno odrediti najplodniji dan menstrualnog ciklusa radi povećavanja šansi za ostvarivanje trudnoće. Bila u Las Vegasu i tvrtka Zipato koja ima nova rješenja za pametne domove, kao i švedska tvrtka Foreo koja ima sjedište u – Hrvatskoj.

    11.11.2017. (08:52)

    Čestitamo, zaslužili ste!!!

    Uspjeh: Prikupljeni novci za novi odašiljač Radio studenta!

    Radio student prikupio je potrebnih 10.000 dolara za novi odašiljač, koji će zamijeniti sadašnji, star 21 godinu. Prije šest dana pokrenuli su crowdfunding kampanju na platformi Indiegogo, a do danas u 9.53 prikupljeno je 10.079 dolara. Kažu da će pokušati prikupiti još 5.000 dolara da zaposle još jednu osobu; trenutno je jedini zaposleni glavni urednik, a imaju na desetke volontera. Telegram je jučer pričao s ljudima s radija, producent i voditelj Matija Trupinović rekao je za stari odašiljač “to vam je poput starog para hlača. Kada ih se opere sedam tisuća puta, kroz njih se može vidjeti”. Ono što Radio student izdvaja od ostalih je vrlo dobar izbor glazbe, čuje ga se samo u Zagrebu, ali se može slušati preko online-streama.

  • Slične vijesti

    26.12.2018. (16:00)

    Crowdfunding teatar: Dražen Šivak 22. siječnja u Zagrebačkom plesnom centru premijerno prikazuje monodramu ‘Mistero Buffo’ Darija Foa za koju je novac skupio na Indiegogo-u, 89% od ciljanog iznosa 3.500 dolara.

    Iscrpnije...
    12.11.2018. (06:30)

    Tko želi biti milijunaš - mora nešto smisliti

    Najuspješnija kampanja godine: MAKERphone skupio 250.000 dolara

    Crowdfunding kampanjom za MAKERphone prikupljeno je preko 250.000 američkih dolara, što je najuspješnija kampanja ove godine u Hrvatskoj, a traje još 11 dana (cilj je bio 15.000 dolara). Riječ je o mobitelu kojeg korisnik sastavlja sam, a projekt je pokrenuo karlovački inovator Albert Gajšak, koji kaže da mu nije bilo jednostavno pronaći suradnike za ovaj projekt – “ali zanimljivo je da ako djeluješ na određeni način, kada se ističeš iz svoje okoline, ljudi koji razmišljaju slično se zapravo javljaju tebi”.

    11.10.2018. (11:30)

    Četiri rijeke investitora

    Karlovački inovator prikupio ciljanih 15.000 dolara u prvih osam sati kampanje

    Mladi karlovački poduzetnik i inovator Albert Gajšak u prvih osam sati crowdfunding kampanje na Kickstarteru prikupio je ciljani iznos od 15.000 dolara za svoj projekt MAKERphone, set komponenti i alata pomoću kojeg se može izraditi vlastiti mobitel i pisati računalne programe za njega. Do danas prijepodne kampanja je premašila 36 tisuća kuna, a preostalo je još 42 dana kampanje. Osim hrvatskih medija, i strani pišu o momku – Forbes, Mashable

    07.06.2018. (06:48)

    Entrio kreće u širenje: sakupili 60.000 eura već u prvom danu

    Entrio želi od vodeće hrvatske ticketing platforme postati lider u regiji, a zbog toga su pokrenuli crowdfunding kampanju na Funderbeamu, platformi za investiranje i trgovanje udjelima startupa. Već u prvom danu ostvarili su više od polovice osnovnog cilja i prikupili 60.000 eura. Cilj im je skupiti do 150.000 eura za što će dati 5 do 8 posto udjela budućim vlasnicima. Startup koji je pokrenut 2011. godine danas organizira više od 940 različitih događanja te prodaju više od 190.000 ulaznica godišnje. 24sata

    17.02.2018. (07:47)

    Macro:Dolari

    Najuspješniji lanjski hrvatski crowdfunding: Micro:Bit s 2.364 podržavatelja

    Hrvatske kompanije prošle su godine crowdfundingom prikupile rekordnih 15 milijuna kuna, dok je u proteklih pet godina prikupljeno sve skupa 30 milijuna. Lani je bilo i najviše uspješnih kampanja, a dvostruko više podržavatelja sudjelovalo je u domaćim kampanjama. Kampanja godine je “micro:bit STEM revolucija” jer je imala najviše podržavatelja – njih 2.364, a skupljeno je 290.324 američkih dolara ili 1.737.726 kuna. Sense Consulting je putem 81 investitora prikupio 4.951.311 kuna, Aspida, startup poznat po aplikacijama Izzy i TVizzy, s 88 podržavatelja stigao je do 1.737.726 kuna, igraća konzola MAKERbuino prikupila je 603.006 kuna od 1.574 podržavatelja, dok je film ‘Slice of Life’ prikupio 489.348 kuna od 1.403 podržavatelja. Crowdfunding.hr

    15.02.2018. (10:49)

    Hvala ljudi

    U Hrvatskoj prošle godine crowdfundingom prikupljeno 15 milijuna kuna

    Nakon što je u 2016. godini zabilježen pad crowdfunding aktivnosti u Hrvatskoj, najnoviji podaci pokazuju kako je 2017. do sada najuspješnija godina za domaći crowdfunding (ovdje infografika). Hrvatske kampanje prošle su godine tako prikupile čak 15 milijuna kuna, a do danas je u Hrvatskoj ukupno prikupljeno gotovo 30 milijuna kuna u crowdfunding kampanjama, prenosi Bug. Forbes ima dobar tekst o tome zašto bi svaki startup trebao imati crowdfunding kampanju.

    08.02.2018. (22:30)

    Homo-fond

    Za samo nekoliko sati prikupljeni novci za slikovnicu o homo-obiteljima

    Za samo nekoliko sati crowdfunding kampanje na Indiegogou prikupljeno je ciljanih tri tisuće dolara za financiranje tiskanja novih tisuću primjeraka “bolje, tvrdo ukoričene” verzije slikovnice Moja dugina obitelj o homoseksualnim obiteljima. Do četvrtka navečer prikupljeni iznos je već prelazio pet tisuća dolara što je dostatno za tisak i 1.000 primjeraka prvog izdanja dječje bojanke ‘Moja dugina obitelj’. “Duboko ste nas ganuli ovako brzom podrškom” kažu iz udruge Dugine obitelji koja izdaje slikovnicu i bojanku. Novi list

    29.01.2018. (16:50)

    Nije zamjena političkoj borbi

    Komentar: Varka crowdfundinga zbog koje slabi javni sektor

    U Zagrebu se nedavno održala tribina pod nazivom Budućnost neprofitnih medija – između pomoći države i crowdfundinga. Evo nekih od zaključaka: Riječ je samo o prividu političkog koji pruža osjećaj javnog angažmana inzistirajući na humanitarnosti kao dijelu neoliberalne ideologije koja naglasak stavlja na participaciju umjesto na politički antagonizam. Javni problem se tako privatizira, osnažuje se pretpostavka o slabosti javnog sektora, a odluka o tome koji je projekt vrijedan financiranja prepušta se individualnoj procjeni svakog podržavatelja. Dok crowdfunding može poslužiti kao metoda preživljavanja, on ni na koji način ne može zamijeniti političku borbu, prenosi Bilten.

    22.01.2018. (08:29)

    Četiri rijeke

    Inovator Albert Gajšak: STEM još nije doživio vrhunac pa ima prostora za uspjeh

    “STEM, sve što se zbiva oko toga, ‘uradi sam’ učenje, sve to postaju trendovi u svijetu. To je niša koja još uvijek nije doživjela vrhunac i zato smatram da imam prostora za uspjeh”, kaže 19-godišnji karlovački inovator Albert Gajšak koji je nedavno u Las Vegasu predstavio svoj igraću konzolu MakerBuino. Priča kako je odustajanje od fakulteta njegova majka “zbilja teže prihvatila, ali sada valjda kako se pojavljujem po medijima nekako je preboljela. Otac je shvatio da ne mogu i jedno i drugo, jer je ovo izuzetno zahtjevan posao”. Govori kako u Karlovcu nema razvijene privrede pa je lako našao prostor za sebe, kao i da ne misli mijenjati središte firme nekamo na zapad jer je na istoku kvalitetna i školovana radna snaga. Novi list