Lidl 2014. izvezao 5,7 milijuna eura hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta
Lidl je u prošloj godini ostvario izvoz hrvatskih proizvoda na inozemna tržišta u kojima posluje od 5,7 milijuna eura. U odnosu na 2013., kada je izvoz iznosio 2,5 milijuna eura, riječ je povećanju za više od 100 posto. Lidlovi dobavljači koji su ostvarili najveći izvoz su PPK karlovačka mesna industra d.d., Gavrilović d.o.o., Osatina Grupa d.o.o. i Alba M.S.d.o.o.
Trenutno se kroz Lidlovu mrežu hrvatski proizvodi najviše izvoze u Sloveniju, Bugarsku, Mađarsku, Češku, a u planu su Španjolska i Portugal te druge zemlje EU. Dio hrvatskih proizvoda plasira se na strana tržišta u formi tzv. tjedna hrvatskih proizvoda, događaja koji kupcima u drugim europskim zemljama omogućava upoznavanje hrvatskih autohtonih proizvoda, dio proizvoda prodaje se pod Lidlovim robnim markama koje su kupcima u inozemstvu prepoznatljive, a dio su poznati hrvatski brendovi. Ovakva suradnja Lidlove dobavljače čini još konkurentnijima na otvorenom europskom tržištu, budući da oristeći Lidlovu infrastrukturu plasiraju hrvatske proizvode u mnoge europske zemlje.